Het zou GVD tijd worden, jaquote:
Zal wel erg druk zijn maar het is wel op een klote momentquote:Op zondag 6 november 2005 21:28 schreef Pinball het volgende:
Godeskolere... en Fok! stort in als een kaartenhuis....
oh heerlijk om naar een ranzige R&B video clips met lieske te kijkenquote:Op zondag 6 november 2005 21:31 schreef Day het volgende:
[..]
Het zou GVD tijd worden, ja
Ik weet niet wie BB bedoelde met natuurlijk danstalent, maar ik kan als ervaren salsadanser wel vertellen dat salsa veel meer inhoudt dat met je reet schudden. Wat Lieske doet heeft dan ook weinig met salsa te maken, maar meer met de ranzige R&B videoclips.
quote:Op zondag 6 november 2005 21:31 schreef Day het volgende:
[..]
Ik weet niet wie BB bedoelde met natuurlijk danstalent, maar ik kan als ervaren salsadanser wel vertellen dat salsa veel meer inhoudt dat met je reet schudden. Wat Lieske doet heeft dan ook weinig met salsa te maken, maar meer met de ranzige R&B videoclips.
Het is maar goed dat hij er donderdag uitgaat!!quote:Op zondag 6 november 2005 21:31 schreef Bocaj het volgende:
Het is allemaal de schuld van Menno!
* zingtquote:Op zondag 6 november 2005 21:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
die hufter van een Menno zoekt weer het makkelijkste slachtoffer uit om in te palmen
Iets!!! minder!!! vraagtekens????quote:Op zondag 6 november 2005 21:30 schreef avonne het volgende:
Day !!!
Leg even uit !!!!
Wat zei hij over Menno????
quote:Op zondag 6 november 2005 21:33 schreef Wickedangel het volgende:
Het is maar goed dat hij er donderdag uitgaat!!![]()
Typerend voor de bewoners.quote:Op zondag 6 november 2005 21:33 schreef Sonique het volgende:
Chantal (de danspartner van Joost) "Nee hoor, we gaan een drankje halen."
nah.. niks aan de hand dus.. zolang lieske er nog is gaat het goedquote:Op zondag 6 november 2005 21:34 schreef Pinball het volgende:
[..]
Iets!!! Minder!!! vraagtekens????tanjalies in SMS fraude Endemol Big Brother
Gert: Als ze het niet zo zouden doen kost het een klap met geld. In principe houden ze zo veel als mogelijk de werkelijk aan van de tellingen aan. Waarom ook niet. Maar als het volgens de productie nodig is dan wordt er bijgestuurd. Zo denk ik dat Lieske de volgende is die vertrekt en daarna Menno. De nieuwe weekopdracht. Ik geef je een hint. Iets voor de baby maken.
o, die..quote:Op zondag 6 november 2005 21:34 schreef Pinball het volgende:
[..]
Iets!!! Minder!!! vraagtekens????tanjalies in SMS fraude Endemol Big Brother
Gert: Als ze het niet zo zouden doen kost het een klap met geld. In principe houden ze zo veel als mogelijk de werkelijk aan van de tellingen aan. Waarom ook niet. Maar als het volgens de productie nodig is dan wordt er bijgestuurd. Zo denk ik dat Lieske de volgende is die vertrekt en daarna Menno. De nieuwe weekopdracht. Ik geef je een hint. Iets voor de baby maken.
quote:Op zondag 6 november 2005 21:34 schreef avonne het volgende:
[..]
* zingt
jij bent ja-loe-oers,
jij bent ja-loe-oers.
Ja, maar Lieske is er nog.....quote:Op zondag 6 november 2005 21:34 schreef Pinball het volgende:
[..]
Iets!!! minder!!! vraagtekens????tanjalies in SMS fraude Endemol Big Brother
misschien bedoelen ze Ingrid welquote:Op zondag 6 november 2005 21:31 schreef Day het volgende:
[..]
Het gaat er vooral om dat Menno blijkbaar niet als winnaar gecast is. Dat Lieske er nog inzit komt door de verrassende nominatie van Tanja, die exit-volgorde is natuurlijk niet bindend.quote:Op zondag 6 november 2005 21:35 schreef teamlead het volgende:
nah.. niks aan de hand dus.. zolang lieske er nog is gaat het goed
quote:Op zondag 6 november 2005 21:37 schreef Gert het volgende:
Ik dacht eens een avondje zonder al te veel BB te gaan houden.
Maar ze hebben het huis vol sterke drank geplempt ineens?![]()
Sorry Avonnequote:Op zondag 6 november 2005 21:36 schreef avonne het volgende:
[..]
o, die..
die is al wat ouder, he.
dan maak ik me geen zorgen om Menno.
Ten eerste is er nog een vrouwenoverschot, en ten tweede staat hij in de telling ruim boven de gevarenzone.
Zo denk ik er ook over.quote:Op zondag 6 november 2005 21:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
nah.. niks aan de hand dus.. zolang lieske er nog is gaat het goed
1 2 3 1 2..... Cocktail!quote:Op zondag 6 november 2005 21:38 schreef Inca het volgende:
1 2 3 12 3 draai 1 2 3 1 2 3 draai
En ik dacht classic albums - Rumours even te gaan kijken. Zit er ook niet meer in.quote:Op zondag 6 november 2005 21:37 schreef Gert het volgende:
Ik dacht eens een avondje zonder al te veel BB te gaan houden.
Maar ze hebben het huis vol sterke drank geplempt ineens?![]()
Heb ik ook gelezen.quote:Op zondag 6 november 2005 21:40 schreef Day het volgende:
[..]
Sorry Avonne, zat naar de stuntelende bewoners te kijken!
Ik meende een aantal topics terug ook gelezen te hebben dat Tanjalies had voorspeld dat Menno er deze week uitging? Vandaar mijn bezorgdheid. Maar ik zal het wel verkeerd geelezen hebben dan.
En Roel plast weer eens op heel verkeerde plekken.quote:Op zondag 6 november 2005 21:40 schreef F4iTH het volgende:
Dit gaat helemaal fout aflopen!
- Chantal bespringt Rob
- Roel bespringt Dido en Nattelie tegelijk
- Menno bespringt Lieske en wordt over het hek heen gegooid door Ing.
- Joost bespringt de luchtkussen
En uiteindelijk gaan ze met z'n allen de boel onderkotsen![]()
![]()
![]()
In dat geval zou Talpa de stand wel heel erg bijsturen... Menno is op dit moment de 2de populairste bewoner in het huis. Lijkt me een beetje de eigen glazen ingooien als hij eruit gaat....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |