Dan moet je maar eens beginnenquote:Op zondag 6 november 2005 17:09 schreef Maikuuul het volgende:
Basis ict moet ik maken :/ van hoofdstuk 2 moet ik een samenvatting maken en ook nog de opdrachten
hoi btw!quote:
Belgie is tofquote:Op zondag 6 november 2005 17:10 schreef snopprinses het volgende:
[..]
yea, kga toch in belgië wonen, dus dan heb ik toch een grote tuin die aansluit op een bos
Belastingonderduikerquote:Op zondag 6 november 2005 17:10 schreef snopprinses het volgende:
[..]
yea, kga toch in belgië wonen, dus dan heb ik toch een grote tuin die aansluit op een bos
inderdaadquote:Op zondag 6 november 2005 17:13 schreef Imberr het volgende:
[..]
Belgie is tofEn als er bos is istie iig nog beetje vrij enzo
![]()
Mijn oom woont in het centrum van Antwerpen, is echt tof!quote:Op zondag 6 november 2005 17:13 schreef Imberr het volgende:
[..]
Belgie is tofEn als er bos is istie iig nog beetje vrij enzo
![]()
Zie je ook nog wat.quote:Op zondag 6 november 2005 17:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan kan je er zijn ja
Dat zeg ik, 30 min RUIM om naar de praxis te gaan.
Hornbach als je door hetplantsoen gaat wel 3 kwartier
nja ik wil bij de grens van maastricht gaan wonen, niet ver belgië in dusquote:Op zondag 6 november 2005 17:14 schreef Eix het volgende:
[..]
Mijn oom woont in het centrum van Antwerpen, is echt tof!
Alleen ken ik niemand daar.![]()
Gelukkig had ik in de klas het al voor meer dan de helft af dus gelukkigquote:Op zondag 6 november 2005 17:13 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dan moet je maar eens beginnen![]()
in een grote villa met enorm bos enzo?quote:Op zondag 6 november 2005 17:16 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nja ik wil bij de grens van maastricht gaan wonen, niet ver belgië in dus
Dat dacht ik al, maar onder Maastricht kom je bij Luik en zo uit, en daar spreken ze Frans.quote:Op zondag 6 november 2005 17:16 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nja ik wil bij de grens van maastricht gaan wonen, niet ver belgië in dus
yea, zo'n zelf gebouw huis wel hequote:Op zondag 6 november 2005 17:18 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
in een grote villa met enorm bos enzo?![]()
neej joh niet de kant van Luik opquote:Op zondag 6 november 2005 17:18 schreef Eix het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, maar onder Maastricht kom je bij Luik en zo uit, en daar spreken ze Frans.![]()
Heb trouwens een fotoboek update.![]()
Dat zijn er dus weinigquote:Op zondag 6 november 2005 17:16 schreef Messenga het volgende:
Hoi voor iedereen die hoi tegen me zei
Zonder iets te zeggen?quote:Op zondag 6 november 2005 17:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ben ik weerpffff effe zomaar geslapen
![]()
Wie denk jequote:Op zondag 6 november 2005 17:29 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Wie doet het volgendee deel?
Denk het mopquote:
okquote:Op zondag 6 november 2005 17:33 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja.
Ik ben stoned en ik heb pret
quote:
quote:Op zondag 6 november 2005 17:33 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja.
Ik ben stoned en ik heb pret
Eet smakelijkquote:Op zondag 6 november 2005 17:38 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik zeg toch ook niet dat je niet liev bent
ik ben ff eten![]()
nee, het is zondag, en mijn hoofd word gemasseerd door een meisje.quote:Op zondag 6 november 2005 17:37 schreef Eix het volgende:
Tehrockstar, er is toch wel wat leukers te doen dan stoned op een forum te zitten?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |