quote:Op zondag 6 november 2005 14:31 schreef Chanandler het volgende:
omg. Mensen zitten te zeiken dat ik een matje heb, maar dat komt door mn sjaal
Klopt, je kan beter paar goeie speakers uit zoeken van top kwaliteitquote:Op zondag 6 november 2005 14:29 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Meestal kopen ze dan de meest enorme speakers voor de laagste prijs met 273049785039487509378459087345 watt RMS en klinkt het nergens naar
True, ik ga binnenkort denk ik Eltax speakers kopen, erg mooie dingen, niet duur, en een heul aardig geluidquote:Op zondag 6 november 2005 14:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Klopt, je kan beter paar goeie speakers uit zoeken van top kwaliteit
[afbeelding]
Prowler - No Turning Backquote:
Dikke trancequote:
Hardcore, Terror, Darkcore, Breakcore, Speedcore, Digital Hardcore, Electronic, Techno.quote:Op zondag 6 november 2005 14:36 schreef Fwnk het volgende:
Waar je van houdt enzo
Zeg dat dan.quote:Op zondag 6 november 2005 14:36 schreef Fwnk het volgende:
[..]
In het algemeen blondje
Waar je van houdt enzo
quote:Op zondag 6 november 2005 14:35 schreef Fwnk het volgende:
[..]
True, ik ga binnenkort denk ik Eltax speakers kopen, erg mooie dingen, niet duur, en een heul aardig geluid
Ah je stiefvader komt langs?quote:Op zondag 6 november 2005 14:39 schreef Imberr het volgende:
[..]
Zeg dat dan.
Nu ben ik vooral pop aan t luisteren vanwege t bezoek dat men moeder dalijk krijgt.![]()
Zoiets jaquote:Op zondag 6 november 2005 14:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
[afbeelding] ??![]()
Ik ga eerst mijn zolder verbouwendaarna ruil ik mijn Sony TV in voor Samsung plasma TV
daarna wil ik andere boxen hebben, ik heb zo mijn eigen merken natuurlijk
daarna misschien betere DVD + versterker (Zijn momentele van Harman/Kardon (Goed merk iig))
uuhm.. nee, die is er sowieso altijd.quote:
quote:Op zondag 6 november 2005 14:38 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Hardcore, Terror, Darkcore, Breakcore, Speedcore, Digital Hardcore, Electronic, Techno.
Oh die woont er al?quote:Op zondag 6 november 2005 14:41 schreef Imberr het volgende:
[..]
uuhm.. nee, die is er sowieso altijd.Die woont hier enzo.
Maar er komt wat fam. van hem langs en wat van men moeder.
Je vergeet Industrial Hardcorequote:Op zondag 6 november 2005 14:38 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Hardcore, Terror, Darkcore, Breakcore, Speedcore, Digital Hardcore, Electronic, Techno.
Je kan ook overwegen voor deze:quote:
Das gratis he?quote:Op zondag 6 november 2005 14:45 schreef Jaguarized het volgende:
Iemand heeft http://www.ijsmeis.be/ geregistreerd.
whehequote:Op zondag 6 november 2005 14:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh die woont er al?Dat wist ik nog niet eens.
![]()
Ik niet iigquote:Op zondag 6 november 2005 14:45 schreef Jaguarized het volgende:
Iemand heeft http://www.ijsmeis.be/ geregistreerd.
Dat is meestal de slechtse hardcorequote:Op zondag 6 november 2005 14:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]ik heb zelf wel hardcore alleen dan van bekende nummers (die ze dan remixen
)
Hardstyle is bij mij ook welkom![]()
'quote:Op zondag 6 november 2005 14:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Je kan ook overwegen voor deze:
[afbeelding]
Deze zijn zeker niet duur en er komt een pracht van geluid uit
Jah i knowquote:Op zondag 6 november 2005 14:47 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat is meestal de slechtse hardcore![]()
Wat luister jij? Neophyte? JDA? Endymionquote:Op zondag 6 november 2005 14:47 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat is meestal de slechtse hardcore![]()
Zullen we het bij 6300,00 euro houdenquote:
Radium, Catscan, Enzyme-X, Ophidian, Tieum vind ik erg mooiquote:Op zondag 6 november 2005 14:49 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Wat luister jij? Neophyte? JDA? Endymion
Wat nou: niet duur?quote:Op zondag 6 november 2005 14:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zullen we het bij 6300,00 euro houden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!
Ophidian is dan wel weer relaxt.quote:Op zondag 6 november 2005 14:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Radium, Catscan, Enzyme-X, Ophidian, Tieum vind ik erg mooi![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 14:52 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ophidian is dan wel weer relaxt.
Ik kwam er trouwens gister achter dat "Ti Ti Tititititiiinaaaaaaaa wat kosten die condomeee" van Duinzicht, een reclame was van vroeger
Valt toch mee?quote:
Oke danquote:Op zondag 6 november 2005 14:52 schreef Maikuuul het volgende:
Hoi mensen ik ben er ook weergister opstap was wel weer relax
Nog gescoord?quote:Op zondag 6 november 2005 14:52 schreef Maikuuul het volgende:
Hoi mensen ik ben er ook weergister opstap was wel weer relax
Speciaal voor jou:quote:Op zondag 6 november 2005 14:47 schreef RoOoYtJuH het volgende:
XBM, i know smaken verschillen maar dat is echt kutmuziek
Hardcore gaat af en toe nog wel maar de rest?
omgquote:Op zondag 6 november 2005 14:54 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Speciaal voor jou:
http://media.putfile.com/Canadian-Speedcore-Resistance
War zijn dat?quote:Op zondag 6 november 2005 14:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Je kan ook overwegen voor deze:
[afbeelding]
Deze zijn zeker niet duur en er komt een pracht van geluid uit
Iets Extremersquote:Op zondag 6 november 2005 14:56 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
omg
Heb je niks extremers?![]()
Maar je bent wel lief hoor
wtf dit is wel HEEL ergquote:
Ik heb zelf ook nog wat soeedcore gemaaktquote:
The same herequote:Op zondag 6 november 2005 15:07 schreef Fwnk het volgende:
Ik dacht dat me Firefox vast liep....
Weg.quote:Op zondag 6 november 2005 15:07 schreef Eix het volgende:
Waar zijn alle namen uit de OP heen?!![]()
Goeiemorge trouwens.![]()
Leuk dat je het mooi vondquote:Op zondag 6 november 2005 15:04 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
wtf dit is wel HEEL erg![]()
Dit is sirieus waar geen muziek Mên, je gaat me toch niet vertellen dat je hier naar luisterd?![]()
![]()
Muse - Butterflies and Hurricanes.quote:
KEFquote:
Is dat net als BEF maar dan anders?quote:
Oeh, dat nummer was het eerste nummer wat ik ooit van Muse hoorde.quote:Op zondag 6 november 2005 15:11 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Muse - Butterflies and Hurricanes.
1 2 3 | Jullie zijn allemaal een stelletje... euh mensen ofzo :{ ?> |
Die site ziet er prachtig uitquote:Op zondag 6 november 2005 15:16 schreef Fwnk het volgende:
Nou wat vinden jullie ervan? : http://www.fwnk.be/
quote:Op zondag 6 november 2005 15:16 schreef Eix het volgende:
[..]
Oeh, dat nummer was het eerste nummer wat ik ooit van Muse hoorde.![]()
Da's gewoon een portalquote:Op zondag 6 november 2005 15:16 schreef Fwnk het volgende:
Ja klopt ik begrijp nog niet helemaal waarom het niet " constant" fwnk.be blijftquote:
Heb jij een teller op je site? Zie je die ook als je via de .be account daarheengaat?quote:Op zondag 6 november 2005 15:16 schreef Fwnk het volgende:
R.I.P.quote:Op zondag 6 november 2005 15:21 schreef Alexxxxx het volgende:
hoi. de PTA SC is overleden. dus dan kom ik hier even buurten.
Mag het niet meer of komt er niemand meer?quote:Op zondag 6 november 2005 15:21 schreef Alexxxxx het volgende:
hoi. de PTA SC is overleden. dus dan kom ik hier even buurten.
Ja.quote:Op zondag 6 november 2005 15:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Heb jij een teller op je site? Zie je die ook als je via de .be account daarheengaat?![]()
er is een half uur niks gezegdquote:Op zondag 6 november 2005 15:23 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Mag het niet meer of komt er niemand meer?
Ik niet namelijk.quote:
Wie niet tegenwoordig met gratis .bequote:
mijn site, mijn onderschrift, mijn vehikel foto'squote:Op zondag 6 november 2005 15:28 schreef --Christiaan-- het volgende:
Mijn site. Kei forum enzo kei gehacked
www.dtlcsclan.be
whehe. eerder laat in de nacht/vroeg in de ochtend.quote:Op zondag 6 november 2005 15:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Heel laat in de avond soms eens
Denk het ook, hij is al op msn nu..quote:Op zondag 6 november 2005 15:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Denk dat _mode8tor_ er zo ook aan komt
Hier als in: SC?quote:Op zondag 6 november 2005 15:33 schreef Maikuuul het volgende:
Waren er gisteravond nog spannende dingen gebeurd hier ?
Op ELM die weer kwam zeiken na niet.quote:Op zondag 6 november 2005 15:33 schreef Maikuuul het volgende:
Waren er gisteravond nog spannende dingen gebeurd hier ?
Linkje?quote:Op zondag 6 november 2005 15:34 schreef Imberr het volgende:
[..]
Op ELM die weer kwam zeiken na niet.![]()
Ja bedoel ikquote:Op zondag 6 november 2005 15:32 schreef Imberr het volgende:
[..]
whehe. eerder laat in de nacht/vroeg in de ochtend.dus van 4 tot 7 ofzo.
![]()
De gebruikers hebben in totaal 115890 berichten geplaatstquote:Op zondag 6 november 2005 15:40 schreef --Christiaan-- het volgende:
Most users ever online was 4, 1 Minute Ago at 15:44.
Op een demon gratis bij je adsl abo? respect!quote:Op zondag 6 november 2005 15:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De gebruikers hebben in totaal 115890 berichten geplaatst
We hebben 269 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is johantjev8
BORATquote:
Jup, ook al weet ik niet meer precies waar die over ging. Even zoeken.quote:Op zondag 6 november 2005 15:50 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
BORAT![]()
![]()
. Er schijnt een film te komen hè.
nee, ik heb geeneens demon adsl.quote:Op zondag 6 november 2005 15:47 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Op een demon gratis bij je adsl abo? respect!
Dit is ook mijn laatste postquote:Op zondag 6 november 2005 15:50 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat zei ik ! zometeen komt mod
In Kazachstan it goes like this. We have Men, Cow, Chicken, horse, tsasiki (a little animal which goes like this *Vleermuisachtigiets boven zijn hoofd doet) and then women!quote:
wtf, hoe dat dan?quote:Op zondag 6 november 2005 15:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, ik heb geeneens demon adsl.sterker nog: de eerste twee jaar dat ik dat forum runde had ik geeneens internet
Was jij pissed ofzo omdat je de dagetappe niet had ofzo?quote:Op zondag 6 november 2005 15:51 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dit is ook mijn laatste postvoor vandaag
ik hecht geen waarde meer aan dagetappe's sinds ik m een keer heb gehaald. doel bereiktquote:Op zondag 6 november 2005 15:53 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Was jij pissed ofzo omdat je de dagetappe niet had ofzo?
Ik heb ook meer en meer moeite om er 1 te halen de laatste tijd.quote:Op zondag 6 november 2005 15:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik hecht geen waarde meer aan dagetappe's sinds ik m een keer heb gehaald. doel bereikt
Pissed over wat?quote:Op zondag 6 november 2005 15:53 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Was jij pissed ofzo omdat je de dagetappe niet had ofzo?
is leuk werk ik zou het zo willen doenquote:Op zondag 6 november 2005 15:58 schreef Alexxxxx het volgende:
opvallend feit: nog niemand heeft me belachelijk gemakat om mn werk?
Zoiets las ik dat je daarom ofzo niet ging posten vandaag.quote:
Met een honinglaagjequote:
Super idee, waar?quote:Op zondag 6 november 2005 16:03 schreef Fwnk het volgende:
zullen we ergens gaan rellen ofzo?
Ja, preventief rellen! Dan zijn we de allochtonen een stap voor, in plaats van te wachten tot de vlam in de pan slaat zoals in Frankrijk beginnen we alvast.quote:Op zondag 6 november 2005 16:03 schreef Fwnk het volgende:
zullen we ergens gaan rellen ofzo?
ah. je hebt niet even naar beneden gescrolled bij het linkje?quote:Op zondag 6 november 2005 16:01 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
is leuk werk ik zou het zo willen doen![]()
Doe het nu stiekem
quote:Op zondag 6 november 2005 16:06 schreef Eix het volgende:
[..]
Ja, preventief rellen! Dan zijn we de allochtonen een stap voor, in plaats van te wachten tot de vlam in de pan slaat zoals in Frankrijk beginnen we alvast.![]()
Bullshitquote:Op zondag 6 november 2005 16:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zoiets las ik dat je daarom ofzo niet ging posten vandaag.
Dude, gelijk op je teentjes getrapt?quote:Op zondag 6 november 2005 16:09 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Bullshitdude. Wat boeit mij nou een stand?
Dat je bleef haken?quote:Op zondag 6 november 2005 16:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ah. je hebt niet even naar beneden gescrolled bij het linkje?
Doagquote:Op zondag 6 november 2005 16:10 schreef _moder8or_ het volgende:
Maargoed, ik ga weer offline, moet om 5 uur tot half 8 ergens zijn
Ik heb het vandaag gewoon té druk om te posten. Ik moet iemand helpen met verplaatsen van spullen (verhuizing heet dat tegenwoordig), en ik ga zo om 5 uur iemand ophalen van een verjaardag en die breng ik naar Ede.quote:Op zondag 6 november 2005 16:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dude, gelijk op je teentjes getrapt?
Waar ?quote:Op zondag 6 november 2005 16:12 schreef Fwnk het volgende:
Me webserver heeft het zwaar met al die breezersletjes van gisteravond
Ach ja kan iedereen gebeurenquote:Op zondag 6 november 2005 16:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
met de voetjes van de vloer en zo ja
Caramel vlaquote:Op zondag 6 november 2005 16:15 schreef Eix het volgende:
Ik heb een kookcursus met recepten op de zolder gevonden uit '57 ofzo.Nu weet ik hoe ik appelmoes, caramel vla, aardappelen, spruitjes en nog veel meer zelf moet maken!
![]()
Ik vraag me wel af of het in '57 net zo smaakte als nu.quote:
Toen was t nog puur. Nu zitten er altijd allemaal conserveringsmiddelen in enzo.quote:Op zondag 6 november 2005 16:20 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af of het in '57 net zo smaakte als nu.![]()
![]()
Nostalgie.quote:Op zondag 6 november 2005 16:15 schreef Eix het volgende:
Ik heb een kookcursus met recepten op de zolder gevonden uit '57 ofzo.Nu weet ik hoe ik appelmoes, caramel vla, aardappelen, spruitjes en nog veel meer zelf moet maken!
![]()
Precies, daarom is het waarschijnlijk helemaal niet lekker.quote:Op zondag 6 november 2005 16:21 schreef Imberr het volgende:
[..]
Toen was t nog puur. Nu zitten er altijd allemaal conserveringsmiddelen in enzo.![]()
Nah, dan gaan we dat toch es proberen?quote:Op zondag 6 november 2005 16:22 schreef Eix het volgende:
[..]
Precies, daarom is het waarschijnlijk helemaal niet lekker.Omdat je die normale echte smaak niet gewend bent.
Nahquote:Op zondag 6 november 2005 16:26 schreef RoOoYtJuH het volgende:
dit is lachen
Click here to watch DJ_Rafiv_-_Windows_Super_Beat
Wat heb jij een hoop rommel op je bureaublad staanquote:
Uhu.quote:Op zondag 6 november 2005 16:24 schreef Imberr het volgende:
[..]
Nah, dan gaan we dat toch es proberen?![]()
![]()
Geweldigquote:Op zondag 6 november 2005 16:26 schreef RoOoYtJuH het volgende:
dit is lachen
Click here to watch DJ_Rafiv_-_Windows_Super_Beat
Gewoon staken.quote:Op zondag 6 november 2005 16:33 schreef Eix het volgende:
Ik moet nog heel veel Nederlands huiswerk afmaken en nakijken, want de man met de zeven onderkinnen (mn Nederlands leraar dus) ging het steekproefsgewijs controloeren. Maar heb geen zin.
Leukquote:Op zondag 6 november 2005 16:35 schreef Renesite het volgende:
* Renesite is weer terug van een middagje winkelen.
De bouwmarkten af gegaan, ik gaat mijn kamertje verbouwen![]()
Specifieke delen of alles?quote:Op zondag 6 november 2005 16:35 schreef Renesite het volgende:
* Renesite is weer terug van een middagje winkelen.
De bouwmarkten af gegaan, ik gaat mijn kamertje verbouwen![]()
Nieuw behang, ik moet nog naar de expo ofzo voor van die insteekhoezen voor foto's (die ik zelf maak) en ik denk een nieuw kastje voor mijn tv (heb m nu op een lomp bureau staan) enzoquote:
quote:Op zondag 6 november 2005 16:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nieuw behang, ik moet nog naar de expo ofzo voor van die insteekhoezen voor foto's (die ik zelf maak) en ik denk een nieuw kastje voor mijn tv (heb m nu op een lomp bureau staan) enzo![]()
Jupquote:Op zondag 6 november 2005 16:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Expo
Ook nog bij de hornbach geweest?
Bij van der Molen daaro?quote:Op zondag 6 november 2005 16:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jup![]()
Daar kon ik 't niet echt vinden, daarna naar praxis mega gegaan.
Richting oosterpark?quote:
Omdat er ook een praxis bij de oude ikea zit.quote:Op zondag 6 november 2005 16:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Lijkt me wel he.
Zat vroeger Marktkauf ofzo
Ja, klopt, mar die marktkauf is overgenomen door praxis paar jaar geleden,quote:Op zondag 6 november 2005 16:46 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Omdat er ook een praxis bij de oude ikea zit.![]()
ja ok, daar zit ook een praxis tuin bij.quote:Op zondag 6 november 2005 16:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, klopt, mar die marktkauf is overgenomen door praxis paar jaar geleden,
Mijn kamer, maar we hadden het niet over een zwijnenstal ofzoquote:Op zondag 6 november 2005 16:52 schreef the_legend_killer het volgende:
hebben we het over tuinen ;') ?
Heb je ook nog planten gekocht?quote:Op zondag 6 november 2005 16:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn kamer, maar we hadden het niet over een zwijnenstal ofzo
Nee, we liepen melig (me and mijn moeder) over de kerstafdelingquote:
Met de fiets gegaan?quote:Op zondag 6 november 2005 16:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, we liepen melig (me and mijn moeder) over de kerstafdeling![]()
Zo ver is het niet.quote:
Wij eten gebakken aardappels met een lekkere schnitzelquote:Op zondag 6 november 2005 17:00 schreef snopprinses het volgende:
zometeen lekker friet ^^
25 minuten? 30 minuten?quote:
Ze wil je neukenquote:Op zondag 6 november 2005 17:02 schreef Renesite het volgende:
*bssst* deed mijn telefoon
"Met René"
"Met Angelique"
"Wie?"
"Angelique"
(Damn hoezo praat je IN de telefoon)
"Hoe laat moeten we morgen beginnen?"
"O! Die angelique"
Waarom moeten ze MIJ hebben
Wat allemaal?quote:Op zondag 6 november 2005 17:05 schreef Maikuuul het volgende:
Ik moet dalijk best veel huiswerk make
CS - Zernike is ook bijna 20 minuten.quote:Op zondag 6 november 2005 17:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
25 minuten? 30 minuten?
Vanaf hoogkerk?
Godsklere
Dan kan je er zijn jaquote:Op zondag 6 november 2005 17:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
CS - Zernike is ook bijna 20 minuten.
In je achtertuin ofzo?quote:Op zondag 6 november 2005 17:08 schreef snopprinses het volgende:
ik wil een klein hertje
yea, kga toch in belgië wonen, dus dan heb ik toch een grote tuin die aansluit op een bosquote:
oeh lekker ^^quote:
zo een?quote:Op zondag 6 november 2005 17:08 schreef snopprinses het volgende:
ik wil een klein hertje
kzal zometeen foto laten zien, heb net het perfecte hertje gezienquote:Op zondag 6 november 2005 17:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
zo een?
[afbeelding]
Leuk voor in huis![]()
Dan moet je maar eens beginnenquote:Op zondag 6 november 2005 17:09 schreef Maikuuul het volgende:
Basis ict moet ik maken :/ van hoofdstuk 2 moet ik een samenvatting maken en ook nog de opdrachten
hoi btw!quote:
Belgie is tofquote:Op zondag 6 november 2005 17:10 schreef snopprinses het volgende:
[..]
yea, kga toch in belgië wonen, dus dan heb ik toch een grote tuin die aansluit op een bos
Belastingonderduikerquote:Op zondag 6 november 2005 17:10 schreef snopprinses het volgende:
[..]
yea, kga toch in belgië wonen, dus dan heb ik toch een grote tuin die aansluit op een bos
inderdaadquote:Op zondag 6 november 2005 17:13 schreef Imberr het volgende:
[..]
Belgie is tofEn als er bos is istie iig nog beetje vrij enzo
![]()
Mijn oom woont in het centrum van Antwerpen, is echt tof!quote:Op zondag 6 november 2005 17:13 schreef Imberr het volgende:
[..]
Belgie is tofEn als er bos is istie iig nog beetje vrij enzo
![]()
Zie je ook nog wat.quote:Op zondag 6 november 2005 17:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan kan je er zijn ja
Dat zeg ik, 30 min RUIM om naar de praxis te gaan.
Hornbach als je door hetplantsoen gaat wel 3 kwartier
nja ik wil bij de grens van maastricht gaan wonen, niet ver belgië in dusquote:Op zondag 6 november 2005 17:14 schreef Eix het volgende:
[..]
Mijn oom woont in het centrum van Antwerpen, is echt tof!
Alleen ken ik niemand daar.![]()
Gelukkig had ik in de klas het al voor meer dan de helft af dus gelukkigquote:Op zondag 6 november 2005 17:13 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dan moet je maar eens beginnen![]()
in een grote villa met enorm bos enzo?quote:Op zondag 6 november 2005 17:16 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nja ik wil bij de grens van maastricht gaan wonen, niet ver belgië in dus
Dat dacht ik al, maar onder Maastricht kom je bij Luik en zo uit, en daar spreken ze Frans.quote:Op zondag 6 november 2005 17:16 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nja ik wil bij de grens van maastricht gaan wonen, niet ver belgië in dus
yea, zo'n zelf gebouw huis wel hequote:Op zondag 6 november 2005 17:18 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
in een grote villa met enorm bos enzo?![]()
neej joh niet de kant van Luik opquote:Op zondag 6 november 2005 17:18 schreef Eix het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, maar onder Maastricht kom je bij Luik en zo uit, en daar spreken ze Frans.![]()
Heb trouwens een fotoboek update.![]()
Dat zijn er dus weinigquote:Op zondag 6 november 2005 17:16 schreef Messenga het volgende:
Hoi voor iedereen die hoi tegen me zei
Zonder iets te zeggen?quote:Op zondag 6 november 2005 17:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ben ik weerpffff effe zomaar geslapen
![]()
Wie denk jequote:Op zondag 6 november 2005 17:29 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Wie doet het volgendee deel?
Denk het mopquote:
okquote:Op zondag 6 november 2005 17:33 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja.
Ik ben stoned en ik heb pret
quote:
quote:Op zondag 6 november 2005 17:33 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja.
Ik ben stoned en ik heb pret
Eet smakelijkquote:Op zondag 6 november 2005 17:38 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik zeg toch ook niet dat je niet liev bent
ik ben ff eten![]()
nee, het is zondag, en mijn hoofd word gemasseerd door een meisje.quote:Op zondag 6 november 2005 17:37 schreef Eix het volgende:
Tehrockstar, er is toch wel wat leukers te doen dan stoned op een forum te zitten?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |