maar in het tweede gedeelte van seizoen 8 gebeurt genoeg hoor!quote:Op zondag 6 november 2005 21:32 schreef Mirel het volgende:
Ben nu bijna op de helft van seizoen 8, en er gebeurt nog niet echt iets bijzonders...
we hebben pas 10 afleveringen gehad, en die gingen niet eens allemaal over de Ori, dus het uitdiepen komt nog wel, las ik net ook op Gateworld, maar goed de Goa'uld zijn ook later pas goed uitgediept, eerste seizoen had je vooral Apophis, dus de system lords werden ook later geintroduceerd, dus ik zou zeggen, geef het nog wat tijd...quote:Op maandag 7 november 2005 13:57 schreef Kesh het volgende:
Seizoen negen heeft potentie maar vooral het uitdiepen van de ori vind ik nog een beetje magertjes. Daarbij vraag ik me af hoe ze moeten gaan winnen zonder echte hulp van de acients.
Die is uit seizoen 9. Over de nieuwe characters:quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:07 schreef CrackerJack het volgende:
Van welk seizoen is die foto in de startpost? O'Neill verdwenen en 2 nieuwe karakters?
Hopelijk volgt er nu geen gigantische spoiler.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de vervangen van george hammond is en waarom O'Neill weg is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
Om even een ander SG1 karakter te quoten: Indeedquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:33 schreef metallicattim het volgende:
maargoed, t liefst zag ik hem weer met een geweer door de stargate gaan...
Het verhaal is inderdaad pico, maar O'Neill droeg naar mijn mening de serie. Er zullen heel wat mensen minder kijken nu hij weg is.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:16 schreef __Saviour__ het volgende:
kwestie van wennen. ben browder (mitchell) moet nog duidelijk in zijn rol komen, maar het verhaal is ijzersterk. na 8 seizoenen was het echt tijd voor iets nieuws.
Ik denk voornamelijk met volgelingen, en dan geleid door de priors. Lijkt me sterk dat er ineens duizenden priors zullen zijn.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:30 schreef Mirel het volgende:
Ben wel benieuwd hoe die Ori schepen eruit zullen zien, en of ze vol zullen zitten met allemaal bleke Priors.
Ik zie twee mogelijkheden.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:49 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik denk vooral Priors. Naar elke planeet stuur je een paar van die gasten om de bevolking te bekeren en klaar. En wat kernwapens voor de planeten die niet meewerken.
Ze kunnen natuurlijk niet al hun Priors weghalen uit die galaxy. Ze moeten wel blijven enforcen. Dan zouden ze bij moeten maken, dan zijn die twee nieuwe lang niet zat.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:21 schreef __Saviour__ het volgende:
Als de Ori een compleet sterrenstelsel beheersen, hebben ze echt wel véél priors nodig.
De Jaffa zouden ze ook wel eens kunnen gebruiken. Sterker, de kans daarop lijkt me zeer groot, gezien wat er al met Garek gebeurd is
21 november weer dacht ik, op een canadees kanaalquote:Op donderdag 17 november 2005 23:30 schreef Roellio het volgende:
Is Atlantis alweer begonnen?
welke bedoel je? die administrator uit het dorpje die prior werd?quote:Trouwens, super acteur die de 'hoofd prior' speelt.
Neej, degene die ze prior maakt.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:34 schreef __Saviour__ het volgende:
welke bedoel je? die administrator uit het dorpje die prior werd?
6 Jan 2006 is de airdate voor de nieuwe episode.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:30 schreef Roellio het volgende:
Is Atlantis alweer begonnen?
in NL in ieder geval wel in de VS is het de langstlopende en beste scifi.quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:25 schreef outcast_within het volgende:
men SG1 is best tof eigenlijk. Zap al jaren over die serie heen en blijf vaak steken. Dacht trouwens wel dat ze maar 1 of 2 seizoenen hadden. Begon zelfs afleveringen al voor de zoveelste keer te zien.
Maar Zoveel seizoenen en nog steeds bezig? die foto in de op lijkt maar weinig op de orginele setting. zelfs tealc ziet er een beetje vreemd uit, kan het niet plaatsen.
Iig goede serie ondergewaardeerd gok ik.
Stargate is in al die jaren vrij consistent gebleven. Alleen nu in seizoen 9 zijn er grote veranderingen. Daarom kan de foto hierboven er wat onwennig uitzien.quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:25 schreef outcast_within het volgende:
Maar Zoveel seizoenen en nog steeds bezig? die foto in de op lijkt maar weinig op de orginele setting. zelfs tealc ziet er een beetje vreemd uit, kan het niet plaatsen.
Iig goede serie ondergewaardeerd gok ik.
Dat was inderdaad een erg grappige en leuke afleveringquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:06 schreef Sessy het volgende:
Ik vond die ene aflevering leuk waarin ze zo rondvliegen in hun nieuwe schip met general Hammond en zo en Daniels erbij en dat neurotische wijfje, en dat ze dan een noodoproep ontvangen en vervolgens gaan helpen, en allemaal worden neergeschoten door een grote zwarte wezen in full body armour en een zware hese stem. Als Daniels dan bijkomt, gaat dat zwarte wezen avances maken, maar dat blijkt een vrij knap wijfje in dat pak te zijn en vervolgens zijn Daniels en dat wijfje om de beurt "de baas" en spelen ze allebei van die spelletjes op het randje van de aantrekkingskracht...
Ik weet niet welke dat was, maar die was leuk.
Ja, zijn speciaal gemaakte hosts met hele simpele goa'ulds er in (van die dingen als die ene Tok'ra queen ook op die planeet produceerde waarmee ze Tritonin maakten). Zijn stukken sterker en ze gehoorzamen ook nog eens blindelingsquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:35 schreef Sessy het volgende:
Hmmm... Ik dacht omdat er normaal een man onder dat masker zit...
Maar yikes! Wat goor. Lijkt net een bedorven lychee.
Ach, you win some, you lose some.quote:Op zondag 20 november 2005 01:07 schreef __Saviour__ het volgende:
Met het Dakara-superwapen, dat het leven in een heel stelsel kan uitroeien, zou je denken dat ze een goede kans maken. De kracht van dat wapen werd al eind seizoen 8 gedemonstreerd. Maar probleem is dat de Wraith genetisch gezien ook menselijk materiaal hebben. Als het wapen op Wraith ingesteld zou worden, heb je kans dat ook mensen erdoor geraakt worden in het hele stelsel.
ze hebben wel schilden want ze kwamen na 3x niet meer door henen met hun nukesquote:Op zondag 20 november 2005 01:07 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat Antarctica-wapen was idd erg sterk (hoewel Anubis zelf er niet door verslagen werd, maar zijn vloot wel). Het bestond uit een enorme stroom van duizenden drone-wapens. In Atlantis was ook al te zien dat die drones op een Wraithschip kunnen inslaan toen Sheppard ze afvuurde. Dus of ze gaan door het schild heen (wat bij Anubus' vloot gebeurde), of de Wraith hebben geen schildtechnologie. . Maar ook hier waren de aantallen het probleem. De Wraith waren gewoon met teveel.
Met het Dakara-superwapen, dat het leven in een heel stelsel kan uitroeien, zou je denken dat ze een goede kans maken. De kracht van dat wapen werd al eind seizoen 8 gedemonstreerd. Maar probleem is dat de Wraith genetisch gezien ook menselijk materiaal hebben. Als het wapen op Wraith ingesteld zou worden, heb je kans dat ook mensen erdoor geraakt worden in het hele stelsel.
ik heb in iedergeval schilden gezienquote:Op zondag 20 november 2005 13:14 schreef __Saviour__ het volgende:
'counter-measures' noemde Loki het. Maar of het schilden waren of iets anders werd niet echt duidelijk. Ze kunnen bijvoorbeeld ook de transporter zelf storen.
Atlantis moest gewoon even op gang komen. De eerste helft van SG-1 seizoen 1 ging ook nergens over.quote:Op zondag 20 november 2005 19:21 schreef ArK het volgende:
Ik moet Atlantis ook maar eens gaan kijken... De helft van Season 1 gezien, maar vond het niet veel soeps.
Dat was inderdaad een leuke aflevering.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:35 schreef __Saviour__ het volgende:
Die vrouw heet Vala. Erg leuke aflevering, echt constant van die toespelingen naar elkaar
Als ik Daniel was had ik lang een comfortable slaapkamer aan boord van de Prometheus opgezocht, ze had er duidelijk zin in
En ze speelt ook in seizoen 9 weer mee
Juist, dat probeer ik een vriend van mij ook duidelijk te maken, we kijken samen Atlantis, maar hij vind het niet zo leuk als SG1, dus na The Siege deel 3 kijk ik maar alleen verder...quote:Op zondag 20 november 2005 19:55 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Atlantis moest gewoon even op gang komen. De eerste helft van SG-1 seizoen 1 ging ook nergens over.
Daar was ze toch blond in en dikker en zei ze alles na wat de computer zei?quote:Op zondag 20 november 2005 21:43 schreef FallenAngel666 het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een leuke aflevering.
Claudia Black (de actrice in kwestie) speelt ook een hoofdrol in Farscape.
Ook een leuke serie! Was wel een leuk moment van herkenning!
Wel een totaal andere rol...
Uhm, nee?quote:Op zondag 20 november 2005 23:26 schreef Sessy het volgende:
[..]
Daar was ze toch blond in en dikker en zei ze alles na wat de computer zei?![]()
Even doorzetten, seizoen 1 is inderdaad vaak het niveau van een slecht Suske & Wiske album, seizoen 2 is beter maar vanaf seizoen 3 wordt het echt leuk.quote:Op zondag 20 november 2005 19:21 schreef ArK het volgende:
Ik moet Atlantis ook maar eens gaan kijken... De helft van Season 1 gezien, maar vond het niet veel soeps.
Galaxy Quest?quote:Op zondag 20 november 2005 23:26 schreef Sessy het volgende:
[..]
Daar was ze toch blond in en dikker en zei ze alles na wat de computer zei?![]()
Die kapsoneslijers?quote:Op maandag 21 november 2005 15:45 schreef ArK het volgende:
Vind het eigenlijk wel een beetje een bummer... Ik hoopte stiekum dat de Tolen nog een keer de kop op zouden steken in SG-1, vond dat wel strakke gastjes
Ik hoop stiekem dat ze Carter gaat vervangen in het SG1 Team en dan Carter naar Atlantis gaatquote:Op maandag 21 november 2005 23:11 schreef Mattievandezolder het volgende:
cool, er heeft hier nog niemand gemeld dat Claudia Black in seizoen 10 een vaste rol krijgt en dat iedereen zijn/haar contract verlengt heeft, net als bij Atlantis...
Nu dus wel jeeh!!!
Heb je daar ook een linkje van?quote:Op maandag 21 november 2005 23:11 schreef Mattievandezolder het volgende:
cool, er heeft hier nog niemand gemeld dat Claudia Black in seizoen 10 een vaste rol krijgt en dat iedereen zijn/haar contract verlengt heeft, net als bij Atlantis...
Nu dus wel jeeh!!!
Die serie is toch sindskort ook op DVD te verkrijgen in zo'n mooie boxset?quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:39 schreef ArK het volgende:
Ik mis O'Neill in de serie![]()
Nouja, dan maar Macgyver downloaden![]()
Ja. Stargate SG-1 heb ik al bijna compleet op DVD. Seizoen 9 en 10 zijn er vanzelfsprekend nog niet. Macgyver is toch ook wel een serie die ik eigenlijk op DVD wil hebben! Dus dat wordt mijn volgende investeringquote:Op dinsdag 29 november 2005 03:58 schreef ArK het volgende:
Heb de opening van Mac als ringtone![]()
Macgyver op DVD bedoel je?
omdat ik een beetje achter loop.quote:Op zondag 4 december 2005 13:01 schreef blonde_rozebottel het volgende:
Wrslk heeft PsyCha het over de aflv op Veronica?
Ik heb net 9x7 gezien. Hij was best cool met al die Beal clones maar op een of andere manier kwam die slot scene me bekend voor, uit een andere film/serie dan... Iemand enig idee?
Nope, ze zijn net niet eerder, Sky One begint op 3 januari met nieuwe eps en SciFi begint op 6 januariquote:Op donderdag 15 december 2005 01:05 schreef __Saviour__ het volgende:
Voor zover ik weet is SciFi gewoon de eerste met de nieuwe afleveringen. Maar da's toch al bijna.
Eerst de eerste spoiler lezen, daarna beslissen of je de tweede wilt lezen...quote:Op zondag 25 december 2005 13:21 schreef RogerR het volgende:
Gisteren was 'Between two fires' uit seizoen 5, waarin de Tollan door de Goa'uld worden aangevallen...
Horen we nog iets van de Tollan later in de series?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
nou kleine hij heeft nog bijna in elke aflevering gezeten van dat seizoenquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:08 schreef __Saviour__ het volgende:
Hij was het niet eens met de uitwerking van zijn karakter en stopte ermee. Hij had wel een paar kleine rolletjes in seizoen 6.
Maar een jaartje later kwam hij dus alweer op zijn beslissing terug.
Jonas vond ik trouwens best tof.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:57 schreef __Saviour__ het volgende:
In 6 niet hoor, daar zat hij echt maar in een paar.
Alleen in Abyss (als Ascended wezen voor Jack), The Changeling (in Tealc's droom) en Full Circle (Als Ascended wezen tegenover Anubis)
Voor de rest vulde Jonas Quinn (Corin Nemec) zijn plek op.
Volgens mij loopt Canada met SG1 weer achter. Ik dacht dat 6 januari pas de eerste uitzenddatum is, in de VS.quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:43 schreef Nachoman het volgende:
3 januari was hij al in canada te zien he ?, verbaast me dat niemand hem nog heeft gezien ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |