Omdat er ook een praxis bij de oude ikea zit.quote:Op zondag 6 november 2005 16:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Lijkt me wel he.
Zat vroeger Marktkauf ofzo
Ja, klopt, mar die marktkauf is overgenomen door praxis paar jaar geleden,quote:Op zondag 6 november 2005 16:46 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Omdat er ook een praxis bij de oude ikea zit.![]()
ja ok, daar zit ook een praxis tuin bij.quote:Op zondag 6 november 2005 16:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, klopt, mar die marktkauf is overgenomen door praxis paar jaar geleden,
Mijn kamer, maar we hadden het niet over een zwijnenstal ofzoquote:Op zondag 6 november 2005 16:52 schreef the_legend_killer het volgende:
hebben we het over tuinen ;') ?
Heb je ook nog planten gekocht?quote:Op zondag 6 november 2005 16:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn kamer, maar we hadden het niet over een zwijnenstal ofzo
Nee, we liepen melig (me and mijn moeder) over de kerstafdelingquote:
Met de fiets gegaan?quote:Op zondag 6 november 2005 16:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, we liepen melig (me and mijn moeder) over de kerstafdeling![]()
Zo ver is het niet.quote:
Wij eten gebakken aardappels met een lekkere schnitzelquote:Op zondag 6 november 2005 17:00 schreef snopprinses het volgende:
zometeen lekker friet ^^
25 minuten? 30 minuten?quote:
Ze wil je neukenquote:Op zondag 6 november 2005 17:02 schreef Renesite het volgende:
*bssst* deed mijn telefoon
"Met René"
"Met Angelique"
"Wie?"
"Angelique"
(Damn hoezo praat je IN de telefoon)
"Hoe laat moeten we morgen beginnen?"
"O! Die angelique"
Waarom moeten ze MIJ hebben
Wat allemaal?quote:Op zondag 6 november 2005 17:05 schreef Maikuuul het volgende:
Ik moet dalijk best veel huiswerk make
CS - Zernike is ook bijna 20 minuten.quote:Op zondag 6 november 2005 17:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
25 minuten? 30 minuten?
Vanaf hoogkerk?
Godsklere
Dan kan je er zijn jaquote:Op zondag 6 november 2005 17:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
CS - Zernike is ook bijna 20 minuten.
In je achtertuin ofzo?quote:Op zondag 6 november 2005 17:08 schreef snopprinses het volgende:
ik wil een klein hertje
yea, kga toch in belgië wonen, dus dan heb ik toch een grote tuin die aansluit op een bosquote:
oeh lekker ^^quote:
zo een?quote:Op zondag 6 november 2005 17:08 schreef snopprinses het volgende:
ik wil een klein hertje
kzal zometeen foto laten zien, heb net het perfecte hertje gezienquote:Op zondag 6 november 2005 17:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
zo een?
[afbeelding]
Leuk voor in huis![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |