quote:Op zondag 6 november 2005 22:24 schreef Gert het volgende:
Vooral dat geschetter van die toeters begint me zo langzamerhand te ergeren.
Ideetje: al die salsa-cd's in de breedbek van Chantal schuiven en haar terugschoppen naar het takki takki-oerwoud waar die klereherrie vandaan komt.
Zou kunnen!quote:Op zondag 6 november 2005 22:24 schreef Gert het volgende:
Vooral dat geschetter van die toeters begint me zo langzamerhand te ergeren.
Ideetje: al die salsa-cd's in de breedbek van Chantal schuiven en haar terugschoppen naar het takki takki-oerwoud waar die klereherrie vandaan komt.
Zou het misschien een feestweek worden....quote:Op zondag 6 november 2005 22:25 schreef Inca het volgende:
Een brief van Big Brother. Ingrid leest voor: "Nu jullie lichamelijk goed in vorm zijn, zoals jullie bij de fysieke test van vorige week hebben laten zien, moeten jullie in het kader van de weekopdrachten opnieuw je beste beentje voorzetten. Bijna letterlijk, deze keer. Jullie krijgen de hele avond de tijd om de fijne stapjes van de Salsa onder de knie te krijgen en daarna een showtje weg te geven
Dus nog lang niet afgelopen morgen een ander dansje
hoop het ook heb maar een shoutcast stream aangezetquote:Op zondag 6 november 2005 22:23 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Vrij rekbaar...
Laten we hopen dat de muziek om 11 uur stopt....
heb ook maar fatsoenlijke muziek aangezetquote:Op zondag 6 november 2005 22:27 schreef regenworm het volgende:
[..]
hoop het ook heb maar een shoutcast stream aangezet
Dus je danst het liefst op hoge hakken, hoe hoger hoe beter, omdat het dansen dan maar even duurt. Vat ik zo goed samen?quote:Op zondag 6 november 2005 22:24 schreef milagro het volgende:
[..]
ik niet, hoe hoger de hakken hoe beter![]()
alleen mijn rug doet flauw en dus kan het maar even![]()
iets met een BABYquote:Op zondag 6 november 2005 22:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zou het misschien een feestweek worden....
Iedere avond drank en dansen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |