doe eens voor danquote:Op zondag 6 november 2005 22:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik wil niet opscheppen maar ik kan aardig goed salsa dansen hoor![]()
Je hoeft ook niet persé te praten hoor... Met een beetje mazzel heeft ze al vrij snel d'r mond vol...quote:Op zondag 6 november 2005 22:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maar als je een 1/2 uurtje met haar gesproken hebt dan is![]()
![]()
Je ziet gewoon dat Dido hier heel onzeker van wordt...quote:Op zondag 6 november 2005 22:15 schreef Minouishere het volgende:
het is net of dido op klompen loopt....
Hij houdt Dido anders constant in de gaten hoor... en we zijn nog lang niet aan het einde van de avond dus wie weet wat hij nog voor acties heeftquote:Op zondag 6 november 2005 22:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Nah... hij doet juist heel leuk mee.
Onverwacht, dat ie dit überhaupt kan.
Ik houd ook niet van de agressieve uitstraling die Roel krijgt zodra hij gaat drinken, maar hij doet nu gewoon heel normaal.
Dat gezeur over Roel in dit topic momenteel, dat is nu echt bashen.![]()
Hij kéék naar Menno.... whooo wat een lúl.![]()
Sorry maar daar lijkt hij echt net een orangoetangtjequote:Op zondag 6 november 2005 22:15 schreef versabommie het volgende:
Ik gooi hem er toch nog maar ff in ....
[afbeelding]
Sanctiequote:Op zondag 6 november 2005 22:16 schreef versabommie het volgende:
Komt Roel weer aan met zijn nu toch wel erg eentonig wordende drumactje...
Hijs godverdomme nog eentoniger dan lieske haar dansje..
Salsa dans je juist lekkerder op hakkenquote:Op zondag 6 november 2005 22:14 schreef MissX het volgende:
op die hakken die ze aan hebben zou ik echt al lang op me bek zijn gegaan
klopt maar bij lieske is alles echtquote:Op zondag 6 november 2005 22:15 schreef Djoj het volgende:
[..]
Ingrid en Lieske zien er beiden prachtig uit, van de vrouwen wat mij betreft ook beiden het mooiste figuur...![]()
Het ware gezicht van Roel...quote:Op zondag 6 november 2005 22:15 schreef versabommie het volgende:
[afbeelding]
pcies, slappe toestand!quote:Op zondag 6 november 2005 22:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maar als je een 1/2 uurtje met haar gesproken hebt dan is![]()
![]()
Komt door Menno...quote:Op zondag 6 november 2005 22:16 schreef versabommie het volgende:
Komt Roel weer aan met zijn nu toch wel erg eentonig wordende drumactje...
Hijs godverdomme nog eentoniger dan lieske haar dansje..
quote:Op zondag 6 november 2005 22:15 schreef versabommie het volgende:
[afbeelding]
O, dat ie straks los gaat dat kan heel goed, met al die sterke drank in huis.quote:Op zondag 6 november 2005 22:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij houdt Dido anders constant in de gaten hoor... en we zijn nog lang niet aan het einde van de avond dus wie weet wat hij nog voor acties heeft
quote:Op zondag 6 november 2005 22:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet persé te praten hoor... Met een beetje mazzel heeft ze al vrij snel d'r mond vol...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |