Dus, kom maar op met je ideeën.quote:De weblog Geenstijl is een actie tegen de organisatie van Domino Day begonnen en heeft duizend euro uitgeloofd voor het omgooien van de dominostenen alvorens de recordpoging officieel plaatsvindt. Diskjockey en presentator Ruud de Wild deed hetzelfde en is bereid hiervoor drieduizend euro uit te betalen. Endemol, producent van de televisie-uitzending, heeft daarom rond het FEC extra veiligheidsmaatregelen genomen.
Dat is toch die gozer die met een slappe tegen een lekker wijf staat te rijden.quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:28 schreef Damzzz het volgende:
Op dit moment is Filemon Wesseling aan het proberen de boel te saboteren. 3fm...
quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:28 schreef Damzzz het volgende:
Op dit moment is Filemon Wesseling aan het proberen de boel te saboteren. 3fm...
...zie het gewoon voor mequote:Op dinsdag 15 november 2005 17:11 schreef Pool het volgende:
Iets met 10.000 lemmings staat me wel aan.
Dat er steeds meer uit zo'n luikje komen vallen.![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:03 schreef tuut84 het volgende:
wat ik vanmiddag ook al zei.
gewoon met een hele groep fokkers naar binnen stormen en dan beginnen te voetballen
friesland dacht ikquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:58 schreef Zwoerd het volgende:
Waar staat dat gebeuren???
Klopt, in het FEC Expocentrum in Leeuwarden.quote:
Hè bahquote:Op woensdag 16 november 2005 01:13 schreef superhaagie het volgende:
Me pa fokt parkieten
Wat heb je nou weer aan parkieten dan.. kun je die eten ?quote:Op woensdag 16 november 2005 01:13 schreef superhaagie het volgende:
Me pa fokt parkieten, als we nou een paar van die beesten los laten in da gebouwkunenn ze vast wel weer opnieuw beginnen
En dan schieten ze die straks ook dood. Doe maar niet.quote:Op woensdag 16 november 2005 01:13 schreef superhaagie het volgende:
Me pa fokt parkieten, als we nou een paar van die beesten los laten in da gebouwkunenn ze vast wel weer opnieuw beginnen
hehehe nja, nog nie geprobeerd, maar zijn leuke beesten, en die ouwe moet oko wat te doen hebbenquote:Op woensdag 16 november 2005 01:14 schreef DjMoonlight het volgende:
[..]
Wat heb je nou weer aan parkieten dan.. kun je die eten ?
Je ken ze ook stukgooienquote:Op woensdag 16 november 2005 02:05 schreef superhaagie het volgende:
hehe of alle ramen open zetten, waait hard zat buiten momenteel...
vooral als je daarna een zwerfkat ook de zaal inflikkertquote:Op woensdag 16 november 2005 01:52 schreef zhe-devilll het volgende:
Muizen loslaten wil ook nog wel eens werken..
Yeah Tom & Jerry!!!!!quote:Op woensdag 16 november 2005 02:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
vooral als je daarna een zwerfkat ook de zaal inflikkert
Kijk eens twee posts boven je. Wat zijn dat? Kipfilets?quote:
Nooit meer?quote:Op woensdag 16 november 2005 10:36 schreef knarfmk1 het volgende:
is het geen idee om met een zooitje fok!kers in de rai gewoon 1 groot veld te maken, waarin staat "DOMINO ZUIGT" of "GA WAT NUTTIGS DOEN" en die minstens 3 keer zoveel stenen bevat?
hoppa in 5 min om, en nou wil ik jullie er noooooit meer over horen!
jaja en dan zeker een spreeuw die halverwege alles omgooit zekerquote:Op woensdag 16 november 2005 10:36 schreef knarfmk1 het volgende:
is het geen idee om met een zooitje fok!kers in de rai gewoon 1 groot veld te maken, waarin staat "DOMINO ZUIGT" of "GA WAT NUTTIGS DOEN" en die minstens 3 keer zoveel stenen bevat?
quote:Op woensdag 16 november 2005 10:36 schreef knarfmk1 het volgende:
nou vooruit, alleen als we erom kunnen lachenquote:
neej dat dan weer net nietquote:Op woensdag 16 november 2005 10:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
jaja en dan zeker een spreeuw die halverwege alles omgooit zeker![]()
Inderdaad dat noemen we dan de Domino D-day D-day.. ofzoquote:Op woensdag 16 november 2005 11:02 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Goed plan!
Ik hoop dat het lukt en dat we daarna voor eens en voor altijd van dieDomino-Day
af zijn
![]()
Misschien, maar ondertussen is er nog geen steen om, geen poging gedaan en geen actieplan opgesteld..quote:Op woensdag 16 november 2005 12:44 schreef mcDavid het volgende:
ey dr is al minstens 5000 euro uitgeloofd voor het verneuken van de domino-day
dus dat komt echt wel goed hoor!
quote:En hierrrrr verder...
U wilt verder bomen over een dooie mus en een paar dominostenen? Ga gerust uw gang. Hierrr wel teverstaan, daar onze servers langzaam maar zeker beginnen te rochelen na 1000+ comments op onderstaande post. Een soort met het Oog op morgen, maar dan interactief. Overigens hebben we zojuist wat berichten uit het veld ontvangen. Er rest ons slechts één boodschap: het weiland is groen voor de haas. Wij herhalen: het weiland is groen voor de haas. Op een geheime frequentie is Radio GeenStijl inmiddels weer in de lucht.
Er is dus al 5000 euro voor uitgeloofdquote:Operatie STAMP update
De voorbereiding om de tig miljoen SBS steentjes om te flikkeren verlopen voorspoedig. GeenStijl geeft 1000 euri, Ruud de Wild deed daar later nog eens 3000 bovenop. Ondertussen worden de plannen gesmeed. Roland: "Dit is geheel serieus en zal dan door drie personen worden uitgevoerd wél willen wij graag anoniem blijven tegenover de rest van de wereld." Ene Ton vraagt via GeenStijl om hulp:"Ik ben in het bezit van een bladblazer. Zou bij deze willen vragen om een handlanger die het hele gebeuren filmt. Een bladblazer kan er wel een paar miljoen omkrijgen me dunkt. Ik ben in het bezit van een gedetailleerde plattegrond van het FEC en ben woonachtig in omgeving leeuwarden. Verder heb ik al een plan van aanpak. Geen geweld, omgooien en wegwezen." Hoogste tijd om een inventarisatie te maken van de teams. Laat het in de mail of comments weten. Nu volgt radiostilte.
UPDATE: 3FM deejay's verdienen niet zo goed als die boys van bReEzAh-FM. Desondanks heeft Wouter van der Goes van BNN zojuist bovenop de 4000 euri nog eens 1000 euri gedaan. Totaal nu 5000 euro in kas, plus nog een aantal toezeggingen van bezoekers. Deze laatste zijn we nu aan het inventariseren.
UPDATE 2: U had zin in een spelletje? Alstublieft, een spelletje...
En dan???quote:Op woensdag 16 november 2005 15:50 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Moderne 'muren van Jericho' tactiek: verzamel een flink aantal zware vrachtwagens en in een aaneengesloten kolonne rond het FEC rijden!
ja, ondertussen staan er alweer 20.000 bij!quote:Op woensdag 16 november 2005 16:05 schreef no1uknow het volgende:
Heel leuk al die plannen, maar gaat er nou ook nog wat gebeuren
Raam ingooien en dan astronaut er doorheen?quote:Op woensdag 16 november 2005 20:45 schreef mien-moeke het volgende:
Ik heb nog wel een astronautje... als ik die nou voor hun deur donder???
Eigenlijk tvp
Of een eksterquote:Op woensdag 16 november 2005 10:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Met een beetje steen is raam ingooien al genoeg.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:52 schreef cappp het volgende:
[..]
Raam ingooien en dan astronaut er doorheen?![]()
Waarom is dat dan nog niet gebeurd?quote:Op woensdag 16 november 2005 20:56 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Met een beetje steen is raam ingooien al genoeg.![]()
* mien-moeke eigen paint-werk stiekum mooier vindt.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:03 schreef outcast_within het volgende:
matig hoor matig.
niet dat deze goed is. deze is eigenlijk erg slecht. (wou eigenlijk een plaatje van huilende mongolen maar dat lukte zo snel niet)
[afbeelding]
Idee erachter is gewoon hoe verdrietig die josties wel niet zouden zijn als iemand opzettelijk hun levenswerk (verder niks nuttigs gepresteerd) zou vernietigen.
Probeert niveau op krik
Die we dan vervolgens afschietenquote:Op woensdag 16 november 2005 10:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hij is mooi!quote:
jah dat zei ik vanmiddag ook al. alleen nog een paar voetballen mee nemen. dat gaat iets sneller denk ikquote:Op donderdag 17 november 2005 22:35 schreef the_legend_killer het volgende:
Met groep fokkers binnendringen ! en dan alles omgooien
We glijden er gewoon doorheen.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:37 schreef tuut84 het volgende:
[..]
jah dat zei ik vanmiddag ook al. alleen nog een paar voetballen mee nemen. dat gaat iets sneller denk ik
wehehe
buik vol smeren met groene zeep en dan. BUIKGLIJDENquote:Op donderdag 17 november 2005 22:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
We glijden er gewoon doorheen.
quote:Op donderdag 17 november 2005 22:44 schreef tuut84 het volgende:
[..]
buik vol smeren met groene zeep en dan. BUIKGLIJDEN
OMGquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:50 schreef Bupatih het volgende:
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je heel rijk bent.
Het gaat zo.
Je loopt naar Frisian Expo Centre waar van die kansloze figuren 2 1/2 maand lang domino-steentjes zitten te leggen.
Je gooi wat briefgeld naar zo'n mannetje en koopt het gebouw voor dat geld.
Dan begin je keihard te stampen!!!!
hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn record, wat doe je?)
jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
Jezus wat kansloos............quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:50 schreef Bupatih het volgende:
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je heel rijk bent.
Het gaat zo.
Je loopt naar Frisian Expo Centre waar van die kansloze figuren 2 1/2 maand lang domino-steentjes zitten te leggen.
Je gooi wat briefgeld naar zo'n mannetje en koopt het gebouw voor dat geld.
Dan begin je keihard te stampen!!!!
hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn record, wat doe je?)
jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
Jaquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:15 schreef LangeFriatchBaasBiatch het volgende:
Heel het internet in rep en roer met de wildste plannen om die kutsteentjes om te gooien... Maar in werkelijkheid doet een mus nog meer..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |