niet zo moeilijk hoor, krik eronder, opkrikken, de vier wieldoppen losdraaien, wiel er af halen, ander wiel er op en de doppen weer heel erg goed (kruiselings) vastdraaien...quote:Op zondag 6 november 2005 03:06 schreef moemoe het volgende:
[..]
Mijn auto is mijn eh vuilnisbak![]()
Maar mijn auto is ook erg lief, alleen jammer dat ik gisteren door glas reed![]()
Ik zou ook echt niet weten hoe je een band moet verwisselen![]()
Ik kijk wel zielig om me heen tegen die tijdquote:Op zondag 6 november 2005 03:09 schreef remlof het volgende:
[..]
niet zo moeilijk hoor, krik eronder, opkrikken, de vier wieldoppen losdraaien, wiel er af halen, ander wiel er op en de doppen weer heel erg goed (kruiselings) vastdraaien...
wat voor een auto heb je?
ah wat lief!quote:Op zondag 6 november 2005 03:10 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik kijk wel zielig om me heen tegen die tijd![]()
Daihatsu Cuore![]()
Hoezo dat dan?quote:Op zondag 6 november 2005 03:22 schreef remlof het volgende:
[..]
yep ik vind hem ook echt bij je passen!
don't worry... heb uitgeslapenquote:Op zondag 6 november 2005 03:23 schreef moemoe het volgende:
Ik ga ff rijstwafels met kaas dingensen, zo terug!
Niet weggaan![]()
Ik heb echt serieus geen idee hoe het daar is gekomenquote:Op zondag 6 november 2005 03:24 schreef remlof het volgende:
[..]
ik zie je zo in een cuore kauwgom aan de versnellingspook smeren
Het eerste deel misschien?quote:Op zondag 6 november 2005 03:38 schreef Intxaurraga het volgende:
Zag ik dat dit net op slot zat?
quote:Op zondag 6 november 2005 03:36 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb echt serieus geen idee hoe het daar is gekomen![]()
Ik was bellen aan het blazen in de auto en toen ik de volgende dag instapte plakte het allemaal. Zo groot waren die bellen ook weer niet![]()
Zou kunnen. Als ik de uiterste inspanning kan opbrengen om naar de onderkant van de topiclijst te scrollen zal ik eens kijken.quote:
quote:Op zondag 6 november 2005 03:39 schreef remlof het volgende:
[..]
![]()
ik heb dat wel eens thuis, dat ik echt niet meer weet hoe iets is gekomen... maar da's meestal na een avondje zwaar drinken met vrienden en durf ik niet eens in de buurt van m'n auto te komen![]()
en wat heb je dan gedaan volgens henquote:Op zondag 6 november 2005 03:41 schreef moemoe het volgende:
[..]
![]()
Ik heb weleens dat ik wakker word en iedereen boos op me is![]()
Neuh moet je niet doen, blijf maar gewoon hier posten da's veel leukerquote:Op zondag 6 november 2005 03:40 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Zou kunnen. Als ik de uiterste inspanning kan opbrengen om naar de onderkant van de topiclijst te scrollen zal ik eens kijken.
Dingen die ik snel wil vergetenquote:Op zondag 6 november 2005 03:42 schreef remlof het volgende:
[..]
en wat heb je dan gedaan volgens hen
Neh, ik ga maar eens naar het nestquote:Op zondag 6 november 2005 03:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
Neuh moet je niet doen, blijf maar gewoon hier posten da's veel leuker![]()
Nou zeg...quote:Op zondag 6 november 2005 03:45 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Neh, ik ga maar eens naar het nest.
Ja heel stomquote:Op zondag 6 november 2005 03:45 schreef remlof het volgende:
[..]
lullig dan dat anderen dat juist wel onthouden!
Als hij jou niet leuk vindt, vind ik hem ook niet leukquote:Op zondag 6 november 2005 03:46 schreef remlof het volgende:
[..]
misschien vind ie alleen mij niet leuk
da's lief!quote:Op zondag 6 november 2005 03:47 schreef moemoe het volgende:
[..]
Als hij jou niet leuk vindt, vind ik hem ook niet leuk![]()
Als je er boter opdoet en vervolgens kaas met een lekker kopje thee... MJAMMIE!quote:Op zondag 6 november 2005 03:52 schreef remlof het volgende:
[..]
rijstwafels? dat vind ik net piepschuim... zo smaken ze ook ongeveer![]()
het zou ook door het tijdstip kunnen komen, bijna 4 uur enzo... je ziet wel vaker dat fok dan opeens leegloopt. sommige mensen schijnen moeite te hebben wakker te blijven als het al lang donker is of zoquote:Op zondag 6 november 2005 03:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
Als je er boter opdoet en vervolgens kaas met een lekker kopje thee... MJAMMIE!![]()
Waarom gaat iedereen weg? Worden ze moe van me?![]()
Mietjesquote:Op zondag 6 november 2005 03:56 schreef remlof het volgende:
[..]
het zou ook door het tijdstip kunnen komen, bijna 4 uur enzo... je ziet wel vaker dat fok dan opeens leegloopt. sommigen mensen schijnen moeite te hebben wakker te blijven als het al lang donker is of zo![]()
's Nachts worden de grootste feesten gevierdquote:Op zondag 6 november 2005 03:59 schreef remlof het volgende:
[..]
tsja... ik ben 's nacht juist op m'n best![]()
da's veel klikken... oh en je was dezequote:Op zondag 6 november 2005 04:05 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dan moet ik helemaal opnieuw beginnen![]()
echt waarquote:Op zondag 6 november 2005 04:06 schreef moemoe het volgende:
MOEEEEEEEEE
Het is al aangepastquote:Op zondag 6 november 2005 04:07 schreef remlof het volgende:
[..]
da's veel klikken... oh en je was dezevergeten!
heh nee, je hebt 'moe' in je ondertitel en in je sig en in je avatar staan maar je bent nog een van de laaste aanwezige usersquote:Op zondag 6 november 2005 04:09 schreef moemoe het volgende:
[..]
Neeeeee
Ik doe ''MOEEEEEEEEEEEEEE'' als in moemoe!![]()
Dit slaat helemaal nergens op![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |