Je hebt traantjes, ik vind het zieligquote:Op zondag 6 november 2005 06:09 schreef remlof het volgende:
[..]
nog niet! maar ik wou nog wel proberen voor het donker wakker te worden morgen
in m'n laatste post ging het alweer iets beter hoorquote:Op zondag 6 november 2005 06:10 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je hebt traantjes, ik vind het zielig![]()
We maken dit topic vol en dan kappen we ermeequote:Op zondag 6 november 2005 06:12 schreef remlof het volgende:
[..]
in m'n laatste post ging het alweer iets beter hoor![]()
dat is een goed idee!quote:Op zondag 6 november 2005 06:13 schreef moemoe het volgende:
[..]
We maken dit topic vol en dan kappen we ermee![]()
Bijna volquote:Op zondag 6 november 2005 06:15 schreef remlof het volgende:
[..]
dat is een goed idee!![]()
kijk, weg traantjes!
schapen blaten, koeien toch nietquote:Op zondag 6 november 2005 06:15 schreef moemoe het volgende:
Blaat enzo?
JAAAquote:Op zondag 6 november 2005 06:19 schreef remlof het volgende:
[..]
zet die maar in je sig of ondertitel![]()
Awww ik voel me vereerdquote:Op zondag 6 november 2005 06:21 schreef remlof het volgende:
[..]
je bent bij deze m'n favoriete fok!ker van vandaag!![]()
shit je was me voor...quote:Op zondag 6 november 2005 06:20 schreef Twizla het volgende:
nee zet maar niet erin stoute poeperds!!!!! hax0rz hoi moemie wanneer gaan we afspreken? ijk ben lief ja hihihi (L()()()L(L)(L)(K)()K()(K(L)()(!!!
Hey levend wezen!quote:Op zondag 6 november 2005 06:20 schreef Twizla het volgende:
nee zet maar niet erin stoute poeperds!!!!! hax0rz hoi moemie wanneer gaan we afspreken? ijk ben lief ja hihihi (L()()()L(L)(L)(K)()K()(K(L)()(!!!
quote:Op zondag 6 november 2005 06:23 schreef Twizla het volgende:
moeten we nog nite naar bed stoute fokkers!!1!!1!!!!1one!!!!!!!11!!
het is al laat hoor!! hihih
ga jij eens slechte topics openenquote:Op zondag 6 november 2005 06:23 schreef Twizla het volgende:
moeten we nog nite naar bed stoute fokkers!!1!!1!!!!1one!!!!!!!11!!
het is al laat hoor!! hihih
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |