Waar wil je het over hebben ?quote:Op zondag 6 november 2005 14:12 schreef Imberr het volgende:
[..]
aah joh, laat die jongens ff lekker kletsen.![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 14:12 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Mijn moeder zette een keer om 4 uur 's nachts in een dronken bui de radio volop aan![]()
De buren keken ons de volgende dag met een hele zure kop aan![]()
Raad maarquote:
Daar hebben we het niet overquote:
Hoeveel kleuren nagellak heb jij?quote:Op zondag 6 november 2005 14:14 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Waar zullen wij eens tegen elkaar over opscheppen dan?![]()
Helpt niksquote:Op zondag 6 november 2005 14:14 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Waar zullen wij eens tegen elkaar over opscheppen dan?![]()
Creative Megaworks 7.1?quote:
Ach ja, wilde gok.quote:
He wat jammer nouquote:
Foutquote:
Dan had je zeker kunnen lachen jaquote:Op zondag 6 november 2005 14:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
He wat jammer nouanders konden we lachen
Waar heb je wel verstand van dan?quote:Op zondag 6 november 2005 14:15 schreef Imberr het volgende:
[..]
Van mij mogen jullie gerust verder praten over dingen waar ik geen verstand van heb hoor.![]()
8000 ohm?quote:Op zondag 6 november 2005 14:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Productspecificaties
Totaal RMS-vermogen: 505 watt RMS
Satellieten: 317 watt RMS (vóór 2 x 62 W; achter 2 x 62 W; midden 69 W)
Subwoofer: 188 watt RMS
Totaal piekvermogen: 1010 watt
Maximum SPL: > 115 dB
Frequentierespons: 33 Hz - 20 kHz
Versterker: Ultralineair analoog met grote capaciteit
Signaal-ruisverhouding: > 93,5 dB, meestal 100
Ingangsimpedantie: 8000 ohm
Misschien zegt je dit wat
Niet als we het over meidendingen hebben, o ja wacht dan beginnen ze met: Mijn vriendin heeft wel....quote:
oh, dat was makkelijk.quote:Op zondag 6 november 2005 14:17 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Ja dat win jij nog op je sokken, geen
quote:Op zondag 6 november 2005 14:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dan had je zeker kunnen lachen ja![]()
Mijn broertje zij: Je moet even wachten tot mama thuis komt. Dat wordt grappig![]()
Wat ben je toch weer aardig.quote:Op zondag 6 november 2005 14:18 schreef Messenga het volgende:
[..]
Waar heb je wel verstand van dan?
Heb je uberhaupt verstand ?
Ik kan heel goed tegen mijn verlies dus kom maar opquote:Op zondag 6 november 2005 14:19 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Niet als we het over meidendingen hebben, o ja wacht dan beginnen ze met: Mijn vriendin heeft wel....
Want jongetjes kunnen niet tegen hun verlies
He gelukkig Doei hequote:
quote:
Ohja? Ik denk dat je daarvoor eerder bij Brechteld moet zijn.quote:Op zondag 6 november 2005 14:19 schreef Jaguarized het volgende:
Praat met imberr over strings en je lult zo een heel topic vol.
Stond heel groot op de verpakking van mijn pc speakertjes: 1100 Watt PMPO.quote:
Euh: zwart, blauwzwart, lichtbruin, moiddenbruin, donkerbruin, rood, mahonie en dat was hetquote:Op zondag 6 november 2005 14:19 schreef Imberr het volgende:
[..]
oh, dat was makkelijk.![]()
Hoeveel kleuren heb je in je haar gehad?![]()
quote:
Jij postte ook een stringfoto.quote:Op zondag 6 november 2005 14:21 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ohja? Ik denk dat je daarvoor eerder bij Brechteld moet zijn.![]()
Kan ik een topic openen.quote:
Ik blond, paars, donkerpaars, oranje, rood, koper. Dus dan heb jij er meer.quote:Op zondag 6 november 2005 14:21 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Euh: zwart, blauwzwart, lichtbruin, moiddenbruin, donkerbruin, rood, mahonie en dat was het
De meeste weten niet wat PMPO inhoud en denken ze lekker met zo'n klein kut setje te willen beukenquote:Op zondag 6 november 2005 14:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Stond heel groot op de verpakking van mijn pc speakertjes: 1100 Watt PMPO.
Heel klein in de gebruiks aanwijzing: 2x 0.5 watt rms![]()
Volgens mij heeft ie die allang klaar staan en gaat ie pas echt weg als hij die gepost heeftquote:
Denk het niet.quote:Op zondag 6 november 2005 14:23 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie die allang klaar staan en gaat ie pas echt weg als hij die gepost heeft
Je hoopt het nietquote:
Ik ook niet, maar het beukt wel degelijk hoorquote:Op zondag 6 november 2005 14:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
De meeste weten niet wat PMPO inhoud en denken ze lekker met zo'n klein kut setje te willen beuken![]()
En dit vind jij een normaal radio?quote:Op zondag 6 november 2005 14:23 schreef PekkeMan het volgende:
[afbeelding]
Wel een puik geluidje![]()
en vooral als je de MAX SOUND button indrukt, dan gaat ie in over-drive![]()
Meestal kopen ze dan de meest enorme speakers voor de laagste prijs met 273049785039487509378459087345 watt RMS en klinkt het nergens naarquote:Op zondag 6 november 2005 14:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
De meeste weten niet wat PMPO inhoud en denken ze lekker met zo'n klein kut setje te willen beuken![]()
Och ja, 2200 watt PMPO dan blaas ik lichterlijk de ramen eruitquote:Op zondag 6 november 2005 14:27 schreef PekkeMan het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het beukt wel degelijk hoor![]()
(krijg er buikpijn van)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |