Ik hoop stiekem dat ze Carter gaat vervangen in het SG1 Team en dan Carter naar Atlantis gaatquote:Op maandag 21 november 2005 23:11 schreef Mattievandezolder het volgende:
cool, er heeft hier nog niemand gemeld dat Claudia Black in seizoen 10 een vaste rol krijgt en dat iedereen zijn/haar contract verlengt heeft, net als bij Atlantis...
Nu dus wel jeeh!!!
Heb je daar ook een linkje van?quote:Op maandag 21 november 2005 23:11 schreef Mattievandezolder het volgende:
cool, er heeft hier nog niemand gemeld dat Claudia Black in seizoen 10 een vaste rol krijgt en dat iedereen zijn/haar contract verlengt heeft, net als bij Atlantis...
Nu dus wel jeeh!!!
Die serie is toch sindskort ook op DVD te verkrijgen in zo'n mooie boxset?quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:39 schreef ArK het volgende:
Ik mis O'Neill in de serie![]()
Nouja, dan maar Macgyver downloaden![]()
Ja. Stargate SG-1 heb ik al bijna compleet op DVD. Seizoen 9 en 10 zijn er vanzelfsprekend nog niet. Macgyver is toch ook wel een serie die ik eigenlijk op DVD wil hebben! Dus dat wordt mijn volgende investeringquote:Op dinsdag 29 november 2005 03:58 schreef ArK het volgende:
Heb de opening van Mac als ringtone![]()
Macgyver op DVD bedoel je?
omdat ik een beetje achter loop.quote:Op zondag 4 december 2005 13:01 schreef blonde_rozebottel het volgende:
Wrslk heeft PsyCha het over de aflv op Veronica?
Ik heb net 9x7 gezien. Hij was best cool met al die Beal clones maar op een of andere manier kwam die slot scene me bekend voor, uit een andere film/serie dan... Iemand enig idee?
Nope, ze zijn net niet eerder, Sky One begint op 3 januari met nieuwe eps en SciFi begint op 6 januariquote:Op donderdag 15 december 2005 01:05 schreef __Saviour__ het volgende:
Voor zover ik weet is SciFi gewoon de eerste met de nieuwe afleveringen. Maar da's toch al bijna.
Eerst de eerste spoiler lezen, daarna beslissen of je de tweede wilt lezen...quote:Op zondag 25 december 2005 13:21 schreef RogerR het volgende:
Gisteren was 'Between two fires' uit seizoen 5, waarin de Tollan door de Goa'uld worden aangevallen...
Horen we nog iets van de Tollan later in de series?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
nou kleine hij heeft nog bijna in elke aflevering gezeten van dat seizoenquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:08 schreef __Saviour__ het volgende:
Hij was het niet eens met de uitwerking van zijn karakter en stopte ermee. Hij had wel een paar kleine rolletjes in seizoen 6.
Maar een jaartje later kwam hij dus alweer op zijn beslissing terug.
Jonas vond ik trouwens best tof.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:57 schreef __Saviour__ het volgende:
In 6 niet hoor, daar zat hij echt maar in een paar.
Alleen in Abyss (als Ascended wezen voor Jack), The Changeling (in Tealc's droom) en Full Circle (Als Ascended wezen tegenover Anubis)
Voor de rest vulde Jonas Quinn (Corin Nemec) zijn plek op.
Volgens mij loopt Canada met SG1 weer achter. Ik dacht dat 6 januari pas de eerste uitzenddatum is, in de VS.quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:43 schreef Nachoman het volgende:
3 januari was hij al in canada te zien he ?, verbaast me dat niemand hem nog heeft gezien ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |