Is zout van de gemorste wijn...quote:Op zondag 6 november 2005 10:33 schreef Peter6000 het volgende:
Die witte substantie op de bank, is de spiegeling op het leer
[[url=http://www.filedump.nl/files/bb5557.JPG]afbeelding][/URL]
't is weer al 672, vannacht zijn ze er 100 vergeten ( DRONKEN TORREN)quote:
Ja, nu je zegtquote:Op zondag 6 november 2005 10:40 schreef PH52 het volgende:
't is weer al 672, vannacht zijn ze er 100 vergeten ( DRONKEN TORREN)![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 10:40 schreef PH52 het volgende:
[..]
Daarom is ook zo jammer dat er geen muziek kwam.quote:Op zondag 6 november 2005 10:39 schreef Peter6000 het volgende:
Wel fijn dat Chantal nog geen geluid produceert.
Dat was gisteren in de vooravond echt verschrikkelijk
Er is vast wel een lief modje die dat effe aanpastquote:Op zondag 6 november 2005 10:40 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik was om 2 uur al afgetaaid....quote:Op zondag 6 november 2005 10:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
van geilheid.
Verdomme zit ik tot 4:00 na de streams te kijken niks aan het handje.
Ga slapen gaan die twee flikflooien dat moet echt verboden worden.![]()
![]()
Zal dit met BB gaan bespreken
Wordt maandag naar de tv uitzending kijken.quote:
Ik al eerder...quote:Op zondag 6 november 2005 10:46 schreef Bocaj het volgende:
Ik was om 2 uur al afgetaaid....
quote:Op zondag 6 november 2005 10:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
van geilheid.
Verdomme zit ik tot 4:00 na de streams te kijken niks aan het handje.
Ga slapen gaan die twee flikflooien dat moet echt verboden worden.![]()
![]()
Zal dit met BB gaan bespreken
Dan mag je blij dat je die twee 2 niks hebt gezien.quote:
Ik vind het dan wel weer leuk, om straks een gesprek tussen Dido en Nathalie te zien, over hoe het ging enzo.quote:Op zondag 6 november 2005 10:49 schreef regenworm het volgende:
Maar goed seks onder de dekens vind ik niet echt spannend om naar de kijken.
Ja, ben benieuwd hoeveel Dido prijsgeeft...quote:Op zondag 6 november 2005 10:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind het dan wel weer leuk, om straks een gesprek tussen Dido en Nathalie te zien, over hoe het ging enzo.
Met veel gegiegel![]()
Dat is inderdaad wel leuk dat weten we precies wat er gebeurt is.quote:Op zondag 6 november 2005 10:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind het dan wel weer leuk, om straks een gesprek tussen Dido en Nathalie te zien, over hoe het ging enzo.
Met veel gegiegel![]()
Voor Nath veel ze zijn echte maatjesquote:Op zondag 6 november 2005 10:51 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja, ben benieuwd hoeveel Dido prijsgeeft...
Vergeet de regie nietquote:Op zondag 6 november 2005 10:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel leuk dat weten we precies wat er gebeurt is.
Als ze maar niet gaan smoezen want daar hebben we niks aan.
Tot het gaatje...quote:Op zondag 6 november 2005 10:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
Voor Nath veel ze zijn echte maatjes![]()
Als ze maar oppassen dan Sjankwal er niet bij is, anders weet iedereen het binnen 2 min en hebben ze zo weer een nominatie aan de broek...quote:
Het is net als met vissen: je moet net zolang wachten tot de dobber ondergaat.quote:Op zondag 6 november 2005 10:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Goeiemorgena allemaal
![]()
![]()
Da had ik nou ook. ZIt je hier potverdorie vol spanning te wachten tot 4 uur. Alleen al op een kus, die er niet komt.
Wachten ze nog net iets langer.![]()
Wij wel, maar Chantal ("ik zie alles GNA GNA") weet nog niks en brandt waarschijnlijk van nieuwsgierigheid nu, zeker na het zien van een paar lege beddenquote:Op zondag 6 november 2005 10:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel leuk dat weten we precies wat er gebeurt is.
Voor de tv uitzending wegdraaien vind ik verwerpelijk.quote:Op zondag 6 november 2005 10:53 schreef tjCherryman het volgende:
[..]
Vergeet de regie niet![]()
Oh naat vannacht.... heb ik.. Zap!
Toch niet van bc2003/btn ofwel?quote:
Ik weet het niet het begint nu toch wel serieus te worden.quote:Op zondag 6 november 2005 10:53 schreef Stephan328i het volgende:
Ze zal hem wel weer gaan negeren![]()
Btw Bocaj...jij hier![]()
'verwerpelijk'?quote:Op zondag 6 november 2005 10:57 schreef regenworm het volgende:
Voor de tv uitzending wegdraaien vind ik verwerpelijk.
Het geeft aan dat de je streamers niet serieus neemt
Dat doen ze toch al niet... Anders laten ze op TV niet zeggen dat internetters EVILquote:Op zondag 6 november 2005 10:57 schreef regenworm het volgende:
Het geeft aan dat de je streamers niet serieus neemt
Chantal laat de kijkers even zien dat Rob vanaf donderdag niet gemist zal wordenquote:Op zondag 6 november 2005 10:57 schreef Sandworm het volgende:
Jezus, wat een heerlijke morgen! Chantal doet iets nuttigs, terwijl er geen geluid uit komt. Heerlijk!
quote:Op zondag 6 november 2005 05:10 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[[url=http://img13.imageshack.us/img13/2586/zolijkthettenminstenogergensop.gif]afbeelding][/URL]
![]()
Kan ik eindelijk naar bed...
Dat is triest want WIJ zijn het die BB hebben groot gemaakt.quote:Op zondag 6 november 2005 10:59 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dat doen ze toch al niet... Anders laten ze op TV niet zeggen dat internetters EVILzijn...
Toch?![]()
deze is fakequote:Op zondag 6 november 2005 11:01 schreef Marrije het volgende:
Is hoor mensen vragen om bewegend materiaal, maar is deze uit het vorige topic dan fake?
[..]
quote:
JA, 24/7 streamsquote:Op zondag 6 november 2005 10:59 schreef Pinball het volgende:
[..]
'verwerpelijk'?
Denk je niet je je jezelf dan iets té serieus neemt?
En had je ergens recht op of zo?
Whaha...mede verslaafdequote:Op zondag 6 november 2005 11:07 schreef Bocaj het volgende:
[..]
ssssssst, dit is mijn andere verslaving...
nummer: let's make love to nightquote:Op zondag 6 november 2005 11:11 schreef ChantalC het volgende:
In plaats van de haan moeten ze nu keihard Je T'aime gaan draaien
2 Live Crew - Me so hornyquote:Op zondag 6 november 2005 11:11 schreef regenworm het volgende:
nummer: let make love to night
Geweldige fotoquote:
Of 'Ik kan je niet laten gaan.. (Leven zonder jou).' lalala van Trijntje en Borsatoquote:
jah al 6 keer get zelfde stukjequote:Op zondag 6 november 2005 11:15 schreef Bocaj het volgende:
Chantal zingt tune van Tie Ta Tovernaar...
Het zou grappig zijn als BB één van de genoemde nummers gaat draaien.quote:Op zondag 6 november 2005 11:14 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Of 'Ik kan je niet laten gaan.. (Leven zonder jou).' lalala van Trijntje en Borsato
dat jij dat hoort ik kon het niet thuis brengen.quote:Op zondag 6 november 2005 11:15 schreef Bocaj het volgende:
Chantal zingt tune van Tie Ta Tovernaar...
Ik zie Dido er wel voor aan om zoiets te flikken...quote:Op zondag 6 november 2005 11:15 schreef regenworm het volgende:
Vraag me af hoe lang dit![]()
blijft.
Tot na de nominaties dan heeft dido roel niet meer nodig.
Mooi shot.quote:
Hangen die vlagjes er nogquote:
ik ook en je zal het zien aankomen als het gaat gebeuren.quote:Op zondag 6 november 2005 11:18 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik zie Dido er wel voor aan om zoiets te flikken...
quote:Op zondag 6 november 2005 11:22 schreef regenworm het volgende:
een milliseconden sneller dan de regie
[afbeelding]
Die was van gister... Toppie!quote:Op zondag 6 november 2005 11:22 schreef regenworm het volgende:
[afbeelding]
Volgens mji heeft Talpa geen enkele contractuele verplichting naar jou toe.quote:
Denk je ook een beetje aan onze gezondheid?quote:Op zondag 6 november 2005 11:25 schreef regenworm het volgende:
Het is de mooiste shot van lieske tot nu toe.
Hoop er nog veel van haar te kunnen maken
Geilquote:Op zondag 6 november 2005 11:22 schreef regenworm het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 6 november 2005 11:26 schreef Sonique het volgende:
Dus Roel en Dido hebben elkaar een beetje gemasturbeerd?
(tenminste dat begreep ik uit het verhaal op de BB blog...)
Jammer....
elkaar masturberen ? lijkt me niet kloppen.quote:Op zondag 6 november 2005 11:26 schreef Sonique het volgende:
Dus Roel en Dido hebben elkaar een beetje gemasturbeerd?
(tenminste dat begreep ik uit het verhaal op de BB blog...)
Jammer....
die is oudquote:Op zondag 6 november 2005 11:22 schreef regenworm het volgende:
[afbeelding]
Niet zeuren die blijft gewoon goedquote:
8 topics geleden jaquote:Op zondag 6 november 2005 11:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Niet zeuren die blijft gewoon goed
Dan nog, ook al posten ze die over 100 jaar nog eensquote:
Nou wat let jequote:Op zondag 6 november 2005 11:37 schreef Marrije het volgende:
Het wordt tijd dat er iemand wakkerwordt die lekker met Channy kan roddelen.
dan is ie nog ouderquote:Op zondag 6 november 2005 11:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dan nog, ook al posten ze die over 100 jaar nog eens
quote:Op zondag 6 november 2005 11:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Niet zeuren die blijft gewoon goed
van de BB Blog:quote:Op zondag 6 november 2005 11:34 schreef teckeltje het volgende:
[..]
elkaar masturberen ? lijkt me niet kloppen.
quote:Voor hetgeen dat daarna gebeurd is verwijs ik naar een quote.
quote:
Op zondag 6 november 2005 04:16 schreef OpaLing het volgende:
YES !!!
De dekens zijn verschoven. Dido komt half (of geheel?) op Roel liggen. Ze zoenen.
Na een minuut of twee draait Roel zich er onderuit en gaat met zijn gezicht op het matras liggen. Het lijkt hem te veel te worden. Dido zegt "wat ga je doen?" Roel draait terug, Dido ligt inmiddels op haar rug op zijn kussen. Roel zoent weer met Dido. De dekens bewegen. Er wordt zonder twijfel, vol in beeld gezoend.
Hoe ver gaat dit komen?
quote:
Op zondag 6 november 2005 04:26 schreef avonne het volgende:
Roel duikt weg alsof hij pijn heeft en kreunt. (hij houdt het niet meer?)
Dido "wat ga je doen, he, wat ga je doen"
hij gaat weer terug naar dido en ze zoenen
Dido "zie je, het is gevaarlijk"
Roel "neeeeeeee........"
en hij klimt bovenop haar.
Geen idee of er nou penetratie is of dat Roel nu aan het vingeren is.
In ieder geval kreunt Dido nu tamelijk met genot.
ze zijn klaar
Dido "zullen we gaan slapen?"
Roel "goed idee"
Dido "he , ik ben niet zo braaf zoals je denkt he?"
Er is meer gebeurd maar de camera's kwamen op een gegeven moment op de woonkamer te staan.
En zeldzamerquote:
Internet wordt steeds voller en voller tot er niks meer in pastquote:Op zondag 6 november 2005 11:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik geloof niet dat er veel dingen van internet verdwijnen, eerder dat er meer bij komt
Voor Lieske is altijd wel een gaatje te vinden....quote:Op zondag 6 november 2005 11:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Internet wordt steeds voller en voller tot er niks meer in past![]()
Can you copy the internet on a floppy disk for me?quote:Op zondag 6 november 2005 11:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
Internet wordt steeds voller en voller tot er niks meer in past![]()
Jij weet meer?quote:Op zondag 6 november 2005 11:57 schreef demins het volgende:
[..]
Maar elkaar masturberen klopt nog steeds niet!![]()
Masturberen doe je toch bij jezelf?quote:Op zondag 6 november 2005 11:57 schreef demins het volgende:
quote:mas·tur·be·ren (onov.ww.)
1 zichzelf seksueel bevredigen
Hoe zullen we het dan noemen? Beetje frunnikkenquote:Op zondag 6 november 2005 11:57 schreef demins het volgende:
[..]
In ieder geval van taalquote:
http://www.shibumi.org/eoti.htmquote:Op zondag 6 november 2005 11:56 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Can you copy the internet on a floppy disk for me?![]()
Zorg eerst maar eens dat je een paar mil floppy's voor me hebt, dan praten we wel verderquote:Op zondag 6 november 2005 11:56 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Can you copy the internet on a floppy disk for me?![]()
Eindelijk iemand die me begrijpt!quote:Op zondag 6 november 2005 11:58 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Masturberen doe je toch bij jezelf?
Van Dale Onlinewoordenboek:
[..]
Die is net zo oud als die foto van Lieskequote:
[mierenneukmodus]quote:Op zondag 6 november 2005 11:58 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Masturberen doe je toch bij jezelf?
Van Dale Onlinewoordenboek:
[..]
Aha nu weet ik wat een manueeltherapeut is... Morgen even afspraak maken..quote:Op zondag 6 november 2005 12:01 schreef Sonique het volgende:
[mierenneukmodus]
Elkaar manueel aan het bevredigen...
[/mierenneukmodus]
Misschien nog door z'n gezellige badderavond met Roel en vooral Dido.quote:Op zondag 6 november 2005 12:04 schreef Kokstra het volgende:
Wat is Rob hyper!
quote:Op zondag 6 november 2005 12:16 schreef elskreeft het volgende:
Nattelie gaat even met d'r bek vol verslag doen van afgelopen nacht.
zij is helemaal ergquote:Op zondag 6 november 2005 12:16 schreef elskreeft het volgende:
Nattelie gaat even met d'r bek vol verslag doen van afgelopen nacht.
Zo gauw als NatteLie voedsel in de buurt heeft gaan hier de streams al op mute. Wat eet dat mens verschrikkelijk misselijkmakendquote:Op zondag 6 november 2005 12:17 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
zij is helemaal erg
heb je haar wel eens een lollie horen afkluiven?
Precies, kan ze net goed in een hoekje gaan zitten (voor de spiegel natuurlijk) en d'r mond houden (beetje bekken oefenen of optutten, meer draagt ze toch niet bij). Ze heeft toch niets boeiends te vertellen.quote:Op zondag 6 november 2005 12:19 schreef elskreeft het volgende:
Het enige dat Nattelie heeft meegemaakt is wat geschuif van bed naar bed van sommigen. verder niets.
Goeiemorgen... uhm goeiemiddag ondertussenquote:Op zondag 6 november 2005 12:21 schreef TheVulture het volgende:
Goeiemorgen mensen
Heb ik nou een potje neuken gemist tussen Dido en Roel![]()
Ik ben echt benieuwd hoe haar collega's nu tegen haar aankijken...quote:Op zondag 6 november 2005 12:22 schreef elskreeft het volgende:
Is Chantal nou echt zo stom: ze zou het versgrikkuluk vinden als mensen haar een grote huichelaar zouden vinden. Maar dat IS ze toch? (en vast niet alleen in BB)
Mogguh flugeltjequote:
Wil je mij nooit meer zo laten schrikkenquote:
zou er nou niet 1 bekende van haar eens op FOK komen om HIER eens lekker over haar te gaan roddelen???quote:Op zondag 6 november 2005 12:24 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd hoe haar collega's nu tegen haar aankijken...![]()
Je heet natuurlijk niet voor niets BB-Kingquote:Op zondag 6 november 2005 12:25 schreef BB-King het volgende:
Goedemorgen mensen... ja ik heb 'het' vannacht live meegemaakt.
Ben ik nu een die-hard?![]()
Of gewoon triest?![]()
Het begon pas na vieren..... ik was om 2 uur al wegquote:Op zondag 6 november 2005 12:24 schreef flugeltje het volgende:
Mogge![]()
grumbl grumbl grumbl....![]()
Heb ik gewoon weer alle aktie gemist...![]()
Eigenlijk precies zoals al eerder vermeldt... hoop gehijg, beetje gezoen.. wat gefriemel.quote:Op zondag 6 november 2005 12:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je heet natuurlijk niet voor niets BB-King
Maar vertel, watskeburt in de schuur annex slaapkamer...
Stelletje slaapkoppenquote:
Het is wel opvallend dat het nu net gebeurd als ze genomineerd is...quote:Op zondag 6 november 2005 12:29 schreef TheVulture het volgende:
En toch blijf ik die Roel een ongelofelijke bekrompen zielige kneus vinden... snap niet dat Dido daar op kan vallen
Zou Dido nou gesext hebben om wellicht haar aanstaande vertrek te voorkomen aanstaande donderdag?
ah rob gaat dido en roel nu net zoals menno scheinheilig vinden en alles doen voor stemmen?quote:Op zondag 6 november 2005 12:29 schreef TheVulture het volgende:
En toch blijf ik die Roel een ongelofelijke bekrompen zielige kneus vinden... snap niet dat Dido daar op kan vallen
Zou Dido nou gesext hebben om wellicht haar aanstaande vertrek te voorkomen aanstaande donderdag?
Ik denk dat ze dat verwijt wel gaat krijgen van de rest
Ze zou gek zijn als ze zegt dat er toch meer is gebeurd...quote:Op zondag 6 november 2005 12:32 schreef Bocaj het volgende:
Het is dus tot funzigheden gebleven.... (Niet heeeel funzig...)
zolang Chantal erbij zit zal ze niet in details tredenquote:Op zondag 6 november 2005 12:33 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ze zou gek zijn als ze zegt dat er toch meer is gebeurd...
Sjantal zit nú al met d'r hersentjes te malen hoe ze dit tégen Dido kan gaan gebruiken.quote:Op zondag 6 november 2005 12:34 schreef Showtime het volgende:
[..]
zolang Chantal erbij zit zal ze niet in details treden
Helemaal omdat er verder volgens mij hélemaal niets is gebeurd.quote:Op zondag 6 november 2005 12:33 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ze zou gek zijn als ze zegt dat er toch meer is gebeurd...
Ik denk eerder dat het Menno's schuld is... Doordat hij z'n bed afstond konden Dido en Roel aan de gang.... Ergo: Menno is de schuldigequote:Op zondag 6 november 2005 12:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat ze dat verwijt wel gaat krijgen van de rest
Zou best kunnen hoor...quote:Op zondag 6 november 2005 12:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Helemaal omdat er verder volgens mij hélemaal niets is gebeurd.
Niet neuken in ieder geval.quote:Op zondag 6 november 2005 12:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Helemaal omdat er verder volgens mij hélemaal niets is gebeurd.
Dan wordt je afgemaakt door je vriendenquote:Op zondag 6 november 2005 12:37 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij zit Dido nu trots te doen dat ze Roel heeft weten af te houden
Stel je voor dat een man daar trots over gaat doen
quote:Op zondag 6 november 2005 12:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het Menno's schuld is... Doordat hij z'n bed afstond konden Dido en Roel aan de gang.... Ergo: Menno is de schuldige![]()
wel een heleboel gekreun en gezucht en dekbedgekraak , Dido bovenop Roel, dan weer Roel bovenop Dido, dan Roel naast Dido met een zwaar ademende Dido en veel gefluister over en weerquote:
Die smeerlap heeft aan zijn derde ( of in Rob's case dus eigenlijk zijn tweede) been liggen trekken...quote:Op zondag 6 november 2005 12:41 schreef flugeltje het volgende:
Ik vond eerder Rob een eikel omdat hij bleef liggen...
Het blijft mij een raadsel, Didoquote:Op zondag 6 november 2005 12:39 schreef scanman01 het volgende:
Dido: "Als anderen dingen bij mij gaan doen dan wil ik het niet meer. Ik wil het wel zelf doen. En ik vind het deste leuker als ze niet durven"
Hoe ze dat dan ook uitkraamt he... zo'n blije doos is het af en toequote:Op zondag 6 november 2005 12:43 schreef Gert het volgende:
Lieske heeft een "droompje" over borstkanker gehad.
Hoe krijgen ze het voor elkaarquote:Op zondag 6 november 2005 12:41 schreef Peter6000 het volgende:
Er wordt Menno verweten dat hij Dido en Roel privicay gunde
Maar dat was toen ze nog niet eens echt begonnen waren, want toen was jij al naar bed.quote:Op zondag 6 november 2005 12:41 schreef flugeltje het volgende:
Ik vond eerder Rob een eikel omdat hij bleef liggen...
Ik heb de opgebouwde spanning ook op een leuke manier verwerkt....quote:Op zondag 6 november 2005 12:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar dat was toen ze nog niet eens echt begonnen waren, want toen was jij al naar bed.
ik ook
Die wint BB op zijn sloffen als hij zo doorgaat, of meer als de rest zo doorgaat...quote:Op zondag 6 november 2005 12:45 schreef flugeltje het volgende:
En Menno blijft maar stijgen in de populairiteitspolls...
Zo kwam het wel over, vond ik, hoor, dat hij pissig wasquote:Op zondag 6 november 2005 12:41 schreef TheVulture het volgende:
Menno is boos weggegaan en op de bank in de woonkamer gaan liggen volgens Dido toen ze lagen te flikflooien...
het is toch niet te geloven dat ze echt alles op die gozer projecteren
Als ik 's nachts wakker wordt zie ik er ook niet al te vrolijk uit....quote:Op zondag 6 november 2005 12:46 schreef milagro het volgende:
[..]
Zo kwam het wel over, vond ik, hoor, dat hij pissig was
Was hij ms niet, maar het is niet zo gek dat ze dat denkt.
Ik zou denk ik hetzelfde hebben gedaan... ik hoef het niet te horen of te zien als er een meter naast me wordt gesext en ik er verder niet als lijdend voorwerp bij betrokken ben...quote:Op zondag 6 november 2005 12:46 schreef milagro het volgende:
[..]
Zo kwam het wel over, vond ik, hoor, dat hij pissig was
Was hij ms niet, maar het is niet zo gek dat ze dat denkt.
nee, dus kan men denken dat je pissig bent dat je wakker gemaakt bent , als je dan ook nog je dekbed pakt en elders gaat liggen, lijjkt het er meer op dat jij rust wil dan dat je een ander tegemoet wil komenquote:Op zondag 6 november 2005 12:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als ik 's nachts wakker wordt zie ik er ook niet al te vrolijk uit....
Heb ik dat gezegd? Dan was ik zelf dronken denk ik.quote:Op zondag 6 november 2005 12:45 schreef Peter6000 het volgende:
Pinnbal had volgens mij wel gelijk, met dat Rob een beetje aangeschoten was, maar dronkenschap speelde.
Ik zou ook pissed zijn, zou echt gezegd hebben. Ga in het bubbelbad of in de woonkamer neuken ofzo, desnoods op de wc. Maar niet hier waar iedereen er bij ligt.quote:Op zondag 6 november 2005 12:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou denk ik hetzelfde hebben gedaan... ik hoef het niet te horen of te zien als er een meter naast me wordt gesext en ik er verder niet als lijdend voorwerp bij betrokken ben...
Het was uit eigen belang dat menno op de bank ging slapen.quote:Op zondag 6 november 2005 12:50 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, dus kan men denken dat je pissig bent dat je wakker gemaakt bent , als je dan ook nog je dekbed pakt en elders gaat liggen, lijjkt het er meer op dat jij rust wil dan dat je een ander tegemoet wil komen
Nee hoor, DAT is óók de schuld van Menno.... Hij heeft het bad namelijk schoongemaakt, anders hadden ze het niet eens kunnen gebruiken...quote:Op zondag 6 november 2005 12:54 schreef Sonique het volgende:
Echt gewoon te triest voor woorden dat men het Menno kwalijk neemt dat Dido en Roel hebben zitten te friemelen...
Direct gaan ze de jacuzi fabrikant nog de schuld geven voor het geflikflooi omdat het in de jacuzi elkaar aan het opgeilen waren....
Wat een kinderachtig gedoe trouwens, het zijn twee volwassen mensen (inkoppertje?)...
Ik zou juist blij zijn voor ze dat ze iig die spanning eraf hebben kunnen friemelen
De rest is jaloers....
quote:Op zondag 6 november 2005 12:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee hoor, DAT is óók de schuld van Menno.... Hij heeft het bad namelijk schoongemaakt, anders hadden ze het niet eens kunnen gebruiken...
Precies dat zeg ik, eigen belang, geen geste of zo naar die twee toe.quote:Op zondag 6 november 2005 12:55 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het was uit eigen belang dat menno op de bank ging slapen.
Hij werd gek van het gegiegel van Dido.
Joost en Nath vertrokken op een gegeven ogenblik de kamer.
Later kwam joost terug volgens mij ging nath naar haar eigen bed
Menno heeft die twee natuurlijk opgestookt om weg te gaan. Want zo is hij nu eenmaalquote:Op zondag 6 november 2005 12:55 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het was uit eigen belang dat menno op de bank ging slapen.
Hij werd gek van het gegiegel van Dido.
Joost en Nath vertrokken op een gegeven ogenblik de kamer.
Later kwam joost terug volgens mij ging nath naar haar eigen bed
Aha, dat wist ik dus niet....quote:Op zondag 6 november 2005 12:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee hoor, DAT is óók de schuld van Menno.... Hij heeft het bad namelijk schoongemaakt, anders hadden ze het niet eens kunnen gebruiken...
nee, hij was ineens vertrokken zonder wat te zeggen.quote:Op zondag 6 november 2005 12:58 schreef schatje het volgende:
[..]
Menno heeft die twee natuurlijk opgestookt om weg te gaan. Want zo is hij nu eenmaal.
![]()
![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 12:58 schreef tjCherryman het volgende:
Doordat Menno vorige week in bed bij Dido kroopt is Dido geil geworden.. Dus Ja... dat is ook Menno's schuld ; -)
denkt het nietquote:Op zondag 6 november 2005 12:59 schreef TheVulture het volgende:
Menno wint BB5 met twee vingers in de neus als de rest zo doorgaat![]()
Ik heb me vergist, het was Regenwormquote:Op zondag 6 november 2005 12:52 schreef Pinball het volgende:
Heb ik dat gezegd? Dan was ik zelf dronken denk ik.
Ik heb dat wel ooit over Dido gezegd, dat weet ik nog.
Jullie avatars lijken wat op elkaar, vandaarquote:Op zondag 6 november 2005 00:08 schreef regenworm het volgende:
Rob is niet dronken een beetje aangeschoten en hij speelt dat hij dronken is
"Jongens ik ben weg, neuk ze!"quote:Op zondag 6 november 2005 12:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
nee, hij was ineens vertrokken zonder wat te zeggen.
Het gore lef van die jongenquote:Op zondag 6 november 2005 12:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
nee, hij was ineens vertrokken zonder wat te zeggen.
Wat een invloed heeft hij hè....quote:Op zondag 6 november 2005 13:01 schreef tjCherryman het volgende:
Als je alles zo bekijkt.. Die Menno is Briljant !!! ; -)
Joh....quote:Op zondag 6 november 2005 13:01 schreef tjCherryman het volgende:
Pffft, Lieske kan daar best wel tegen, hoor, volgens mijquote:Op zondag 6 november 2005 13:00 schreef Djoj het volgende:
Oke, toegeven dat Lieske zit te zeuren...maar waarom moeten ChanKWAL en Dido haar daarom voor paal zetten, enge mensen zijn het...
Doe het dan op z'n minst op een fatsoenlijke manier, maar ben bang dat ze dat niet kunnen, groot gemis vind ik het hoor...
Dat is zo ongeveer precies hetzelfde wat ik gedaan zou hebben als ze op een meter afstand van mij aan het viezelevozen waren geweest.....quote:
Weet het niet de tijd zal het lerenquote:Op zondag 6 november 2005 13:01 schreef tjCherryman het volgende:
Praat jij altijd met een cigaret in je mond??quote:Op zondag 6 november 2005 13:02 schreef milagro het volgende:
[..]
Pffft, Lieske kan daar best wel tegen, hoor, volgens mij
En een beetje plagen op zijn tijd, moet je ook tegen kunnen, en plagen doe je niet fatsoenlijk, dan is het niet plagen meer.
Gevoelige mietjes hier ook altijd![]()
hij denkt nu ik heb didoquote:Op zondag 6 november 2005 13:02 schreef TheVulture het volgende:
En Roel is ook weer übervrolijk, de hufter
En er nog even een extra sneer achteraan geven:quote:Op zondag 6 november 2005 13:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is zo ongeveer precies hetzelfde wat ik gedaan zou hebben als ze op een meter afstand van mij aan het viezelevozen waren geweest.....
De bewoners doen het helemaal zelf hoor... Door deze acties gaat hij veel langer in het huis blijven. Als hij gewoon aan Ingrid vastgeplakt was blijven zitten had hij allang weer in z'n eigen bed geslapen....quote:Op zondag 6 november 2005 13:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
Weet het niet de tijd zal het leren
Oh mijn god. Ik hoop ècht dat dat niet vaker gebeurt.quote:Op zondag 6 november 2005 13:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb me vergist, het was Regenworm
[..]
Jullie avatars lijken wat op elkaar, vandaar![]()
sigaret en ik rook niet, het is een twixquote:Op zondag 6 november 2005 13:03 schreef tjCherryman het volgende:
[..]
Praat jij altijd met een cigaret in je mond??
was ook maar een geintje, zou het wel stoer hebben gevonden als hij die opmerking had gemaakt!quote:Op zondag 6 november 2005 13:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
dat heeft hij volgens mij niet gezegd
Of Lieske het nu wel of niet kan hebben gaat het mij niet om, het is de manier waarop, ik noem het in elk geval geen plagen, meer vals gedrag..quote:Op zondag 6 november 2005 13:02 schreef milagro het volgende:
[..]
Pffft, Lieske kan daar best wel tegen, hoor, volgens mij
En een beetje plagen op zijn tijd, moet je ook tegen kunnen, en plagen doe je niet fatsoenlijk, dan is het niet plagen meer.
Gevoelige mietjes hier ook altijd![]()
Hahah eehm...quote:Op zondag 6 november 2005 13:08 schreef milagro het volgende:
[..]
sigaret en ik rook niet, het is een twix![]()
Goeiemiddagquote:Op zondag 6 november 2005 13:07 schreef teamlead het volgende:
Goedemiddag
Menno is het schuld dat ik dat beetje actie gisteren/vannacht gemist heb... hufter
Ze zal het wel vergetenquote:Op zondag 6 november 2005 13:10 schreef TheVulture het volgende:
Menno diet even uit de doeken waarom hij is weggegaan vannacht, ben benieuwd of Dido dit nu ook aan de rest doorverteld of dat dat dan weer even wordt vergeten...
Waar zou ze meer stemmen mee moeten krijgen volgens jou dan?quote:Op zondag 6 november 2005 13:08 schreef schatje het volgende:
Voice-over in de reguliere uitzending : "Is het gedrag van Dido het gevolg van dat ze genomineerd staat of is het oprecht?"
Joost denk dat ie leuk is, dat is heel wat anders..... en ik ben het niet met hem eensquote:Op zondag 6 november 2005 13:11 schreef Sonique het volgende:![]()
Joost tegen Menno: "Dat we twee leukste zijn okay, maar het moet niet te erg worden..
Heb jij na 60 dagen nog wat te lullen dan met 0,0 nieuwe indrukken behalve die van elkaarquote:Op zondag 6 november 2005 13:07 schreef Sonique het volgende:
Ik kan me telkens weer verbazen dat deze mensen na 60+ dagen nog steeds niet verder komen dan gelul over sigaretten, drank, broodbeleg en oninteresante anekdotes....
En Menno mag met dit alles niet mee doen, want die wordt genegerd...
Wat erg zeg....
Ja smerig he. En aangezien hij afgelopen week pas uitleg kreeg over hoe de wasmachine werkte.quote:Op zondag 6 november 2005 13:12 schreef schatje het volgende:
Roel heeft iedere dag die trui aan.
En anders die oranje badjas.quote:Op zondag 6 november 2005 13:12 schreef schatje het volgende:
Roel heeft iedere dag die trui aan.
Het onderonsje van vannacht.quote:Op zondag 6 november 2005 13:12 schreef Arcee het volgende:
[..]
Waar zou ze meer stemmen mee moeten krijgen volgens jou dan?
Niet echt nee, maar dat is als je alles al besproken hebt...quote:Op zondag 6 november 2005 13:13 schreef milagro het volgende:
[..]
Heb jij na 60 dagen nog wat te lullen dan met 0,0 nieuwe indrukken behalve die van elkaar
Knap
volgens mij brengt hij het iedere week naar mamaquote:Op zondag 6 november 2005 13:13 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja smerig he. En aangezien hij afgelopen week pas uitleg kreeg over hoe de wasmachine werkte.![]()
Wil niet weten hoe die thuis leeft denk ik. Gatverdamme
Ik zal me een biet wezen wat er gebeurt en gezegd wordt.. Maar de lol van het verzinnen complot theorieën.. Ongefundeerd bashen... Soms slaat het ook bij mij toequote:Op zondag 6 november 2005 13:13 schreef milagro het volgende:
[..]
Heb jij na 60 dagen nog wat te lullen dan met 0,0 nieuwe indrukken behalve die van elkaar
Knap
Mwah... wel een beetje vergezocht imo.quote:
vind ik wel meevallen, hoorquote:Op zondag 6 november 2005 13:15 schreef Sonique het volgende:
[..]
Niet echt nee, maar dat is als je alles al besproken hebt...
De bewoners hebben het vanaf dag 1 al nergens over... Dat is iets anders...
Idd, alsof het de antichrist zelf is...quote:Op zondag 6 november 2005 13:18 schreef TheVulture het volgende:
Rob spreekt de naam van Menno ook niet uit he... hij heeft het altijd over 'hij' en 'hem'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |