nee, ik heb geeneens demon adsl.quote:Op zondag 6 november 2005 15:47 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Op een demon gratis bij je adsl abo? respect!
Dit is ook mijn laatste postquote:Op zondag 6 november 2005 15:50 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat zei ik ! zometeen komt mod
In Kazachstan it goes like this. We have Men, Cow, Chicken, horse, tsasiki (a little animal which goes like this *Vleermuisachtigiets boven zijn hoofd doet) and then women!quote:
wtf, hoe dat dan?quote:Op zondag 6 november 2005 15:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, ik heb geeneens demon adsl.sterker nog: de eerste twee jaar dat ik dat forum runde had ik geeneens internet
Was jij pissed ofzo omdat je de dagetappe niet had ofzo?quote:Op zondag 6 november 2005 15:51 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dit is ook mijn laatste postvoor vandaag
ik hecht geen waarde meer aan dagetappe's sinds ik m een keer heb gehaald. doel bereiktquote:Op zondag 6 november 2005 15:53 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Was jij pissed ofzo omdat je de dagetappe niet had ofzo?
Ik heb ook meer en meer moeite om er 1 te halen de laatste tijd.quote:Op zondag 6 november 2005 15:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik hecht geen waarde meer aan dagetappe's sinds ik m een keer heb gehaald. doel bereikt
Pissed over wat?quote:Op zondag 6 november 2005 15:53 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Was jij pissed ofzo omdat je de dagetappe niet had ofzo?
is leuk werk ik zou het zo willen doenquote:Op zondag 6 november 2005 15:58 schreef Alexxxxx het volgende:
opvallend feit: nog niemand heeft me belachelijk gemakat om mn werk?
Zoiets las ik dat je daarom ofzo niet ging posten vandaag.quote:
Met een honinglaagjequote:
Super idee, waar?quote:Op zondag 6 november 2005 16:03 schreef Fwnk het volgende:
zullen we ergens gaan rellen ofzo?
Ja, preventief rellen! Dan zijn we de allochtonen een stap voor, in plaats van te wachten tot de vlam in de pan slaat zoals in Frankrijk beginnen we alvast.quote:Op zondag 6 november 2005 16:03 schreef Fwnk het volgende:
zullen we ergens gaan rellen ofzo?
ah. je hebt niet even naar beneden gescrolled bij het linkje?quote:Op zondag 6 november 2005 16:01 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
is leuk werk ik zou het zo willen doen![]()
Doe het nu stiekem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |