nee, dus kan men denken dat je pissig bent dat je wakker gemaakt bent , als je dan ook nog je dekbed pakt en elders gaat liggen, lijjkt het er meer op dat jij rust wil dan dat je een ander tegemoet wil komenquote:Op zondag 6 november 2005 12:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als ik 's nachts wakker wordt zie ik er ook niet al te vrolijk uit....
Heb ik dat gezegd? Dan was ik zelf dronken denk ik.quote:Op zondag 6 november 2005 12:45 schreef Peter6000 het volgende:
Pinnbal had volgens mij wel gelijk, met dat Rob een beetje aangeschoten was, maar dronkenschap speelde.
Ik zou ook pissed zijn, zou echt gezegd hebben. Ga in het bubbelbad of in de woonkamer neuken ofzo, desnoods op de wc. Maar niet hier waar iedereen er bij ligt.quote:Op zondag 6 november 2005 12:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou denk ik hetzelfde hebben gedaan... ik hoef het niet te horen of te zien als er een meter naast me wordt gesext en ik er verder niet als lijdend voorwerp bij betrokken ben...
Het was uit eigen belang dat menno op de bank ging slapen.quote:Op zondag 6 november 2005 12:50 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, dus kan men denken dat je pissig bent dat je wakker gemaakt bent , als je dan ook nog je dekbed pakt en elders gaat liggen, lijjkt het er meer op dat jij rust wil dan dat je een ander tegemoet wil komen
Nee hoor, DAT is óók de schuld van Menno.... Hij heeft het bad namelijk schoongemaakt, anders hadden ze het niet eens kunnen gebruiken...quote:Op zondag 6 november 2005 12:54 schreef Sonique het volgende:
Echt gewoon te triest voor woorden dat men het Menno kwalijk neemt dat Dido en Roel hebben zitten te friemelen...
Direct gaan ze de jacuzi fabrikant nog de schuld geven voor het geflikflooi omdat het in de jacuzi elkaar aan het opgeilen waren....
Wat een kinderachtig gedoe trouwens, het zijn twee volwassen mensen (inkoppertje?)...
Ik zou juist blij zijn voor ze dat ze iig die spanning eraf hebben kunnen friemelen
De rest is jaloers....
quote:Op zondag 6 november 2005 12:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee hoor, DAT is óók de schuld van Menno.... Hij heeft het bad namelijk schoongemaakt, anders hadden ze het niet eens kunnen gebruiken...
Precies dat zeg ik, eigen belang, geen geste of zo naar die twee toe.quote:Op zondag 6 november 2005 12:55 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het was uit eigen belang dat menno op de bank ging slapen.
Hij werd gek van het gegiegel van Dido.
Joost en Nath vertrokken op een gegeven ogenblik de kamer.
Later kwam joost terug volgens mij ging nath naar haar eigen bed
Menno heeft die twee natuurlijk opgestookt om weg te gaan. Want zo is hij nu eenmaalquote:Op zondag 6 november 2005 12:55 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het was uit eigen belang dat menno op de bank ging slapen.
Hij werd gek van het gegiegel van Dido.
Joost en Nath vertrokken op een gegeven ogenblik de kamer.
Later kwam joost terug volgens mij ging nath naar haar eigen bed
Aha, dat wist ik dus niet....quote:Op zondag 6 november 2005 12:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee hoor, DAT is óók de schuld van Menno.... Hij heeft het bad namelijk schoongemaakt, anders hadden ze het niet eens kunnen gebruiken...
nee, hij was ineens vertrokken zonder wat te zeggen.quote:Op zondag 6 november 2005 12:58 schreef schatje het volgende:
[..]
Menno heeft die twee natuurlijk opgestookt om weg te gaan. Want zo is hij nu eenmaal.
![]()
![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 12:58 schreef tjCherryman het volgende:
Doordat Menno vorige week in bed bij Dido kroopt is Dido geil geworden.. Dus Ja... dat is ook Menno's schuld ; -)
denkt het nietquote:Op zondag 6 november 2005 12:59 schreef TheVulture het volgende:
Menno wint BB5 met twee vingers in de neus als de rest zo doorgaat![]()
Ik heb me vergist, het was Regenwormquote:Op zondag 6 november 2005 12:52 schreef Pinball het volgende:
Heb ik dat gezegd? Dan was ik zelf dronken denk ik.
Ik heb dat wel ooit over Dido gezegd, dat weet ik nog.
Jullie avatars lijken wat op elkaar, vandaarquote:Op zondag 6 november 2005 00:08 schreef regenworm het volgende:
Rob is niet dronken een beetje aangeschoten en hij speelt dat hij dronken is
"Jongens ik ben weg, neuk ze!"quote:Op zondag 6 november 2005 12:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
nee, hij was ineens vertrokken zonder wat te zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |