Neeeeeeeeeeequote:Op zondag 6 november 2005 02:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
Tsja ik denk dat ik er zo toch maar is vandoor ga
naja of niet..
Hehe, net of je me gaat missenquote:
Dan is het gelijk TE stil! En dat kan natuurlijk nietquote:Op zondag 6 november 2005 02:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe, net of je me gaat missen
quote:Op zondag 6 november 2005 02:49 schreef Lu_uK het volgende:
hey trouwens nikky vond ik wel een goeie vraag waarom ben jij paars en de rest blauw of rood?
Tnx m8quote:
Aaah wat lief, mijn mammie smst vanuit birminghamquote:Op zondag 6 november 2005 02:51 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nou ga maar lief slapen dan![]()
Welterusten en tot ooit![]()
Wat smst ze?quote:Op zondag 6 november 2005 02:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Aaah wat lief, mijn mammie smst uit birmingham
quote:Op zondag 6 november 2005 02:52 schreef Lu_uK het volgende:
naja ik vraag het wel een andere keer, doei
Nieuwsgierig aagjequote:
Jij schrijft dat ze smst, dan wil ik natuurlijk wel weten watquote:Op zondag 6 november 2005 02:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nieuwsgierig aagje(moet ik je al voorstellen ofzo als nieuwe schoondochter?
)
Maar ze heeft het geweldig gehad vandaag en was een geslaagd concert! Nu moe en slapen..
Lief he!
Simply Redquote:Op zondag 6 november 2005 02:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
Simply red
Niet geheel mijn style, maar ja ik hoefde er dan ook niet bij te zijn..
Ask me later of mail me ofzoquote:Op zondag 6 november 2005 02:57 schreef moemoe het volgende:
Zong hij in zijn ''nieuwe'' stijl?
die's ook lekker ja!quote:Op zondag 6 november 2005 02:58 schreef moemoe het volgende:
And I love the thought of coming home to you
Even if I know we can’t make it
I love the thought of giving hope to you
Just a little ray of light shining through
had je het op je stoel gesmeerdquote:Op zondag 6 november 2005 03:00 schreef moemoe het volgende:
Ik zit echt asociaal kauwgom te kauwen. Vorige keer deed ik dat in mijn auto en toen ik weer instapte die keer daarna, plakte alles![]()
yukquote:Op zondag 6 november 2005 03:03 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nee op mijn koppelingspook![]()
Van die roze hubba bubba kauwgom![]()
Mijn auto is mijn eh vuilnisbakquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |