Dat doen ze toch al niet... Anders laten ze op TV niet zeggen dat internetters EVILquote:Op zondag 6 november 2005 10:57 schreef regenworm het volgende:
Het geeft aan dat de je streamers niet serieus neemt
Chantal laat de kijkers even zien dat Rob vanaf donderdag niet gemist zal wordenquote:Op zondag 6 november 2005 10:57 schreef Sandworm het volgende:
Jezus, wat een heerlijke morgen! Chantal doet iets nuttigs, terwijl er geen geluid uit komt. Heerlijk!
quote:Op zondag 6 november 2005 05:10 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[[url=http://img13.imageshack.us/img13/2586/zolijkthettenminstenogergensop.gif]afbeelding][/URL]
![]()
Kan ik eindelijk naar bed...
Dat is triest want WIJ zijn het die BB hebben groot gemaakt.quote:Op zondag 6 november 2005 10:59 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dat doen ze toch al niet... Anders laten ze op TV niet zeggen dat internetters EVILzijn...
Toch?![]()
deze is fakequote:Op zondag 6 november 2005 11:01 schreef Marrije het volgende:
Is hoor mensen vragen om bewegend materiaal, maar is deze uit het vorige topic dan fake?
[..]
quote:
JA, 24/7 streamsquote:Op zondag 6 november 2005 10:59 schreef Pinball het volgende:
[..]
'verwerpelijk'?
Denk je niet je je jezelf dan iets té serieus neemt?
En had je ergens recht op of zo?
Whaha...mede verslaafdequote:Op zondag 6 november 2005 11:07 schreef Bocaj het volgende:
[..]
ssssssst, dit is mijn andere verslaving...
nummer: let's make love to nightquote:Op zondag 6 november 2005 11:11 schreef ChantalC het volgende:
In plaats van de haan moeten ze nu keihard Je T'aime gaan draaien
2 Live Crew - Me so hornyquote:Op zondag 6 november 2005 11:11 schreef regenworm het volgende:
nummer: let make love to night
Geweldige fotoquote:
Of 'Ik kan je niet laten gaan.. (Leven zonder jou).' lalala van Trijntje en Borsatoquote:
jah al 6 keer get zelfde stukjequote:Op zondag 6 november 2005 11:15 schreef Bocaj het volgende:
Chantal zingt tune van Tie Ta Tovernaar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |