Waarom is dat dan nog niet gebeurd?quote:Op woensdag 16 november 2005 20:56 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Met een beetje steen is raam ingooien al genoeg.![]()
* mien-moeke eigen paint-werk stiekum mooier vindt.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:03 schreef outcast_within het volgende:
matig hoor matig.
niet dat deze goed is. deze is eigenlijk erg slecht. (wou eigenlijk een plaatje van huilende mongolen maar dat lukte zo snel niet)
[afbeelding]
Idee erachter is gewoon hoe verdrietig die josties wel niet zouden zijn als iemand opzettelijk hun levenswerk (verder niks nuttigs gepresteerd) zou vernietigen.
Probeert niveau op krik
Die we dan vervolgens afschietenquote:Op woensdag 16 november 2005 10:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
jaja en dan zeker een spreeuw die halverwege alles omgooit zeker![]()
Hij is mooi!quote:
jah dat zei ik vanmiddag ook al. alleen nog een paar voetballen mee nemen. dat gaat iets sneller denk ikquote:Op donderdag 17 november 2005 22:35 schreef the_legend_killer het volgende:
Met groep fokkers binnendringen ! en dan alles omgooien
We glijden er gewoon doorheen.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:37 schreef tuut84 het volgende:
[..]
jah dat zei ik vanmiddag ook al. alleen nog een paar voetballen mee nemen. dat gaat iets sneller denk ik
wehehe
buik vol smeren met groene zeep en dan. BUIKGLIJDENquote:Op donderdag 17 november 2005 22:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
We glijden er gewoon doorheen.
quote:Op donderdag 17 november 2005 22:44 schreef tuut84 het volgende:
[..]
buik vol smeren met groene zeep en dan. BUIKGLIJDEN
OMGquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:50 schreef Bupatih het volgende:
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je heel rijk bent.
Het gaat zo.
Je loopt naar Frisian Expo Centre waar van die kansloze figuren 2 1/2 maand lang domino-steentjes zitten te leggen.
Je gooi wat briefgeld naar zo'n mannetje en koopt het gebouw voor dat geld.
Dan begin je keihard te stampen!!!!
hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn record, wat doe je?)
jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
Jezus wat kansloos............quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:50 schreef Bupatih het volgende:
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je heel rijk bent.
Het gaat zo.
Je loopt naar Frisian Expo Centre waar van die kansloze figuren 2 1/2 maand lang domino-steentjes zitten te leggen.
Je gooi wat briefgeld naar zo'n mannetje en koopt het gebouw voor dat geld.
Dan begin je keihard te stampen!!!!
hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn record, wat doe je?)
jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |