quote:Op zondag 6 november 2005 16:06 schreef Eix het volgende:
[..]
Ja, preventief rellen! Dan zijn we de allochtonen een stap voor, in plaats van te wachten tot de vlam in de pan slaat zoals in Frankrijk beginnen we alvast.![]()
Bullshitquote:Op zondag 6 november 2005 16:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zoiets las ik dat je daarom ofzo niet ging posten vandaag.
Dude, gelijk op je teentjes getrapt?quote:Op zondag 6 november 2005 16:09 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Bullshitdude. Wat boeit mij nou een stand?
Dat je bleef haken?quote:Op zondag 6 november 2005 16:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ah. je hebt niet even naar beneden gescrolled bij het linkje?
Doagquote:Op zondag 6 november 2005 16:10 schreef _moder8or_ het volgende:
Maargoed, ik ga weer offline, moet om 5 uur tot half 8 ergens zijn
Ik heb het vandaag gewoon té druk om te posten. Ik moet iemand helpen met verplaatsen van spullen (verhuizing heet dat tegenwoordig), en ik ga zo om 5 uur iemand ophalen van een verjaardag en die breng ik naar Ede.quote:Op zondag 6 november 2005 16:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dude, gelijk op je teentjes getrapt?
Waar ?quote:Op zondag 6 november 2005 16:12 schreef Fwnk het volgende:
Me webserver heeft het zwaar met al die breezersletjes van gisteravond
Ach ja kan iedereen gebeurenquote:Op zondag 6 november 2005 16:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
met de voetjes van de vloer en zo ja
Caramel vlaquote:Op zondag 6 november 2005 16:15 schreef Eix het volgende:
Ik heb een kookcursus met recepten op de zolder gevonden uit '57 ofzo.Nu weet ik hoe ik appelmoes, caramel vla, aardappelen, spruitjes en nog veel meer zelf moet maken!
![]()
Ik vraag me wel af of het in '57 net zo smaakte als nu.quote:
Toen was t nog puur. Nu zitten er altijd allemaal conserveringsmiddelen in enzo.quote:Op zondag 6 november 2005 16:20 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af of het in '57 net zo smaakte als nu.![]()
![]()
Nostalgie.quote:Op zondag 6 november 2005 16:15 schreef Eix het volgende:
Ik heb een kookcursus met recepten op de zolder gevonden uit '57 ofzo.Nu weet ik hoe ik appelmoes, caramel vla, aardappelen, spruitjes en nog veel meer zelf moet maken!
![]()
Precies, daarom is het waarschijnlijk helemaal niet lekker.quote:Op zondag 6 november 2005 16:21 schreef Imberr het volgende:
[..]
Toen was t nog puur. Nu zitten er altijd allemaal conserveringsmiddelen in enzo.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |