geen problemen mee versatel.quote:Op zondag 6 november 2005 21:51 schreef clauwheee het volgende:
Mijn streams doen weer eens vervelend
heb geen versatel maar hier doen ze t ook goedquote:Op zondag 6 november 2005 21:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
geen problemen mee versatel.
Maar fok is echt fucking traag![]()
![]()
flugel toch. Wat braaf!!!!quote:Op zondag 6 november 2005 21:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Hier was het 'vroeger' ook normaal dat je eerst eens een jaartje op dansles ging als je 15 a 16 was en pas daarná mocht je af en toe eens een avondje uit. Op je 15e a 16e ging je dus op zaterdagavond vrij dansenDat was netjes rond twaalf uur, half één afgelopen....
Tegenwoordig hangen ze op hun 13 al tot drie uur 's nachts in de kroeg
de paddenstoelen huppiesquote:Op zondag 6 november 2005 21:54 schreef ART het volgende:
Roel tilt zijn voeten misschien niet op, maar hij is wel soepel in de heupies.
Ik heb het nu dus over 15jr geleden....quote:Op zondag 6 november 2005 21:55 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
flugel toch. Wat braaf!!!!
Was dat vroeger in het midden van Brabant toch anders als in West-Brabant![]()
Dan moet je helaas nog even wachten het is vanavond een salsa avondquote:Op zondag 6 november 2005 21:55 schreef scanman01 het volgende:
Oprotten met die salsa. Gewoon feest graag
quote:
quote:Op zondag 6 november 2005 21:55 schreef scanman01 het volgende:
Oprotten met die salsa.
Juist, allemaal kostbare zuiptijd die verloren gaat. Een drankmarathon zou trouwens ook niet gek zijn als weekopdracht...quote:Op zondag 6 november 2005 21:55 schreef scanman01 het volgende:
Ik had you een stuk jonger geschat !quote:Op zondag 6 november 2005 21:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb het nu dus over 15jr geleden....
ja ik over zo'n 12.quote:Op zondag 6 november 2005 21:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb het nu dus over 15jr geleden....
Laat die knpoog maar weg.quote:Op zondag 6 november 2005 21:55 schreef scanman01 het volgende:
Nou zo moeilijk moet het niet zijn.quote:Op zondag 6 november 2005 21:58 schreef TheVulture het volgende:
Het wachten is op het moment dat Menno het verneukt
Al danst ie veruit het beste met Naat dus dat zal niet meevallen voor de groep om hem nu iets in zijn schoenen te schuiven
Als Joost het niet onder de knie krijgt is dat Menno's schuld ja.quote:Op zondag 6 november 2005 21:58 schreef TheVulture het volgende:
Al danst ie veruit het beste met Naat dus dat zal niet meevallen voor de groep om hem nu iets in zijn schoenen te schuiven
Dank jequote:Op zondag 6 november 2005 21:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik had you een stuk jonger geschat !
van Cohenquote:Op zondag 6 november 2005 22:00 schreef BorTheWolf het volgende:
van wie is dit nummer trouwens ? Amsterdam, Amsterdam
En slijtage op de parketvloer, niet te vergeten...quote:Op zondag 6 november 2005 22:00 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nou zo moeilijk moet het niet zijn.
b.v broek zat niet goed, kraagje zat niet goed
Tuurlijk wel, hij is nu vet streberig weer bezig. Dat zie je toch wel, net als bij die fietsopdracht. En hij pikt ook nog alle vrouwen in. Dat kan toch nietquote:Op zondag 6 november 2005 21:58 schreef TheVulture het volgende:
Vind t zielig dat Menno de pispaal isquote:Op zondag 6 november 2005 22:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Als Joost het niet onder de knie krijgt is dat Menno's schuld ja.
Moet ie zich maar meer om die arme Josti bekommeren.
Menno!!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |