Ik al eerder...quote:Op zondag 6 november 2005 10:46 schreef Bocaj het volgende:
Ik was om 2 uur al afgetaaid....
quote:Op zondag 6 november 2005 10:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
van geilheid.
Verdomme zit ik tot 4:00 na de streams te kijken niks aan het handje.
Ga slapen gaan die twee flikflooien dat moet echt verboden worden.![]()
![]()
Zal dit met BB gaan bespreken
Dan mag je blij dat je die twee 2 niks hebt gezien.quote:
Ik vind het dan wel weer leuk, om straks een gesprek tussen Dido en Nathalie te zien, over hoe het ging enzo.quote:Op zondag 6 november 2005 10:49 schreef regenworm het volgende:
Maar goed seks onder de dekens vind ik niet echt spannend om naar de kijken.
Ja, ben benieuwd hoeveel Dido prijsgeeft...quote:Op zondag 6 november 2005 10:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind het dan wel weer leuk, om straks een gesprek tussen Dido en Nathalie te zien, over hoe het ging enzo.
Met veel gegiegel![]()
Dat is inderdaad wel leuk dat weten we precies wat er gebeurt is.quote:Op zondag 6 november 2005 10:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind het dan wel weer leuk, om straks een gesprek tussen Dido en Nathalie te zien, over hoe het ging enzo.
Met veel gegiegel![]()
Voor Nath veel ze zijn echte maatjesquote:Op zondag 6 november 2005 10:51 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja, ben benieuwd hoeveel Dido prijsgeeft...
Vergeet de regie nietquote:Op zondag 6 november 2005 10:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel leuk dat weten we precies wat er gebeurt is.
Als ze maar niet gaan smoezen want daar hebben we niks aan.
Tot het gaatje...quote:Op zondag 6 november 2005 10:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
Voor Nath veel ze zijn echte maatjes![]()
Als ze maar oppassen dan Sjankwal er niet bij is, anders weet iedereen het binnen 2 min en hebben ze zo weer een nominatie aan de broek...quote:
Het is net als met vissen: je moet net zolang wachten tot de dobber ondergaat.quote:Op zondag 6 november 2005 10:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Goeiemorgena allemaal
![]()
![]()
Da had ik nou ook. ZIt je hier potverdorie vol spanning te wachten tot 4 uur. Alleen al op een kus, die er niet komt.
Wachten ze nog net iets langer.![]()
Wij wel, maar Chantal ("ik zie alles GNA GNA") weet nog niks en brandt waarschijnlijk van nieuwsgierigheid nu, zeker na het zien van een paar lege beddenquote:Op zondag 6 november 2005 10:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel leuk dat weten we precies wat er gebeurt is.
Voor de tv uitzending wegdraaien vind ik verwerpelijk.quote:Op zondag 6 november 2005 10:53 schreef tjCherryman het volgende:
[..]
Vergeet de regie niet![]()
Oh naat vannacht.... heb ik.. Zap!
Toch niet van bc2003/btn ofwel?quote:
Ik weet het niet het begint nu toch wel serieus te worden.quote:Op zondag 6 november 2005 10:53 schreef Stephan328i het volgende:
Ze zal hem wel weer gaan negeren![]()
Btw Bocaj...jij hier![]()
'verwerpelijk'?quote:Op zondag 6 november 2005 10:57 schreef regenworm het volgende:
Voor de tv uitzending wegdraaien vind ik verwerpelijk.
Het geeft aan dat de je streamers niet serieus neemt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |