helaasch was ik het snelstquote:Op zondag 6 november 2005 01:34 schreef Jaguarized het volgende:
Tabee, ik had al gezegd dat ik hem zou aanmaken.
recht van de sterkste enzoquote:Op zondag 6 november 2005 01:34 schreef _moder8or_ het volgende:
Ja Messenga, laat die anderen ook eens![]()
Nah, wat is een maand nou op je leven ?quote:Op zondag 6 november 2005 01:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Een maand is lang hoor![]()
Deze blijft open![]()
Deze was het eerstquote:Op zondag 6 november 2005 01:35 schreef Chanandler het volgende:
IJSMEIS! waarom sluit je nou jaguarized' topic
quote:Op zondag 6 november 2005 01:35 schreef Chanandler het volgende:
IJSMEIS! waarom sluit je nou jaguarized' topic
Ik 30 inmiddels, ben op inhaalracequote:Op zondag 6 november 2005 01:35 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hij heeft al bijna 100SC's op zijn naam staan
Het topic dat het eerste open is blijft open.quote:Op zondag 6 november 2005 01:35 schreef Jaguarized het volgende:
Zeg ijsmeis, wat ik dat nou voor gedoe? Drie topics tegelijk en ik had in het vorige deel al aangekondigd dat ik deel 400 zou doen?
Naaaaaaah een beetje mod kent zn vaste klanten toch wel?quote:
Dat is nogal oneerlijk niet? Aankondiging stond er ruim van tevoren en Messenga heeft daarmee ingestemd.quote:Op zondag 6 november 2005 01:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het topic dat het eerste open is blijft open.
quote:Op zondag 6 november 2005 01:35 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik 30 inmiddels, ben op inhaalrace
Ik al 1quote:Op zondag 6 november 2005 01:35 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik 30 inmiddels, ben op inhaalrace
cerror kan jij helpen met 2 plaatjes in 1 avater te stoppen?quote:Op zondag 6 november 2005 01:36 schreef cerror het volgende:
Ik zal dit, en ik zal dat.
Get a freakin target in je echte leven zeg.
ja hallo, dit is van levens belang enzoquote:Op zondag 6 november 2005 01:36 schreef cerror het volgende:
Spreek Nederlands ouwequote:Op zondag 6 november 2005 01:36 schreef cerror het volgende:
quote:Op zondag 6 november 2005 01:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik al 1![]()
ik zet de achtervolging in![]()
Ach....het heeft mijn naam als eerste.quote:Op zondag 6 november 2005 01:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Het word trouwens ook weer eens tijd voor een nieuwe op.
Deze mag er dan wel net zijn maar hij is nou niet bepaalt mooi ..
Sure hartpatiënt.quote:Op zondag 6 november 2005 01:37 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
cerror kan jij helpen met 2 plaatjes in 1 avater te stoppen?
Neuh, rechtvaardigheid enzo.quote:Op zondag 6 november 2005 01:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ja hallo, dit is van levens belang enzo![]()
Die namen klopt geen moer van.quote:Op zondag 6 november 2005 01:38 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ach....het heeft mijn naam als eerste.
http://www.worldracing.nl/plaatjes/teams/ferrari.jpgquote:
huiliequote:Op zondag 6 november 2005 01:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Die namen klopt geen moer van.
Dat kut wijf van een imberr heeft mij er expres niet ingezet want ik kom hier veel vaker dan een Svurno die er wel instaat.
Neen, het zou oneerlijk zijn als ik dat niet deed.quote:Op zondag 6 november 2005 01:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat is nogal oneerlijk niet? Aankondiging stond er ruim van tevoren en Messenga heeft daarmee ingestemd.
En nu je FOK! nick nogquote:Op zondag 6 november 2005 01:39 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Mensen?ik moet julie wat bekennen
Het is heel beschamend enzo, maar ik ben ook breezah geweest
Hier het bewijs, en ik ben er zeker niet trots op!
[afbeelding]
quote:Op zondag 6 november 2005 01:39 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[afbeelding]
Moet dan maar.quote:Op zondag 6 november 2005 01:39 schreef Messenga het volgende:
[..]
Je wilt nog wel naast me zitten in de klas ?
verkapt, kijk mij, ik praat met meisjes op msnquote:Op zondag 6 november 2005 01:39 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[afbeelding]
\quote:Op zondag 6 november 2005 01:39 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[afbeelding]
Zelfde grootte lamzak?quote:Op zondag 6 november 2005 01:39 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
http://www.worldracing.nl/plaatjes/teams/ferrari.jpg
http://www.worldracing.nl/plaatjes/teams/bmw.jpg
En dan graag laten overlopen zoals in mijn avatar
<-
Doet ze goed!quote:Op zondag 6 november 2005 01:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dat kut wijf van een imberr heeft mij er expres niet ingezet want ik kom hier veel vaker dan een Svurno die er wel instaat.
Okay we hadden het dus over mijn ban, kan jij er wat aan doenquote:Op zondag 6 november 2005 01:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neen, het zou oneerlijk zijn als ik dat niet deed.
Je leest toch mee?quote:Op zondag 6 november 2005 01:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neen, het zou oneerlijk zijn als ik dat niet deed.
Toen had je tenminste nog tieten.quote:Op zondag 6 november 2005 01:39 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[afbeelding]
omdat IK hem aardig VIND!quote:Op zondag 6 november 2005 01:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
\
Waarom chat jij in hemels naam met Jaguarsized.
Waarom doet uberhaubt iemand dat ..![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 01:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Doe niet zo triest man, ga je poststatistieken bij houdenquote:Op zondag 6 november 2005 01:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je leest toch mee?Dan zie je toch dat ik het aankondig?
![]()
Ach soort zoekt soort hequote:
Nee mên dit was Annequote:
Goh je kan lezen .quote:
Dat is heel fijn voor jequote:Op zondag 6 november 2005 01:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je leest toch mee?Dan zie je toch dat ik het aankondig?
![]()
Btw, Toen- nu.. je chat met Jaguarized.. en de bovenste is een meisje voor de cam.. en daaronderquote:
Ik heb geen opa's meer.quote:Op zondag 6 november 2005 01:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Goh je kan lezen .
En kruip nu maar weer bij je opa onder het bureau![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 01:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Goh je kan lezen .
En kruip nu maar weer bij je opa onder het bureau![]()
Wil jij eens even deze slowchat verlieten? vielendank!quote:
Wat is het met jou toch moeilijk discussiëren.quote:Op zondag 6 november 2005 01:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat is heel fijn voor je.
Iemand kan ook aankondigen dat ie bagger gaat openen, dan gaat het nog dicht.
Stel jij zegt nu "ja, over een week open ik bladieblatopic"
En ondertussen in die week opent iemand anders het bladieblatopic en dan moet ik die maar dichttiefen omdat jij hebt aangekondigd dat jij er een zou openen?
Kom nou. Wie het eerst komt, die het eerst maalt.
Tevens zijn die richtlijnen altijd zo geweest hier op fok! en daar houd ik me dan ook aan.
Discussie afgeloopt. Want boeheoehoe wat is het toch erg.
Ik zal kijkenquote:Op zondag 6 november 2005 01:41 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
80x80 zou mooi zijn
en liefst <15kb
Nee hij blijft, ik vind hem liefquote:Op zondag 6 november 2005 01:44 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
[..]
Wil jij eens even deze slowchat verlieten? vielendank!![]()
Ach gut...quote:
Jezus, jij denkt bij alles meteen weer aan dat ik homo ben he?quote:Op zondag 6 november 2005 01:42 schreef Messenga het volgende:
[..]
Btw, Toen- nu.. je chat met Jaguarized.. en de bovenste is een meisje voor de cam.. en daaronder
Ja, omdat je het er niet mee eens bent.quote:Op zondag 6 november 2005 01:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat is het met jou toch moeilijk discussiëren.![]()
quote:
Te hoog niveau voor je he ..quote:Op zondag 6 november 2005 01:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Geintje.quote:Op zondag 6 november 2005 01:44 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Jezus, jij denkt bij alles meteen weer aan dat ik homo ben he?![]()
Trouwens Jag heeft geen cam![]()
Hey, tis wel het 400ste topic he, ik bedoel, jag zn taart was al aangesnedenquote:Op zondag 6 november 2005 01:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, omdat je het er niet mee eens bent.
En ik heb helemaal geen zin in een discussie om totaal niks.
ik wordt echt een beetje heel erg schijtziek van jou.quote:
Je hebt wel vaker geen zin in een discussie, ook als er wél inhoudelijk iets besproken wordt. Maar laten we er maar een punt achter zetten want zoals gewoonlijk worden we het toch niet eens.quote:Op zondag 6 november 2005 01:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, omdat je het er niet mee eens bent.
En ik heb helemaal geen zin in een discussie om totaal niks.
hey Jagquote:Op zondag 6 november 2005 01:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hey Imberr
Goh, wat n humor.quote:
Is dit de PUB school?quote:Op zondag 6 november 2005 01:45 schreef ijsmeis het volgende:
_ELMaikel_ en RoOoYtJuH, lief doen.
Dat is fijn voor je koop een taart en ga het vieren.quote:Op zondag 6 november 2005 01:45 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
ik wordt echt een beetje heel erg schijtziek van jou.
Nee.quote:Op zondag 6 november 2005 01:45 schreef ijsmeis het volgende:
Ja jufquote:Op zondag 6 november 2005 01:45 schreef ijsmeis het volgende:
Heb je van je stiefvader ook geen opa meer?quote:
Wie niet.quote:Op zondag 6 november 2005 01:45 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
ik wordt echt een beetje heel erg schijtziek van jou.
Weet je waarom niet?quote:Op zondag 6 november 2005 01:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je hebt wel vaker geen zin in een discussie, ook als er wél inhoudelijk iets besproken wordt. Maar laten we er maar een punt achter zetten want zoals gewoonlijk worden we het toch niet eens.![]()
![]()
Ik ga teminste geen mensen tegen anderen opzettenquote:
ohja.quote:Op zondag 6 november 2005 01:46 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Heb je van je stiefvader ook geen opa meer?![]()
Tuurlijk.quote:Op zondag 6 november 2005 01:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Weet je waarom niet?
Omdat ik jou alles 10x moet vertellen en dan ga je nog door. Dan heb ik er inderdaad geen zin meer. En tevens heeft het dan geen zin meer.
Dat jij het er nooit mee eens bent kan ik ook niks aan doen. Dan kun je beter vertrekken of je aanpassen.
ik wel dan?quote:Op zondag 6 november 2005 01:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik ga teminste geen mensen tegen anderen opzetten![]()
Ahjoh het is al laat, dan is deze sfeer ook goed, die Bert visser heeft me avond toch al verpestquote:Op zondag 6 november 2005 01:47 schreef _moder8or_ het volgende:
Daar gaat de sfeer, dan Elmaikel en Roy.
Die is al een tijdje hier weg hoor.quote:Op zondag 6 november 2005 01:47 schreef _moder8or_ het volgende:
Graag gedaan!quote:Op zondag 6 november 2005 01:47 schreef _moder8or_ het volgende:
Die van je echte vader en je moeder zijn dus al overleden..quote:Op zondag 6 november 2005 01:47 schreef Imberr het volgende:
[..]
ohja.1tje wel geloof ik.
Maar die woont ergens in duitsland ofzo? Ken em iig niet.
![]()
Ga nou niet het domme blondje uithangen.quote:
yep.. maar die 2 van men vader (echte + stief) heb ik sowieso toch nooit gekend. Maar die van men moeder vond ik wel jammer.quote:Op zondag 6 november 2005 01:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Die van je echte vader en je moeder zijn dus al overleden..
Toen kwam jij erbij?quote:Op zondag 6 november 2005 01:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Die is al een tijdje hier weg hoor.
Zinds deeltje twaalf ofzo..
Krijgen we dat geouwehoer over die OP weerquote:Op zondag 6 november 2005 01:48 schreef _moder8or_ het volgende:
Daarom sta jij dus niet in de OP _elmaikel_
Ach jong, ga ff normaal leren doen ofzo. zeikerd.quote:Op zondag 6 november 2005 01:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ga nou niet het domme blondje uithangen.
Hoe oud is ie geworden?quote:Op zondag 6 november 2005 01:49 schreef Imberr het volgende:
[..]
yep.. maar die 2 van men vader (echte + stief) heb ik sowieso toch nooit gekend. Maar die van men moeder vond ik wel jammer.![]()
Waarom? Omdat de newbies hier de macht hebben overgenomen met Imberr als opperhoer?quote:Op zondag 6 november 2005 01:48 schreef _moder8or_ het volgende:
Daarom sta jij dus niet in de OP _elmaikel_
Hey, ff dimmen hequote:Op zondag 6 november 2005 01:49 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ach jong, ga ff normaal leren doen ofzo. zeikerd.
quote:Op zondag 6 november 2005 01:50 schreef -Mo- het volgende:
* -Mo- stuurt jullie allemaal positieve gedachten en energie
[afbeelding]
En nu weer lief.
quote:Op zondag 6 november 2005 01:51 schreef Chanandler het volgende:
Weetje wat leuk is? Muren met Ramen vervangen. EN dan zegt er iemand, Hey tis hier warm, kzet ff een muur open
quote:Op zondag 6 november 2005 01:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Waarom? Omdat de newbies hier de macht hebben overgenomen met Imberr als opperhoer?
quote:Op zondag 6 november 2005 01:51 schreef Chanandler het volgende:
Weetje wat leuk is? Muren met Ramen vervangen. EN dan zegt er iemand, Hey tis hier warm, kzet ff een muur open
HAha ik moest lachen om julie!quote:Op zondag 6 november 2005 01:50 schreef -Mo- het volgende:
* -Mo- stuurt jullie allemaal positieve gedachten en energie
[afbeelding]
En nu weer lief.
ergens begin 60 ofzo..quote:
Wat ik dus al zei: GA NORMAAL LEREN DOEN.quote:Op zondag 6 november 2005 01:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Waarom? Omdat de newbies hier de macht hebben overgenomen met Imberr als opperhoer?
quote:Op zondag 6 november 2005 01:52 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
[..]
HAha ik moest lachen om julie!![]()
Ga jij zeggen wat normaal doen is..quote:Op zondag 6 november 2005 01:52 schreef Imberr het volgende:
[..]
ergens begin 60 ofzo..![]()
[..]
Wat ik dus al zei: GA NORMAAL LEREN DOEN.
(die PI hoort dus bij deze reactie)
Doe's ff lief ofzoquote:Op zondag 6 november 2005 01:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ga jij zeggen wat normaal doen is..
Toen wij nog normaal met elkaar omgingen was anders jij het die alles verpeste..
Weetje nog dat topic van mij over Jett?
Dat zou eigenlijk over jou moeten gaan![]()
Voor 10k - kan ie niet beter.quote:
Link?quote:Op zondag 6 november 2005 01:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Toen wij nog normaal met elkaar omgingen was anders jij het die alles verpeste..
quote:Op zondag 6 november 2005 01:54 schreef Chanandler het volgende:
Wat's een PI?
Onbewust teamwork is goud waard.quote:
Zoek maar op Jett en op kankerquote:
Welk topic?quote:Op zondag 6 november 2005 01:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Perfect Intelligencequote:Op zondag 6 november 2005 01:54 schreef Chanandler het volgende:
Wat's een PI?
Wat mot je?quote:
Toen deed jij nog aardig.,quote:Op zondag 6 november 2005 01:55 schreef Imberr het volgende:
[..]
Welk topic?Nja, whatever. Toen deed je iig nog aardig. Nu ben je gewoon verbitterd. Ik bedoel, dat gedoe is ook al jaren geleden. GET OVER IT.
![]()
Een PI is je Post Icoon !quote:
ik typ geen kanker meer op fok dan krijg ik gezeik met allemaal kankerhuilies en dan heb ik weer zo'n kankerban aan me broek, ik kijk wel uitquote:
Ik de zoek functiequote:Op zondag 6 november 2005 01:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ik typ geen kanker meer op fok dan krijg ik gezeik met allemaal kankerhuilies en dan heb ik weer zo'n kankerban aan me broek, ik kijk wel uit
Weet ik modje zit een beetje te klotenquote:
daaaaagquote:Op zondag 6 november 2005 01:56 schreef cerror het volgende:
Hodver, weer die puberperikelen?
Ben ik weer weg.
quote:Op zondag 6 november 2005 01:56 schreef Chanandler het volgende:
ik krijg een impulsieve ingeving om Boterkoek te gaan maken, dus ik ga snel bezig voordakk geen zin meer heb.
De groeten lieve mensen
ik = inquote:
Botáhkoek!!!quote:Op zondag 6 november 2005 01:56 schreef Chanandler het volgende:
ik krijg een impulsieve ingeving om Boterkoek te gaan maken, dus ik ga snel bezig voordakk geen zin meer heb.
De groeten lieve mensen
Okquote:Op zondag 6 november 2005 01:57 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Weet ik modje zit een beetje te kloten
Nu nog? Om 2 uur?quote:Op zondag 6 november 2005 01:56 schreef Chanandler het volgende:
De groeten lieve mensen
verveel me etc. het is inene heel rustig...quote:
tsja, mensen gaan slapen enzoquote:Op zondag 6 november 2005 01:58 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
verveel me etc. het is inene heel rustig...![]()
Ik verveel me ook en wilde gaan gamen.quote:Op zondag 6 november 2005 01:58 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ja heerlijk hequote:Op zondag 6 november 2005 01:58 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Héél verstandig.quote:Op zondag 6 november 2005 01:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ik typ geen kanker meer op fok dan krijg ik gezeik met allemaal kankerhuilies en dan heb ik weer zo'n kankerban aan me broek, ik kijk wel uit
Het is zaterdag mensch.quote:
Ja, je kan ook te ver gaanquote:Op zondag 6 november 2005 02:00 schreef nikky het volgende:
RoOoYtJuH en _ELMaikel_ zouden beter kunnen gaan uitkijken hoe men post hier.
Waarom alleen wij twee?quote:Op zondag 6 november 2005 02:00 schreef nikky het volgende:
quote:Op zondag 6 november 2005 02:00 schreef Chanandler het volgende:
uh ja om 2 uur idd boterkoek maken. Want mn film is over 1 uur klaar met downloaden
Omdat ik jullie hier irritant zie doen.quote:
for surequote:Op zondag 6 november 2005 02:01 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik ben er tot 3Ik hou ze wel in de gaten
Ach jongen, ik heb medelijden met je. Als je ergens je hele leven aan vast blijft hangen kom je nooit vooruit.quote:Op zondag 6 november 2005 01:55 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Toen deed jij nog aardig.,
En sorry hoor als ik ergens in blijf hangen als iemand een mes in me rug heeft gestoken .
[klik modus] jagurized begonquote:Op zondag 6 november 2005 02:01 schreef nikky het volgende:
[..]
Omdat ik jullie hier irritant zie doen..
Jezus man, je slijmklieren draaien overuren.quote:Op zondag 6 november 2005 02:01 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik ben er tot 3Ik hou ze wel in de gaten
ik heb nou al een flinke tijd men bek gehouden hoor...quote:Op zondag 6 november 2005 02:00 schreef nikky het volgende:
Hier Nikky het bewijs staat hier bovenquote:Op zondag 6 november 2005 02:01 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ach jongen, ik heb medelijden met je. Als je ergens je hele leven aan vast blijft hangen kom je nooit vooruit.![]()
Okee. Ik zou eerst nog langs Tom maarjaquote:
Negerenquote:Op zondag 6 november 2005 02:01 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ach jongen, ik heb medelijden met je. Als je ergens je hele leven aan vast blijft hangen kom je nooit vooruit.![]()
Jij komt net terug van een ban, en dus val JIJ mij ook op. En je hebt vaker de neiging om vingertjes te wijzen naar anderen. Zal het maar eens gaan afleren als ik jou was.quote:Op zondag 6 november 2005 02:01 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Die Jaguarsized en Imberr doen even hard mee.
Slijmklieren?quote:Op zondag 6 november 2005 02:02 schreef cerror het volgende:
[..]
Jezus man, je slijmklieren draaien overuren.
Wie heeft het hier nou over slijm klierenquote:Op zondag 6 november 2005 02:02 schreef Jaguarized het volgende:
Hey nikky!Ik dacht dat jij in de stad was vandaag?
owja, want als jij zegt, hey stop eens, dan zal ik ook echt luisteren als ik daar geen zin in zou hebbenquote:
Selectief lezen heet datquote:Op zondag 6 november 2005 02:01 schreef nikky het volgende:
[..]
Omdat ik jullie hier irritant zie doen..
Nikky is geil genoeg.quote:Op zondag 6 november 2005 02:03 schreef _moder8or_ het volgende:
Nikky, onze nieuwe puber!Te oud, maar niet oud genoeg om in dit forum te posten
Ik geef tenminste nog normale reacties.quote:Op zondag 6 november 2005 02:02 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Hier Nikky het bewijs staat hier boven![]()
Wel als ik anders ijsmeis daarover mail en dat ze die rustig kan doornemen in de vroege ochtend?quote:Op zondag 6 november 2005 02:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
owja, want als jij zegt, hey stop eens, dan zal ik ook echt luisteren als ik daar geen zin in zou hebben
je instelling is leuk enzo maar dat werkt niet![]()
Zinds wanneer dat dan ?quote:Op zondag 6 november 2005 02:03 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik geef tenminste nog normale reacties.
De Tom B.?quote:Op zondag 6 november 2005 02:03 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Okee. Ik zou eerst nog langs Tom maarjaStad ging ook al niet door. Puuuh.
quote:Op zondag 6 november 2005 02:03 schreef cerror het volgende:
[..]
Nikky is geil genoeg.
Ik bedoel, als boe d'r wil neuken is het wel wat.
wie gaat er nou fokken in de vroege ochtendquote:Op zondag 6 november 2005 02:04 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wel als ik anders ijsmeis daarover mail en dat ze die rustig kan doornemen in de vroege ochtend?
Boehoe hij deed ook mee.quote:Op zondag 6 november 2005 02:02 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
ik heb nou al een flinke tijd men bek gehouden hoor...![]()
En zo erg zijn mijn posts toch ook weer niet?
En er zijn er meer die hier aan meedoen![]()
Volgens mij juist meerquote:Op zondag 6 november 2005 02:04 schreef Imberr het volgende:
[..]
Dat doe ik bij jett ook al.Dan heb ik helemaal geen lol meer.
![]()
PUB is nog steeds leukquote:Op zondag 6 november 2005 02:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:
PUBSC was in het begin veel leuker..
quote:Op zondag 6 november 2005 02:05 schreef nikky het volgende:
[..]
Boehoe hij deed ook mee.!! "Juffrouw hij begon" *huilhuil*
Christ ik ben te oud voor dit gedeelte.
Waarschuw dan ook gelijk iedereen die het doet inplaats van maar twee personen .quote:Op zondag 6 november 2005 02:05 schreef nikky het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 november 2005 02:05 schreef nikky het volgende:
[..]
Jaquote:Op zondag 6 november 2005 02:05 schreef nikky het volgende:
[..]
Ja nou, t is nou niet meer t begin. Dus alsjeblieft ELM.. doe een beetje normaler. en socialer enzo..quote:Op zondag 6 november 2005 02:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:
PUB was in het begin veel leuker..
PUB SC bedoel ik ja .quote:
Wie wil je nog meer zien?quote:Op zondag 6 november 2005 02:06 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Waarschuw dan ook gelijk iedereen die het doet inplaats van maar twee personen .![]()
Beter daar, dan hierquote:
De eerste de beste die na deze post nog weer gaat zitten janken kan jankend op school gaan vertellen dattie is gebanned door kleuterjuf Nikky van FOK!quote:Op zondag 6 november 2005 02:06 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Waarschuw dan ook gelijk iedereen die het doet inplaats van maar twee personen .![]()
Socialer als ik steeds uit de op word getyft voor no reason?quote:Op zondag 6 november 2005 02:06 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ja nou, t is nou niet meer t begin. Dus alsjeblieft ELM.. doe een beetje normaler. en socialer enzo..
Pr8igquote:Op zondag 6 november 2005 02:07 schreef nikky het volgende:
[..]
De eerste de beste die na deze post nog weer gaat zitten janken kan jankend op school gaan vertellen dattie is gebanned door kleuterjuf Nikky van FOK!.
Voor hoelang?quote:Op zondag 6 november 2005 02:07 schreef nikky het volgende:
[..]
De eerste de beste die na deze post nog weer gaat zitten janken kan jankend op school gaan vertellen dattie is gebanned door kleuterjuf Nikky van FOK!.
Jullie twee gingen doorquote:Op zondag 6 november 2005 02:06 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
And thats bullshit.quote:
quote:Op zondag 6 november 2005 02:07 schreef nikky het volgende:
[..]
Niet alleen hoor maar goed we moesten kappenquote:
Er komt een nieuwe OPquote:Op zondag 6 november 2005 02:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Socialer als ik steeds uit de op word getyft voor no reason?
En kom niet aan met die shit dat ik hier niet genoeg posten want er staan nu mensen in die hier al maanden niet meer gepost hebben.
Noem es wat namen dan. En als jij dat vind, dan moet je dat tegen moder8or zeggen zodat die ff de OP kan aanpassen.quote:Op zondag 6 november 2005 02:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Socialer als ik steeds uit de op word getyft voor no reason?
En kom niet aan met die shit dat ik hier niet genoeg posten want er staan nu mensen in die hier al maanden niet meer gepost hebben.
Bén je al in Platform geweest of moet je daar nog heen?quote:Op zondag 6 november 2005 02:07 schreef nikky het volgende:
[..]
Dat is mooiquote:
Niet ik was al een tijdje gestopt hoor.quote:Op zondag 6 november 2005 02:10 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nee, keiharde waarheid! That will call reality my friend!
Svensenational Brechtje EvilWaspquote:Op zondag 6 november 2005 02:10 schreef Imberr het volgende:
[..]
Noem es wat namen dan. En als jij dat vind, dan moet je dat tegen moder8or zeggen zodat die ff de OP kan aanpassen.
zal ikhet even voor je nakijkenquote:Op zondag 6 november 2005 02:11 schreef cerror het volgende:
Heb ik nikky nog wel in m'n msn eigenlijk?
Wat is je w8woord? Dan kijk ik wel evenquote:Op zondag 6 november 2005 02:11 schreef cerror het volgende:
Check je msn lijst effequote:Op zondag 6 november 2005 02:11 schreef cerror het volgende:
Leukquote:Op zondag 6 november 2005 02:11 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik heb ijsmeis toestemming gegeven om een nieuwe te maken.
Ja precies jij kent ze niet eens en toch staan ze er in.quote:
Diegene waar ziek ziek bijstaat.quote:Op zondag 6 november 2005 02:11 schreef cerror het volgende:
Die eerste 2, oke.. maar EW komt hier vaak genoeg.quote:Op zondag 6 november 2005 02:11 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Svensenational Brechtje EvilWasp
Wehequote:Op zondag 6 november 2005 02:13 schreef ijsmeis het volgende:
De nicknames gaan er nu al uit.
Kan daar geen gezeik meer over komen!
Ik ook?quote:Op zondag 6 november 2005 02:13 schreef ijsmeis het volgende:
Niet zo vaak als mijquote:Op zondag 6 november 2005 02:13 schreef Imberr het volgende:
[..]
Die eerste 2, oke.. maar EW komt hier vaak genoeg.
Dat is stomquote:Op zondag 6 november 2005 02:13 schreef ijsmeis het volgende:
Succes.quote:Op zondag 6 november 2005 02:13 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nu mag ik het dus zelf doen
* _moder8or_ gaat knutselen.
En waarom is die toestemming van AMD van doorslaggevend dingesquote:Op zondag 6 november 2005 02:13 schreef cerror het volgende:
AMD heeft ijswijf toestemming gegeven..... zozo... nounou.
Ijsmeis? Misschien een idee om de icoontjes uit de OP te halen? Scheelt een hoop hormoonwisselingen geloof ikquote:
Nee dat is een prima oplossingquote:
Meerdere persoonlijkheden is ok.quote:
omdat t zijn OP is.quote:Op zondag 6 november 2005 02:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En waarom is die toestemming van AMD van doorslaggevend dinges
Nee niet dusquote:
quote:Op zondag 6 november 2005 02:13 schreef cerror het volgende:
AMD heeft ijswijf toestemming gegeven..... zozo... nounou.
Lees je inquote:Op zondag 6 november 2005 02:14 schreef nikky het volgende:
[..]
Ijsmeis? Misschien een idee om de icoontjes uit de OP te halen? Scheelt een hoop hormoonwisselingen geloof ik
quote:Op zondag 6 november 2005 02:13 schreef ijsmeis het volgende:
Ben al bezigquote:Op zondag 6 november 2005 02:14 schreef nikky het volgende:
[..]
Ijsmeis? Misschien een idee om de icoontjes uit de OP te halen? Scheelt een hoop hormoonwisselingen geloof ik
Welke icoontjes ?quote:Op zondag 6 november 2005 02:14 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik ga elke vrijdag daarheen.quote:Op zondag 6 november 2005 02:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Bén je al in Platform geweest of moet je daar nog heen?
Precies, gewoon geen namen of usericons in de OPquote:Op zondag 6 november 2005 02:14 schreef nikky het volgende:
[..]
Tof, dan kan ik net doen alsof ik hier nooit geweest ben.quote:Op zondag 6 november 2005 02:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Welke icoontjes ?! (die waren er al uitgepleurd
)
En de nicknames worden nu weg gehaald door moder8tor!
Ja dat mag ook.quote:Op zondag 6 november 2005 02:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Welke icoontjes ?! (die waren er al uitgepleurd
)
En de nicknames worden nu weg gehaald door moder8tor!
NVMquote:
Ik registreer je nog stiekem wel *kuch*quote:Op zondag 6 november 2005 02:16 schreef cerror het volgende:
[..]
Tof, dan kan ik net doen alsof ik hier nooit geweest ben.
Dat gezeik om namen is stom ja.quote:
Maar geen geruzie.quote:
Niet. Mijn vraag was nl geen vraagquote:Op zondag 6 november 2005 02:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En waarom is die toestemming van AMD van doorslaggevend dinges
Dudequote:
Mijquote:Op zondag 6 november 2005 02:16 schreef cerror het volgende:
Welke PUBlui heb ik in m'n msn?
Ivbm uitflikkeren.
quote:Op zondag 6 november 2005 02:16 schreef cerror het volgende:
Welke PUBlui heb ik in m'n msn?
Ivbm uitflikkeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |