Is zout van de gemorste wijn...quote:Op zondag 6 november 2005 10:33 schreef Peter6000 het volgende:
Die witte substantie op de bank, is de spiegeling op het leer
[[url=http://www.filedump.nl/files/bb5557.JPG]afbeelding][/URL]
't is weer al 672, vannacht zijn ze er 100 vergeten ( DRONKEN TORREN)quote:
Ja, nu je zegtquote:Op zondag 6 november 2005 10:40 schreef PH52 het volgende:
't is weer al 672, vannacht zijn ze er 100 vergeten ( DRONKEN TORREN)![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 10:40 schreef PH52 het volgende:
[..]
Daarom is ook zo jammer dat er geen muziek kwam.quote:Op zondag 6 november 2005 10:39 schreef Peter6000 het volgende:
Wel fijn dat Chantal nog geen geluid produceert.
Dat was gisteren in de vooravond echt verschrikkelijk
Er is vast wel een lief modje die dat effe aanpastquote:Op zondag 6 november 2005 10:40 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik was om 2 uur al afgetaaid....quote:Op zondag 6 november 2005 10:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
van geilheid.
Verdomme zit ik tot 4:00 na de streams te kijken niks aan het handje.
Ga slapen gaan die twee flikflooien dat moet echt verboden worden.![]()
![]()
Zal dit met BB gaan bespreken
Wordt maandag naar de tv uitzending kijken.quote:
Ik al eerder...quote:Op zondag 6 november 2005 10:46 schreef Bocaj het volgende:
Ik was om 2 uur al afgetaaid....
quote:Op zondag 6 november 2005 10:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
van geilheid.
Verdomme zit ik tot 4:00 na de streams te kijken niks aan het handje.
Ga slapen gaan die twee flikflooien dat moet echt verboden worden.![]()
![]()
Zal dit met BB gaan bespreken
Dan mag je blij dat je die twee 2 niks hebt gezien.quote:
Ik vind het dan wel weer leuk, om straks een gesprek tussen Dido en Nathalie te zien, over hoe het ging enzo.quote:Op zondag 6 november 2005 10:49 schreef regenworm het volgende:
Maar goed seks onder de dekens vind ik niet echt spannend om naar de kijken.
Ja, ben benieuwd hoeveel Dido prijsgeeft...quote:Op zondag 6 november 2005 10:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind het dan wel weer leuk, om straks een gesprek tussen Dido en Nathalie te zien, over hoe het ging enzo.
Met veel gegiegel![]()
Dat is inderdaad wel leuk dat weten we precies wat er gebeurt is.quote:Op zondag 6 november 2005 10:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind het dan wel weer leuk, om straks een gesprek tussen Dido en Nathalie te zien, over hoe het ging enzo.
Met veel gegiegel![]()
Voor Nath veel ze zijn echte maatjesquote:Op zondag 6 november 2005 10:51 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja, ben benieuwd hoeveel Dido prijsgeeft...
Vergeet de regie nietquote:Op zondag 6 november 2005 10:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel leuk dat weten we precies wat er gebeurt is.
Als ze maar niet gaan smoezen want daar hebben we niks aan.
Tot het gaatje...quote:Op zondag 6 november 2005 10:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
Voor Nath veel ze zijn echte maatjes![]()
Als ze maar oppassen dan Sjankwal er niet bij is, anders weet iedereen het binnen 2 min en hebben ze zo weer een nominatie aan de broek...quote:
Het is net als met vissen: je moet net zolang wachten tot de dobber ondergaat.quote:Op zondag 6 november 2005 10:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Goeiemorgena allemaal
![]()
![]()
Da had ik nou ook. ZIt je hier potverdorie vol spanning te wachten tot 4 uur. Alleen al op een kus, die er niet komt.
Wachten ze nog net iets langer.![]()
Wij wel, maar Chantal ("ik zie alles GNA GNA") weet nog niks en brandt waarschijnlijk van nieuwsgierigheid nu, zeker na het zien van een paar lege beddenquote:Op zondag 6 november 2005 10:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel leuk dat weten we precies wat er gebeurt is.
Voor de tv uitzending wegdraaien vind ik verwerpelijk.quote:Op zondag 6 november 2005 10:53 schreef tjCherryman het volgende:
[..]
Vergeet de regie niet![]()
Oh naat vannacht.... heb ik.. Zap!
Toch niet van bc2003/btn ofwel?quote:
Ik weet het niet het begint nu toch wel serieus te worden.quote:Op zondag 6 november 2005 10:53 schreef Stephan328i het volgende:
Ze zal hem wel weer gaan negeren![]()
Btw Bocaj...jij hier![]()
'verwerpelijk'?quote:Op zondag 6 november 2005 10:57 schreef regenworm het volgende:
Voor de tv uitzending wegdraaien vind ik verwerpelijk.
Het geeft aan dat de je streamers niet serieus neemt
Dat doen ze toch al niet... Anders laten ze op TV niet zeggen dat internetters EVILquote:Op zondag 6 november 2005 10:57 schreef regenworm het volgende:
Het geeft aan dat de je streamers niet serieus neemt
Chantal laat de kijkers even zien dat Rob vanaf donderdag niet gemist zal wordenquote:Op zondag 6 november 2005 10:57 schreef Sandworm het volgende:
Jezus, wat een heerlijke morgen! Chantal doet iets nuttigs, terwijl er geen geluid uit komt. Heerlijk!
quote:Op zondag 6 november 2005 05:10 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[[url=http://img13.imageshack.us/img13/2586/zolijkthettenminstenogergensop.gif]afbeelding][/URL]
![]()
Kan ik eindelijk naar bed...
Dat is triest want WIJ zijn het die BB hebben groot gemaakt.quote:Op zondag 6 november 2005 10:59 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dat doen ze toch al niet... Anders laten ze op TV niet zeggen dat internetters EVILzijn...
Toch?![]()
deze is fakequote:Op zondag 6 november 2005 11:01 schreef Marrije het volgende:
Is hoor mensen vragen om bewegend materiaal, maar is deze uit het vorige topic dan fake?
[..]
quote:
JA, 24/7 streamsquote:Op zondag 6 november 2005 10:59 schreef Pinball het volgende:
[..]
'verwerpelijk'?
Denk je niet je je jezelf dan iets té serieus neemt?
En had je ergens recht op of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |