Gevonden:quote:Op zondag 6 november 2005 18:59 schreef Prego het volgende:
[..]
lyon staat wel op de kaart van highway 101, dwz dat er ook vanuit hier berichten moeten zijn gekomen... in de locale krant zie ik iig niets staan
bronquote:* Rhône-Alpes :
o Loire : Saint-Etienne.
o Rhône : Lyon, Rillieux-la-Pape.
quote:Op zondag 6 november 2005 18:45 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ik erken de duitse taal niet als een officiele taal
Heb je een vertaling voor me/ons?
Helemaal juist, Het integratievraagstuk is een balans tussen wetenschap en ondernemen. En arbeidsplaatsen worden niet door politikus Sarkozy weggegeven.quote:Aber wer soll diese Perspektiven gewähren? Arbeitsplätze werden nicht vom Politiker Sarkozy vergeben, sondern von der Wirtschaft, den Unternehmern. Deren Anforderungen berühren alle Fragen der Integration von Migranten.
quote:Opnieuw honderden auto's in vlammen bij rellen
Uitgegeven: 5 november 2005 22:28
Laatst gewijzigd: 6 november 2005 16:22
PARIJS - Bij rellen in Frankrijk zijn in de nacht van zaterdag op zondag 1300 auto's in vlammen opgegaan, waarvan ruim 550 in de regio Parijs. Dat is vernomen van de politie. Het was de tiende nacht dat het onrustig was in de verloederde Franse voorsteden. De politie heeft 312 arrestaties verricht. Ook in het centrum van de hoofdstad waren er ongeregeldheden.
Ik neem aan dat de laatste vraag retorisch is?quote:Op zondag 6 november 2005 19:13 schreef Drugshond het volgende:
Kan er dan niemand een Duitse krant lezen, is het onderwijs tegenwoordig al zover gezakt in Nederland !?
damn.. da's al vroeg.. 'normaal' was het pas vanaf 22 uur..quote:Op zondag 6 november 2005 19:10 schreef RZero het volgende:
Chris Burns net op CNN; nieuwe rellen rond Parijs. We gaan Nacht 11 in. Ben benieuwd of het overslaat naar België.
mijn laatste Duits stamt uit 1996. Verstaan doe ik het nog wel een beetje, maar daat houdt het wel bij op.quote:Op zondag 6 november 2005 19:13 schreef Drugshond het volgende:
Kan er dan niemand een Duitse krant lezen, is het onderwijs tegenwoordig al zover gezakt in Nederland !?
Wikipedia geblokkeerd op je werk?quote:Op zondag 6 november 2005 19:13 schreef Prego het volgende:
[..]
thnx, al is die pagina geblokkeerd op m'n werk
Dat kaartje is alweer 3 dagen oud. Er zijn al rellen geweest in 30 á 40 voorsteden... (Ja Paris, kent erg veel voorsteden)quote:Op zondag 6 november 2005 19:16 schreef Martijn_fijn het volgende:
De rellen op satalietweergave-niveau:
[afbeelding]
Mischien iets voor de OP dit kaartje?
Het is ook al vroeger donker in deze tijd van 't jaar. Maar 7 uur is wel erg vroeg! In de zomer zou je dit soort taferelen niet voor 12 uur 's nachts gezien hebben...quote:Op zondag 6 november 2005 19:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
damn.. da's al vroeg.. 'normaal' was het pas vanaf 22 uur..
nogal ja..quote:Op zondag 6 november 2005 19:18 schreef highway101 het volgende:
[..]
Dat kaartje is alweer 3 dagen oud. Er zijn al rellen geweest in 30 á 40 voorsteden... (Ja Paris, kent erg veel voorsteden)
In de zomer niet nee, maar helaas is het nu november, scheelt heel wat uren licht idd.quote:Op zondag 6 november 2005 19:19 schreef highway101 het volgende:
[..]
Het is ook al vroeger donker in deze tijd van 't jaar. Maar 7 uur is wel erg vroeg! In de zomer zou je dit soort taferelen niet voor 12 uur 's nachts gezien hebben...
Pechold maar 1 grove fout in deze redenatie....quote:Op zondag 6 november 2005 19:07 schreef Meki het volgende:
Pechtold: Franse regering kan niet anders
DEN HAAG - „Het is in Frankrijk dramatisch uit de klauw gelopen” maar de Franse regering kan op dit moment niet anders optreden dan ze doet. Dat zei minister Pechtold van Bestuurlijke Vernieuwing zondag voor het tv-programma Buitenhof.
De D66-bewindsman reageerde op de heftige rellen van meest allochtone jongeren in enkele grote steden in Frankrijk. Volgens Pechtold moet Nederland hiervan leren. In de Parijse voorstad St. Denis, waar hij onlangs een bezoek bracht, is sprake van derde generatie werklozen. „We moeten alles in het werk stellen om die situatie in Nederland te voorkomen.”
ja, bijna alle pagina's zijn geblokkeerd, ik kwam er laatst achter dat fok het gewoon doetquote:Op zondag 6 november 2005 19:17 schreef highway101 het volgende:
[..]
Wikipedia geblokkeerd op je werk?En wat doe je in vredesnaam om 19 uur nog op je werk
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |