ohja.quote:Op zondag 6 november 2005 01:46 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Heb je van je stiefvader ook geen opa meer?![]()
Tuurlijk.quote:Op zondag 6 november 2005 01:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Weet je waarom niet?
Omdat ik jou alles 10x moet vertellen en dan ga je nog door. Dan heb ik er inderdaad geen zin meer. En tevens heeft het dan geen zin meer.
Dat jij het er nooit mee eens bent kan ik ook niks aan doen. Dan kun je beter vertrekken of je aanpassen.
ik wel dan?quote:Op zondag 6 november 2005 01:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik ga teminste geen mensen tegen anderen opzetten![]()
Ahjoh het is al laat, dan is deze sfeer ook goed, die Bert visser heeft me avond toch al verpestquote:Op zondag 6 november 2005 01:47 schreef _moder8or_ het volgende:
Daar gaat de sfeer, dan Elmaikel en Roy.
Die is al een tijdje hier weg hoor.quote:Op zondag 6 november 2005 01:47 schreef _moder8or_ het volgende:
Graag gedaan!quote:Op zondag 6 november 2005 01:47 schreef _moder8or_ het volgende:
Die van je echte vader en je moeder zijn dus al overleden..quote:Op zondag 6 november 2005 01:47 schreef Imberr het volgende:
[..]
ohja.1tje wel geloof ik.
Maar die woont ergens in duitsland ofzo? Ken em iig niet.
![]()
Ga nou niet het domme blondje uithangen.quote:
yep.. maar die 2 van men vader (echte + stief) heb ik sowieso toch nooit gekend. Maar die van men moeder vond ik wel jammer.quote:Op zondag 6 november 2005 01:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Die van je echte vader en je moeder zijn dus al overleden..
Toen kwam jij erbij?quote:Op zondag 6 november 2005 01:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Die is al een tijdje hier weg hoor.
Zinds deeltje twaalf ofzo..
Krijgen we dat geouwehoer over die OP weerquote:Op zondag 6 november 2005 01:48 schreef _moder8or_ het volgende:
Daarom sta jij dus niet in de OP _elmaikel_
Ach jong, ga ff normaal leren doen ofzo. zeikerd.quote:Op zondag 6 november 2005 01:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ga nou niet het domme blondje uithangen.
Hoe oud is ie geworden?quote:Op zondag 6 november 2005 01:49 schreef Imberr het volgende:
[..]
yep.. maar die 2 van men vader (echte + stief) heb ik sowieso toch nooit gekend. Maar die van men moeder vond ik wel jammer.![]()
Waarom? Omdat de newbies hier de macht hebben overgenomen met Imberr als opperhoer?quote:Op zondag 6 november 2005 01:48 schreef _moder8or_ het volgende:
Daarom sta jij dus niet in de OP _elmaikel_
Hey, ff dimmen hequote:Op zondag 6 november 2005 01:49 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ach jong, ga ff normaal leren doen ofzo. zeikerd.
quote:Op zondag 6 november 2005 01:50 schreef -Mo- het volgende:
* -Mo- stuurt jullie allemaal positieve gedachten en energie
[afbeelding]
En nu weer lief.
quote:Op zondag 6 november 2005 01:51 schreef Chanandler het volgende:
Weetje wat leuk is? Muren met Ramen vervangen. EN dan zegt er iemand, Hey tis hier warm, kzet ff een muur open
quote:Op zondag 6 november 2005 01:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Waarom? Omdat de newbies hier de macht hebben overgenomen met Imberr als opperhoer?
quote:Op zondag 6 november 2005 01:51 schreef Chanandler het volgende:
Weetje wat leuk is? Muren met Ramen vervangen. EN dan zegt er iemand, Hey tis hier warm, kzet ff een muur open
HAha ik moest lachen om julie!quote:Op zondag 6 november 2005 01:50 schreef -Mo- het volgende:
* -Mo- stuurt jullie allemaal positieve gedachten en energie
[afbeelding]
En nu weer lief.
ergens begin 60 ofzo..quote:
Wat ik dus al zei: GA NORMAAL LEREN DOEN.quote:Op zondag 6 november 2005 01:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Waarom? Omdat de newbies hier de macht hebben overgenomen met Imberr als opperhoer?
quote:Op zondag 6 november 2005 01:52 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
[..]
HAha ik moest lachen om julie!![]()
Ga jij zeggen wat normaal doen is..quote:Op zondag 6 november 2005 01:52 schreef Imberr het volgende:
[..]
ergens begin 60 ofzo..![]()
[..]
Wat ik dus al zei: GA NORMAAL LEREN DOEN.
(die PI hoort dus bij deze reactie)
Doe's ff lief ofzoquote:Op zondag 6 november 2005 01:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ga jij zeggen wat normaal doen is..
Toen wij nog normaal met elkaar omgingen was anders jij het die alles verpeste..
Weetje nog dat topic van mij over Jett?
Dat zou eigenlijk over jou moeten gaan![]()
Voor 10k - kan ie niet beter.quote:
Link?quote:Op zondag 6 november 2005 01:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Toen wij nog normaal met elkaar omgingen was anders jij het die alles verpeste..
quote:Op zondag 6 november 2005 01:54 schreef Chanandler het volgende:
Wat's een PI?
Onbewust teamwork is goud waard.quote:
Zoek maar op Jett en op kankerquote:
Welk topic?quote:Op zondag 6 november 2005 01:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |