Whaha...mede verslaafdequote:Op zondag 6 november 2005 11:07 schreef Bocaj het volgende:
[..]
ssssssst, dit is mijn andere verslaving...
nummer: let's make love to nightquote:Op zondag 6 november 2005 11:11 schreef ChantalC het volgende:
In plaats van de haan moeten ze nu keihard Je T'aime gaan draaien
2 Live Crew - Me so hornyquote:Op zondag 6 november 2005 11:11 schreef regenworm het volgende:
nummer: let make love to night
Geweldige fotoquote:
Of 'Ik kan je niet laten gaan.. (Leven zonder jou).' lalala van Trijntje en Borsatoquote:
jah al 6 keer get zelfde stukjequote:Op zondag 6 november 2005 11:15 schreef Bocaj het volgende:
Chantal zingt tune van Tie Ta Tovernaar...
Het zou grappig zijn als BB één van de genoemde nummers gaat draaien.quote:Op zondag 6 november 2005 11:14 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Of 'Ik kan je niet laten gaan.. (Leven zonder jou).' lalala van Trijntje en Borsato
dat jij dat hoort ik kon het niet thuis brengen.quote:Op zondag 6 november 2005 11:15 schreef Bocaj het volgende:
Chantal zingt tune van Tie Ta Tovernaar...
Ik zie Dido er wel voor aan om zoiets te flikken...quote:Op zondag 6 november 2005 11:15 schreef regenworm het volgende:
Vraag me af hoe lang dit![]()
blijft.
Tot na de nominaties dan heeft dido roel niet meer nodig.
Mooi shot.quote:
Hangen die vlagjes er nogquote:
ik ook en je zal het zien aankomen als het gaat gebeuren.quote:Op zondag 6 november 2005 11:18 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik zie Dido er wel voor aan om zoiets te flikken...
quote:Op zondag 6 november 2005 11:22 schreef regenworm het volgende:
een milliseconden sneller dan de regie
[afbeelding]
Die was van gister... Toppie!quote:Op zondag 6 november 2005 11:22 schreef regenworm het volgende:
een milliseconden sneller dan de regie
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |