ja wees creatief!quote:Op zondag 6 november 2005 02:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
Copy, paste ging niet helemaal goed zie ik alweer..
Nikky maak er is wat leuks van... Pleeeaase
nee die is aan 't dansenquote:Op zondag 6 november 2005 02:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
Moe moe is nog verdwaalt in deel 1..
Mwah hangt van het vrouwelijke schoon af.quote:
Wil je je vies & dik voelen! Ga je gangquote:Op zondag 6 november 2005 02:18 schreef moemoe het volgende:
Het is nog geen 3.00 uur, de Mc Donalds is nog open![]()
hier nietquote:Op zondag 6 november 2005 02:18 schreef moemoe het volgende:
Het is nog geen 3.00 uur, de Mc Donalds is nog open![]()
Het is wel slecht hequote:Op zondag 6 november 2005 02:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wil je je vies & dik voelen! Ga je gang
Jups, kan je beter een wijntje drinkenquote:
Van die burgers daaro ord je inderdaad niet beter. Ik voel me altijd vrij kut als ik daar weer eens teveel gegeten heb.quote:Op zondag 6 november 2005 02:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wil je je vies & dik voelen! Ga je gang
Nee, mag niet! Ik kan het welquote:Op zondag 6 november 2005 02:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jups, kan je beter een wijntje drinken
Net waar je zin in hebtquote:
Met wijn kan je wel dansen hoorquote:Op zondag 6 november 2005 02:21 schreef remlof het volgende:
[..]
dat danst dan wel weer lastiger... tenzij je het uit de fles drinkt natuurlijk, zoals bier![]()
Eigenlijk ben ik er elke week wel te vindenquote:Op zondag 6 november 2005 02:22 schreef Cyberdogg het volgende:
[..]
Van die burgers daaro ord je inderdaad niet beter. Ik voel me altijd vrij kut als ik daar weer eens teveel gegeten heb.
niet meer dronken?quote:Op zondag 6 november 2005 02:25 schreef cerror het volgende:
Goed topic zeg.
Beetje een whopper wannabee. En die is toch lekkerder.quote:Op zondag 6 november 2005 02:25 schreef moemoe het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik er elke week wel te vinden![]()
Maar je hebt nu dan ook de BIG BIG Mac![]()
![]()
Sorry schat..quote:
Burger Kingquote:Op zondag 6 november 2005 02:26 schreef Cyberdogg het volgende:
[..]
Beetje een whopper wannabee. En die is toch lekkerder.![]()
quote:
Maak ik zo veel geluid dan?quote:Op zondag 6 november 2005 02:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Sorry schat..
Sprakeloos door je aanwezigheid..
Erm, en van wie ben jij een kloon?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |