Die is Joscelyn aan het voeden.... Ze komt zometeen ook binnenstampen omdat ze zo'n herrie maken. Krijgt meteen Menno een draai om z'n oren... Zal vast allemaal zijn schuld zijnquote:
Hmmm... dus we gaan ze elke avond een andere dans uit zien voeren? Interessant!!quote:Op zondag 6 november 2005 22:25 schreef Inca het volgende:
Een brief van Big Brother. Ingrid leest voor: "Nu jullie lichamelijk goed in vorm zijn, zoals jullie bij de fysieke test van vorige week hebben laten zien, moeten jullie in het kader van de weekopdrachten opnieuw je beste beentje voorzetten. Bijna letterlijk, deze keer. Jullie krijgen de hele avond de tijd om de fijne stapjes van de Salsa onder de knie te krijgen en daarna een showtje weg te geven
Dus nog lang niet afgelopen morgen een ander dansje
Die zit te mokken in jou wijnkelderquote:
quote:
Als jij je eruditie wilt aantonen door serieus op de topografische aspecten van mijn post in te gaan: prima hoor.quote:Op zondag 6 november 2005 22:26 schreef Day het volgende:
[..]
Zou kunnen!
Alleen is takki takki Surinaams en komt Salsa uit het Caribisch gebied.
(niet zo dom uit je nek lullen, Gert!)
hoe verrassend...quote:Op zondag 6 november 2005 22:30 schreef avonne het volgende:
ze zijn niet erg structureel bezig, he
volgens mij moeten een aantal mensen nog flink les krijgen
En dan te bedenken dat ik mijn kostbare pluspunten aan jou wou geven.quote:Op zondag 6 november 2005 22:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Als jij je eruditie wilt aantonen door serieus op de topografische aspecten van mijn post in te gaan: prima hoor.
"ADRIAANTJE"quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |