Perfect Intelligencequote:Op zondag 6 november 2005 01:54 schreef Chanandler het volgende:
Wat's een PI?
Wat mot je?quote:
Toen deed jij nog aardig.,quote:Op zondag 6 november 2005 01:55 schreef Imberr het volgende:
[..]
Welk topic?Nja, whatever. Toen deed je iig nog aardig. Nu ben je gewoon verbitterd. Ik bedoel, dat gedoe is ook al jaren geleden. GET OVER IT.
![]()
Een PI is je Post Icoon !quote:
ik typ geen kanker meer op fok dan krijg ik gezeik met allemaal kankerhuilies en dan heb ik weer zo'n kankerban aan me broek, ik kijk wel uitquote:
Ik de zoek functiequote:Op zondag 6 november 2005 01:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ik typ geen kanker meer op fok dan krijg ik gezeik met allemaal kankerhuilies en dan heb ik weer zo'n kankerban aan me broek, ik kijk wel uit
Weet ik modje zit een beetje te klotenquote:
daaaaagquote:Op zondag 6 november 2005 01:56 schreef cerror het volgende:
Hodver, weer die puberperikelen?
Ben ik weer weg.
quote:Op zondag 6 november 2005 01:56 schreef Chanandler het volgende:
ik krijg een impulsieve ingeving om Boterkoek te gaan maken, dus ik ga snel bezig voordakk geen zin meer heb.
De groeten lieve mensen
ik = inquote:
Botáhkoek!!!quote:Op zondag 6 november 2005 01:56 schreef Chanandler het volgende:
ik krijg een impulsieve ingeving om Boterkoek te gaan maken, dus ik ga snel bezig voordakk geen zin meer heb.
De groeten lieve mensen
Okquote:Op zondag 6 november 2005 01:57 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Weet ik modje zit een beetje te kloten
Nu nog? Om 2 uur?quote:Op zondag 6 november 2005 01:56 schreef Chanandler het volgende:
De groeten lieve mensen
verveel me etc. het is inene heel rustig...quote:
tsja, mensen gaan slapen enzoquote:Op zondag 6 november 2005 01:58 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
verveel me etc. het is inene heel rustig...![]()
Ik verveel me ook en wilde gaan gamen.quote:Op zondag 6 november 2005 01:58 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ja heerlijk hequote:Op zondag 6 november 2005 01:58 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Héél verstandig.quote:Op zondag 6 november 2005 01:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ik typ geen kanker meer op fok dan krijg ik gezeik met allemaal kankerhuilies en dan heb ik weer zo'n kankerban aan me broek, ik kijk wel uit
Het is zaterdag mensch.quote:
Ja, je kan ook te ver gaanquote:Op zondag 6 november 2005 02:00 schreef nikky het volgende:
RoOoYtJuH en _ELMaikel_ zouden beter kunnen gaan uitkijken hoe men post hier.
Waarom alleen wij twee?quote:Op zondag 6 november 2005 02:00 schreef nikky het volgende:
quote:Op zondag 6 november 2005 02:00 schreef Chanandler het volgende:
uh ja om 2 uur idd boterkoek maken. Want mn film is over 1 uur klaar met downloaden
Omdat ik jullie hier irritant zie doen.quote:
for surequote:Op zondag 6 november 2005 02:01 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik ben er tot 3Ik hou ze wel in de gaten
Ach jongen, ik heb medelijden met je. Als je ergens je hele leven aan vast blijft hangen kom je nooit vooruit.quote:Op zondag 6 november 2005 01:55 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Toen deed jij nog aardig.,
En sorry hoor als ik ergens in blijf hangen als iemand een mes in me rug heeft gestoken .
[klik modus] jagurized begonquote:Op zondag 6 november 2005 02:01 schreef nikky het volgende:
[..]
Omdat ik jullie hier irritant zie doen..
Jezus man, je slijmklieren draaien overuren.quote:Op zondag 6 november 2005 02:01 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik ben er tot 3Ik hou ze wel in de gaten
ik heb nou al een flinke tijd men bek gehouden hoor...quote:Op zondag 6 november 2005 02:00 schreef nikky het volgende:
Hier Nikky het bewijs staat hier bovenquote:Op zondag 6 november 2005 02:01 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ach jongen, ik heb medelijden met je. Als je ergens je hele leven aan vast blijft hangen kom je nooit vooruit.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |