Goeiemiddagquote:Op zondag 6 november 2005 13:07 schreef teamlead het volgende:
Goedemiddag
Menno is het schuld dat ik dat beetje actie gisteren/vannacht gemist heb... hufter
Ze zal het wel vergetenquote:Op zondag 6 november 2005 13:10 schreef TheVulture het volgende:
Menno diet even uit de doeken waarom hij is weggegaan vannacht, ben benieuwd of Dido dit nu ook aan de rest doorverteld of dat dat dan weer even wordt vergeten...
Waar zou ze meer stemmen mee moeten krijgen volgens jou dan?quote:Op zondag 6 november 2005 13:08 schreef schatje het volgende:
Voice-over in de reguliere uitzending : "Is het gedrag van Dido het gevolg van dat ze genomineerd staat of is het oprecht?"
Joost denk dat ie leuk is, dat is heel wat anders..... en ik ben het niet met hem eensquote:Op zondag 6 november 2005 13:11 schreef Sonique het volgende:![]()
Joost tegen Menno: "Dat we twee leukste zijn okay, maar het moet niet te erg worden..
Heb jij na 60 dagen nog wat te lullen dan met 0,0 nieuwe indrukken behalve die van elkaarquote:Op zondag 6 november 2005 13:07 schreef Sonique het volgende:
Ik kan me telkens weer verbazen dat deze mensen na 60+ dagen nog steeds niet verder komen dan gelul over sigaretten, drank, broodbeleg en oninteresante anekdotes....
En Menno mag met dit alles niet mee doen, want die wordt genegerd...
Wat erg zeg....
Ja smerig he. En aangezien hij afgelopen week pas uitleg kreeg over hoe de wasmachine werkte.quote:Op zondag 6 november 2005 13:12 schreef schatje het volgende:
Roel heeft iedere dag die trui aan.
En anders die oranje badjas.quote:Op zondag 6 november 2005 13:12 schreef schatje het volgende:
Roel heeft iedere dag die trui aan.
Het onderonsje van vannacht.quote:Op zondag 6 november 2005 13:12 schreef Arcee het volgende:
[..]
Waar zou ze meer stemmen mee moeten krijgen volgens jou dan?
Niet echt nee, maar dat is als je alles al besproken hebt...quote:Op zondag 6 november 2005 13:13 schreef milagro het volgende:
[..]
Heb jij na 60 dagen nog wat te lullen dan met 0,0 nieuwe indrukken behalve die van elkaar
Knap
volgens mij brengt hij het iedere week naar mamaquote:Op zondag 6 november 2005 13:13 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja smerig he. En aangezien hij afgelopen week pas uitleg kreeg over hoe de wasmachine werkte.![]()
Wil niet weten hoe die thuis leeft denk ik. Gatverdamme
Ik zal me een biet wezen wat er gebeurt en gezegd wordt.. Maar de lol van het verzinnen complot theorieën.. Ongefundeerd bashen... Soms slaat het ook bij mij toequote:Op zondag 6 november 2005 13:13 schreef milagro het volgende:
[..]
Heb jij na 60 dagen nog wat te lullen dan met 0,0 nieuwe indrukken behalve die van elkaar
Knap
Mwah... wel een beetje vergezocht imo.quote:
vind ik wel meevallen, hoorquote:Op zondag 6 november 2005 13:15 schreef Sonique het volgende:
[..]
Niet echt nee, maar dat is als je alles al besproken hebt...
De bewoners hebben het vanaf dag 1 al nergens over... Dat is iets anders...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |