ja wees creatief!quote:Op zondag 6 november 2005 02:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
Copy, paste ging niet helemaal goed zie ik alweer..
Nikky maak er is wat leuks van... Pleeeaase
nee die is aan 't dansenquote:Op zondag 6 november 2005 02:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
Moe moe is nog verdwaalt in deel 1..
Mwah hangt van het vrouwelijke schoon af.quote:
Wil je je vies & dik voelen! Ga je gangquote:Op zondag 6 november 2005 02:18 schreef moemoe het volgende:
Het is nog geen 3.00 uur, de Mc Donalds is nog open![]()
hier nietquote:Op zondag 6 november 2005 02:18 schreef moemoe het volgende:
Het is nog geen 3.00 uur, de Mc Donalds is nog open![]()
Het is wel slecht hequote:Op zondag 6 november 2005 02:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wil je je vies & dik voelen! Ga je gang
Jups, kan je beter een wijntje drinkenquote:
Van die burgers daaro ord je inderdaad niet beter. Ik voel me altijd vrij kut als ik daar weer eens teveel gegeten heb.quote:Op zondag 6 november 2005 02:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wil je je vies & dik voelen! Ga je gang
Nee, mag niet! Ik kan het welquote:Op zondag 6 november 2005 02:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jups, kan je beter een wijntje drinken
Net waar je zin in hebtquote:
Met wijn kan je wel dansen hoorquote:Op zondag 6 november 2005 02:21 schreef remlof het volgende:
[..]
dat danst dan wel weer lastiger... tenzij je het uit de fles drinkt natuurlijk, zoals bier![]()
Eigenlijk ben ik er elke week wel te vindenquote:Op zondag 6 november 2005 02:22 schreef Cyberdogg het volgende:
[..]
Van die burgers daaro ord je inderdaad niet beter. Ik voel me altijd vrij kut als ik daar weer eens teveel gegeten heb.
niet meer dronken?quote:Op zondag 6 november 2005 02:25 schreef cerror het volgende:
Goed topic zeg.
Beetje een whopper wannabee. En die is toch lekkerder.quote:Op zondag 6 november 2005 02:25 schreef moemoe het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik er elke week wel te vinden![]()
Maar je hebt nu dan ook de BIG BIG Mac![]()
![]()
Sorry schat..quote:
Burger Kingquote:Op zondag 6 november 2005 02:26 schreef Cyberdogg het volgende:
[..]
Beetje een whopper wannabee. En die is toch lekkerder.![]()
quote:
Maak ik zo veel geluid dan?quote:Op zondag 6 november 2005 02:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Sorry schat..
Sprakeloos door je aanwezigheid..
Erm, en van wie ben jij een kloon?quote:
Geef het een naam hè..quote:
moet je wel wat geld voor over hebben.quote:Op zondag 6 november 2005 02:28 schreef moemoe het volgende:
[..]
Met eigen douche en toilet, dus als je iets ziet![]()
Verneuken dat zie je toch?quote:Op zondag 6 november 2005 02:29 schreef remlof het volgende:
aaargh nikky, mijn OP wat doe je?!?
Je openingspostquote:Op zondag 6 november 2005 02:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nikkyyy!!
Kan je nog wat moois van de TT maken? Mijn TS post btw.. Wauw..
Voor Garbage moet je bij m'n girly zijn..quote:
Och geef het een naam.. Om half 3 maakt dat niet uitquote:
Komt door de sokkenactiequote:
Madonna - love perfusionquote:
Ja dat snap ikquote:Op zondag 6 november 2005 02:30 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
moet je wel wat geld voor over hebben.
Heeft gij al gedoneerd?quote:
Nee, zo ben ik gewoonquote:
Hehe, ik leer je vanzelf kennenquote:
Nee want ik beheers geen HTMLquote:Op zondag 6 november 2005 02:33 schreef Lu_uK het volgende:
maargoed morgen ben ik toch weer vergeten hoe het moet[/sub]
kan je nog meer gekke posts nikky?
Knoflookquote:
Lolquote:Op zondag 6 november 2005 02:34 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
met wat geld bedoel ik zeg maar veel geld
De Shawls die komen er als het goed is al aanquote:Op zondag 6 november 2005 02:34 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nee, slecht he![]()
Ik heb het wel zien staan, shawls nu ook toch?
Dus een paar sokken en een shawl?quote:Op zondag 6 november 2005 02:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
De Shawls die komen er als het goed is al aan
Kan je niet meer powerpoint trucjes. En hoe deed je dat van net?quote:Op zondag 6 november 2005 02:34 schreef nikky het volgende:
[..]
Nee want ik beheers geen HTML.
En we gaan ook geen dingen uittesten voor de grappenmakers onder ons
Je hebt gelijkquote:Op zondag 6 november 2005 02:35 schreef moemoe het volgende:
[..]
Niet profusion?
perfusion kan ik niet vinden![]()
Ik heb wat HTML codes in een kladblokkie staanquote:Op zondag 6 november 2005 02:37 schreef Lu_uK het volgende:
Kan je niet meer powerpoint trucjes. En hoe deed je dat van net?![]()
En mutsenquote:
niet op een kladblokkie?quote:Op zondag 6 november 2005 02:38 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik heb wat HTML codes in een kladblokkie staan
oh ja!quote:Op zondag 6 november 2005 02:37 schreef moemoe het volgende:
Jullie moeten wel wakker blijven hoor, anders is het te stil![]()
aha.. maar als ik je quote kan ik het niet zien of nadoenquote:Op zondag 6 november 2005 02:38 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik heb wat HTML codes in een kladblokkie staan
Nou dat worden dus 301 mutsen bestellenquote:
Fleetwood mac? En dan euhm tja.. bijna alle nummersquote:Op zondag 6 november 2005 02:38 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ow eh love profusion ken ik ook al, sorry![]()
Nog iets anders?![]()
SA's en Admins hebben alleen die rechten.quote:Op zondag 6 november 2005 02:39 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
aha.. maar als ik je quote kan ik het niet zien of nadoen
afgeleid op MSNquote:Op zondag 6 november 2005 02:40 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja! Waar was jij heen![]()
(Strenge moemoe)
Hoeveel biertjes heb je al op dan? Dan kan je een ''ik ben een dronken'' topic openenquote:Op zondag 6 november 2005 02:42 schreef remlof het volgende:
[..]
afgeleid op MSN
en een biertje pakken
Neeeeeeeeeeequote:Op zondag 6 november 2005 02:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
Tsja ik denk dat ik er zo toch maar is vandoor ga
naja of niet..
Hehe, net of je me gaat missenquote:
Dan is het gelijk TE stil! En dat kan natuurlijk nietquote:Op zondag 6 november 2005 02:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe, net of je me gaat missen
quote:Op zondag 6 november 2005 02:49 schreef Lu_uK het volgende:
hey trouwens nikky vond ik wel een goeie vraag waarom ben jij paars en de rest blauw of rood?
Tnx m8quote:
Aaah wat lief, mijn mammie smst vanuit birminghamquote:Op zondag 6 november 2005 02:51 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nou ga maar lief slapen dan![]()
Welterusten en tot ooit![]()
Wat smst ze?quote:Op zondag 6 november 2005 02:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Aaah wat lief, mijn mammie smst uit birmingham
quote:Op zondag 6 november 2005 02:52 schreef Lu_uK het volgende:
naja ik vraag het wel een andere keer, doei
Nieuwsgierig aagjequote:
Jij schrijft dat ze smst, dan wil ik natuurlijk wel weten watquote:Op zondag 6 november 2005 02:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nieuwsgierig aagje(moet ik je al voorstellen ofzo als nieuwe schoondochter?
)
Maar ze heeft het geweldig gehad vandaag en was een geslaagd concert! Nu moe en slapen..
Lief he!
Simply Redquote:Op zondag 6 november 2005 02:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
Simply red
Niet geheel mijn style, maar ja ik hoefde er dan ook niet bij te zijn..
Ask me later of mail me ofzoquote:Op zondag 6 november 2005 02:57 schreef moemoe het volgende:
Zong hij in zijn ''nieuwe'' stijl?
die's ook lekker ja!quote:Op zondag 6 november 2005 02:58 schreef moemoe het volgende:
And I love the thought of coming home to you
Even if I know we can’t make it
I love the thought of giving hope to you
Just a little ray of light shining through
had je het op je stoel gesmeerdquote:Op zondag 6 november 2005 03:00 schreef moemoe het volgende:
Ik zit echt asociaal kauwgom te kauwen. Vorige keer deed ik dat in mijn auto en toen ik weer instapte die keer daarna, plakte alles![]()
yukquote:Op zondag 6 november 2005 03:03 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nee op mijn koppelingspook![]()
Van die roze hubba bubba kauwgom![]()
Mijn auto is mijn eh vuilnisbakquote:
niet zo moeilijk hoor, krik eronder, opkrikken, de vier wieldoppen losdraaien, wiel er af halen, ander wiel er op en de doppen weer heel erg goed (kruiselings) vastdraaien...quote:Op zondag 6 november 2005 03:06 schreef moemoe het volgende:
[..]
Mijn auto is mijn eh vuilnisbak![]()
Maar mijn auto is ook erg lief, alleen jammer dat ik gisteren door glas reed![]()
Ik zou ook echt niet weten hoe je een band moet verwisselen![]()
Ik kijk wel zielig om me heen tegen die tijdquote:Op zondag 6 november 2005 03:09 schreef remlof het volgende:
[..]
niet zo moeilijk hoor, krik eronder, opkrikken, de vier wieldoppen losdraaien, wiel er af halen, ander wiel er op en de doppen weer heel erg goed (kruiselings) vastdraaien...
wat voor een auto heb je?
ah wat lief!quote:Op zondag 6 november 2005 03:10 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik kijk wel zielig om me heen tegen die tijd![]()
Daihatsu Cuore![]()
Hoezo dat dan?quote:Op zondag 6 november 2005 03:22 schreef remlof het volgende:
[..]
yep ik vind hem ook echt bij je passen!
don't worry... heb uitgeslapenquote:Op zondag 6 november 2005 03:23 schreef moemoe het volgende:
Ik ga ff rijstwafels met kaas dingensen, zo terug!
Niet weggaan![]()
Ik heb echt serieus geen idee hoe het daar is gekomenquote:Op zondag 6 november 2005 03:24 schreef remlof het volgende:
[..]
ik zie je zo in een cuore kauwgom aan de versnellingspook smeren
Het eerste deel misschien?quote:Op zondag 6 november 2005 03:38 schreef Intxaurraga het volgende:
Zag ik dat dit net op slot zat?
quote:Op zondag 6 november 2005 03:36 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb echt serieus geen idee hoe het daar is gekomen![]()
Ik was bellen aan het blazen in de auto en toen ik de volgende dag instapte plakte het allemaal. Zo groot waren die bellen ook weer niet![]()
Zou kunnen. Als ik de uiterste inspanning kan opbrengen om naar de onderkant van de topiclijst te scrollen zal ik eens kijken.quote:
quote:Op zondag 6 november 2005 03:39 schreef remlof het volgende:
[..]
![]()
ik heb dat wel eens thuis, dat ik echt niet meer weet hoe iets is gekomen... maar da's meestal na een avondje zwaar drinken met vrienden en durf ik niet eens in de buurt van m'n auto te komen![]()
en wat heb je dan gedaan volgens henquote:Op zondag 6 november 2005 03:41 schreef moemoe het volgende:
[..]
![]()
Ik heb weleens dat ik wakker word en iedereen boos op me is![]()
Neuh moet je niet doen, blijf maar gewoon hier posten da's veel leukerquote:Op zondag 6 november 2005 03:40 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Zou kunnen. Als ik de uiterste inspanning kan opbrengen om naar de onderkant van de topiclijst te scrollen zal ik eens kijken.
Dingen die ik snel wil vergetenquote:Op zondag 6 november 2005 03:42 schreef remlof het volgende:
[..]
en wat heb je dan gedaan volgens hen
Neh, ik ga maar eens naar het nestquote:Op zondag 6 november 2005 03:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
Neuh moet je niet doen, blijf maar gewoon hier posten da's veel leuker![]()
Nou zeg...quote:Op zondag 6 november 2005 03:45 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Neh, ik ga maar eens naar het nest.
Ja heel stomquote:Op zondag 6 november 2005 03:45 schreef remlof het volgende:
[..]
lullig dan dat anderen dat juist wel onthouden!
Als hij jou niet leuk vindt, vind ik hem ook niet leukquote:Op zondag 6 november 2005 03:46 schreef remlof het volgende:
[..]
misschien vind ie alleen mij niet leuk
da's lief!quote:Op zondag 6 november 2005 03:47 schreef moemoe het volgende:
[..]
Als hij jou niet leuk vindt, vind ik hem ook niet leuk![]()
Als je er boter opdoet en vervolgens kaas met een lekker kopje thee... MJAMMIE!quote:Op zondag 6 november 2005 03:52 schreef remlof het volgende:
[..]
rijstwafels? dat vind ik net piepschuim... zo smaken ze ook ongeveer![]()
het zou ook door het tijdstip kunnen komen, bijna 4 uur enzo... je ziet wel vaker dat fok dan opeens leegloopt. sommige mensen schijnen moeite te hebben wakker te blijven als het al lang donker is of zoquote:Op zondag 6 november 2005 03:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
Als je er boter opdoet en vervolgens kaas met een lekker kopje thee... MJAMMIE!![]()
Waarom gaat iedereen weg? Worden ze moe van me?![]()
Mietjesquote:Op zondag 6 november 2005 03:56 schreef remlof het volgende:
[..]
het zou ook door het tijdstip kunnen komen, bijna 4 uur enzo... je ziet wel vaker dat fok dan opeens leegloopt. sommigen mensen schijnen moeite te hebben wakker te blijven als het al lang donker is of zo![]()
's Nachts worden de grootste feesten gevierdquote:Op zondag 6 november 2005 03:59 schreef remlof het volgende:
[..]
tsja... ik ben 's nacht juist op m'n best![]()
da's veel klikken... oh en je was dezequote:Op zondag 6 november 2005 04:05 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dan moet ik helemaal opnieuw beginnen![]()
Het is al aangepastquote:Op zondag 6 november 2005 04:07 schreef remlof het volgende:
[..]
da's veel klikken... oh en je was dezevergeten!
heh nee, je hebt 'moe' in je ondertitel en in je sig en in je avatar staan maar je bent nog een van de laaste aanwezige usersquote:Op zondag 6 november 2005 04:09 schreef moemoe het volgende:
[..]
Neeeeee
Ik doe ''MOEEEEEEEEEEEEEE'' als in moemoe!![]()
Dit slaat helemaal nergens op![]()
Ja ik moet eens iets origineels gaan invullen...quote:Op zondag 6 november 2005 04:13 schreef remlof het volgende:
[..]
heh nee, je hebt 'moe' in je ondertitel en in je sig en in je avatar staan maar je bent nog een van de laaste aanwezige users [afbeelding]
in engeland zeggen ze MOOOOOOOOOOOOOOO trouwens!
'oem' bijvoorbeeldquote:Op zondag 6 november 2005 04:14 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja ik moet eens iets origineels gaan invullen...![]()
![]()
nee tv staat nog op ned 3, nu radio 1 met veel blah blahquote:Op zondag 6 november 2005 04:26 schreef moemoe het volgende:
Ben je muziek aan het luisteren?
Ik weet niet meer wat ik moet downloadenquote:Op zondag 6 november 2005 04:33 schreef remlof het volgende:
[..]
dan download je het toch?
of je zoekt een een of ander radiostation uit seattle op ofzo
ik wil de nieuwe robbie williams nog hebben, nog niet gelukt tot nu toequote:Op zondag 6 november 2005 04:35 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat ik moet downloaden![]()
Ik heb wel een aantal nummers van het nieuwe albumquote:Op zondag 6 november 2005 04:38 schreef remlof het volgende:
[..]
ik wil de nieuwe robbie williams nog hebben, nog niet gelukt tot nu toe
ik wil het hele album!quote:Op zondag 6 november 2005 04:39 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb wel een aantal nummers van het nieuwe album![]()
douchzequote:Op zondag 6 november 2005 04:42 schreef moemoe het volgende:
Dat heb ik niet sorry![]()
Ik ga trouwens ff lekker douchen, tot zo!![]()
ik douche normaal ook voordat ik naar bed ga, maar om 5 uur 's ochtends in het weekend denk ik van "dat doe ik morgen wel"quote:
Douchen is zooooo lekker warmquote:Op zondag 6 november 2005 05:17 schreef remlof het volgende:
[..]
ik douche normaal ook voordat ik naar bed ga, maar om 5 uur 's ochtends in het weekend denk ik van "dat doe ik morgen wel"
was het lekker?
badderen is beter tho... kan je lekker lui zijn enzoquote:Op zondag 6 november 2005 05:19 schreef moemoe het volgende:
[..]
Douchen is zooooo lekker warm![]()
Heerlijk![]()
Maar ik heb geen badquote:Op zondag 6 november 2005 05:20 schreef remlof het volgende:
[..]
badderen is beter tho... kan je lekker lui zijn enzo![]()
Ik mis wel meerquote:Op zondag 6 november 2005 05:26 schreef remlof het volgende:
[..]
ik ook niet
enige dat ik echt mis in m'n huis
oh ja dat ook! behalve die reparateur en masseur danquote:Op zondag 6 november 2005 05:29 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik mis wel meer![]()
Schoonmaakster, kok, reparateur, masseur etc etc![]()
err nou ja doe mij toch maar liever een vrouw hoorquote:Op zondag 6 november 2005 05:37 schreef moemoe het volgende:
Maakt me niet uit of het een man of vrouw is, als ik maar gemasseerd word![]()
Ik ben toch een koequote:Op zondag 6 november 2005 05:50 schreef remlof het volgende:
[..]
hmmmm met een koe?
intresting thought!
Hoe laat ga jij het maken?quote:Op zondag 6 november 2005 06:03 schreef remlof het volgende:
Hoe laat ga je het maken vannacht moe?
Je hebt traantjes, ik vind het zieligquote:Op zondag 6 november 2005 06:09 schreef remlof het volgende:
[..]
nog niet! maar ik wou nog wel proberen voor het donker wakker te worden morgen
in m'n laatste post ging het alweer iets beter hoorquote:Op zondag 6 november 2005 06:10 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je hebt traantjes, ik vind het zielig![]()
We maken dit topic vol en dan kappen we ermeequote:Op zondag 6 november 2005 06:12 schreef remlof het volgende:
[..]
in m'n laatste post ging het alweer iets beter hoor![]()
dat is een goed idee!quote:Op zondag 6 november 2005 06:13 schreef moemoe het volgende:
[..]
We maken dit topic vol en dan kappen we ermee![]()
Bijna volquote:Op zondag 6 november 2005 06:15 schreef remlof het volgende:
[..]
dat is een goed idee!![]()
kijk, weg traantjes!
schapen blaten, koeien toch nietquote:Op zondag 6 november 2005 06:15 schreef moemoe het volgende:
Blaat enzo?
JAAAquote:Op zondag 6 november 2005 06:19 schreef remlof het volgende:
[..]
zet die maar in je sig of ondertitel![]()
Awww ik voel me vereerdquote:Op zondag 6 november 2005 06:21 schreef remlof het volgende:
[..]
je bent bij deze m'n favoriete fok!ker van vandaag!![]()
shit je was me voor...quote:Op zondag 6 november 2005 06:20 schreef Twizla het volgende:
nee zet maar niet erin stoute poeperds!!!!! hax0rz hoi moemie wanneer gaan we afspreken? ijk ben lief ja hihihi (L()()()L(L)(L)(K)()K()(K(L)()(!!!
Hey levend wezen!quote:Op zondag 6 november 2005 06:20 schreef Twizla het volgende:
nee zet maar niet erin stoute poeperds!!!!! hax0rz hoi moemie wanneer gaan we afspreken? ijk ben lief ja hihihi (L()()()L(L)(L)(K)()K()(K(L)()(!!!
quote:Op zondag 6 november 2005 06:23 schreef Twizla het volgende:
moeten we nog nite naar bed stoute fokkers!!1!!1!!!!1one!!!!!!!11!!
het is al laat hoor!! hihih
ga jij eens slechte topics openenquote:Op zondag 6 november 2005 06:23 schreef Twizla het volgende:
moeten we nog nite naar bed stoute fokkers!!1!!1!!!!1one!!!!!!!11!!
het is al laat hoor!! hihih
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |