Ja ik moet eens iets origineels gaan invullen...quote:Op zondag 6 november 2005 04:13 schreef remlof het volgende:
[..]
heh nee, je hebt 'moe' in je ondertitel en in je sig en in je avatar staan maar je bent nog een van de laaste aanwezige users [afbeelding]
in engeland zeggen ze MOOOOOOOOOOOOOOO trouwens!
'oem' bijvoorbeeldquote:Op zondag 6 november 2005 04:14 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja ik moet eens iets origineels gaan invullen...![]()
![]()
nee tv staat nog op ned 3, nu radio 1 met veel blah blahquote:Op zondag 6 november 2005 04:26 schreef moemoe het volgende:
Ben je muziek aan het luisteren?
dan download je het toch?quote:
Ik weet niet meer wat ik moet downloadenquote:Op zondag 6 november 2005 04:33 schreef remlof het volgende:
[..]
dan download je het toch?
of je zoekt een een of ander radiostation uit seattle op ofzo
ik wil de nieuwe robbie williams nog hebben, nog niet gelukt tot nu toequote:Op zondag 6 november 2005 04:35 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat ik moet downloaden![]()
Ik heb wel een aantal nummers van het nieuwe albumquote:Op zondag 6 november 2005 04:38 schreef remlof het volgende:
[..]
ik wil de nieuwe robbie williams nog hebben, nog niet gelukt tot nu toe
ik wil het hele album!quote:Op zondag 6 november 2005 04:39 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb wel een aantal nummers van het nieuwe album![]()
douchzequote:Op zondag 6 november 2005 04:42 schreef moemoe het volgende:
Dat heb ik niet sorry![]()
Ik ga trouwens ff lekker douchen, tot zo!![]()
ik douche normaal ook voordat ik naar bed ga, maar om 5 uur 's ochtends in het weekend denk ik van "dat doe ik morgen wel"quote:
Douchen is zooooo lekker warmquote:Op zondag 6 november 2005 05:17 schreef remlof het volgende:
[..]
ik douche normaal ook voordat ik naar bed ga, maar om 5 uur 's ochtends in het weekend denk ik van "dat doe ik morgen wel"
was het lekker?
badderen is beter tho... kan je lekker lui zijn enzoquote:Op zondag 6 november 2005 05:19 schreef moemoe het volgende:
[..]
Douchen is zooooo lekker warm![]()
Heerlijk![]()
Maar ik heb geen badquote:Op zondag 6 november 2005 05:20 schreef remlof het volgende:
[..]
badderen is beter tho... kan je lekker lui zijn enzo![]()
Ik mis wel meerquote:Op zondag 6 november 2005 05:26 schreef remlof het volgende:
[..]
ik ook niet
enige dat ik echt mis in m'n huis
oh ja dat ook! behalve die reparateur en masseur danquote:Op zondag 6 november 2005 05:29 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik mis wel meer![]()
Schoonmaakster, kok, reparateur, masseur etc etc![]()
err nou ja doe mij toch maar liever een vrouw hoorquote:Op zondag 6 november 2005 05:37 schreef moemoe het volgende:
Maakt me niet uit of het een man of vrouw is, als ik maar gemasseerd word![]()
Ik ben toch een koequote:Op zondag 6 november 2005 05:50 schreef remlof het volgende:
[..]
hmmmm met een koe?
intresting thought!
Hoe laat ga jij het maken?quote:Op zondag 6 november 2005 06:03 schreef remlof het volgende:
Hoe laat ga je het maken vannacht moe?
nog niet! maar ik wou nog wel proberen voor het donker wakker te worden morgenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |