Zelfde grootte lamzak?quote:Op zondag 6 november 2005 01:39 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
http://www.worldracing.nl/plaatjes/teams/ferrari.jpg
http://www.worldracing.nl/plaatjes/teams/bmw.jpg
En dan graag laten overlopen zoals in mijn avatar
<-
Doet ze goed!quote:Op zondag 6 november 2005 01:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Die namen klopt geen moer van.
Dat kut wijf van een imberr heeft mij er expres niet ingezet want ik kom hier veel vaker dan een Svurno die er wel instaat.
Okay we hadden het dus over mijn ban, kan jij er wat aan doenquote:Op zondag 6 november 2005 01:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neen, het zou oneerlijk zijn als ik dat niet deed.
Je leest toch mee?quote:Op zondag 6 november 2005 01:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neen, het zou oneerlijk zijn als ik dat niet deed.
Toen had je tenminste nog tieten.quote:Op zondag 6 november 2005 01:39 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Mensen?ik moet julie wat bekennen
Het is heel beschamend enzo, maar ik ben ook breezah geweest
Hier het bewijs, en ik ben er zeker niet trots op!
[afbeelding]
omdat IK hem aardig VIND!quote:Op zondag 6 november 2005 01:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
\
Waarom chat jij in hemels naam met Jaguarsized.
Waarom doet uberhaubt iemand dat ..![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 01:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Die namen klopt geen moer van.
Dat kut wijf van een imberr heeft mij er expres niet ingezet want ik kom hier veel vaker dan een Svurno die er wel instaat.
Doe niet zo triest man, ga je poststatistieken bij houdenquote:Op zondag 6 november 2005 01:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je leest toch mee?Dan zie je toch dat ik het aankondig?
![]()
Ach soort zoekt soort hequote:
Nee mên dit was Annequote:
Goh je kan lezen .quote:
Dat is heel fijn voor jequote:Op zondag 6 november 2005 01:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je leest toch mee?Dan zie je toch dat ik het aankondig?
![]()
Btw, Toen- nu.. je chat met Jaguarized.. en de bovenste is een meisje voor de cam.. en daaronderquote:
Ik heb geen opa's meer.quote:Op zondag 6 november 2005 01:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Goh je kan lezen .
En kruip nu maar weer bij je opa onder het bureau![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 01:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Goh je kan lezen .
En kruip nu maar weer bij je opa onder het bureau![]()
Wil jij eens even deze slowchat verlieten? vielendank!quote:
Wat is het met jou toch moeilijk discussiëren.quote:Op zondag 6 november 2005 01:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat is heel fijn voor je.
Iemand kan ook aankondigen dat ie bagger gaat openen, dan gaat het nog dicht.
Stel jij zegt nu "ja, over een week open ik bladieblatopic"
En ondertussen in die week opent iemand anders het bladieblatopic en dan moet ik die maar dichttiefen omdat jij hebt aangekondigd dat jij er een zou openen?
Kom nou. Wie het eerst komt, die het eerst maalt.
Tevens zijn die richtlijnen altijd zo geweest hier op fok! en daar houd ik me dan ook aan.
Discussie afgeloopt. Want boeheoehoe wat is het toch erg.
Ik zal kijkenquote:Op zondag 6 november 2005 01:41 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
80x80 zou mooi zijn
en liefst <15kb
Nee hij blijft, ik vind hem liefquote:Op zondag 6 november 2005 01:44 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
[..]
Wil jij eens even deze slowchat verlieten? vielendank!![]()
Ach gut...quote:
Jezus, jij denkt bij alles meteen weer aan dat ik homo ben he?quote:Op zondag 6 november 2005 01:42 schreef Messenga het volgende:
[..]
Btw, Toen- nu.. je chat met Jaguarized.. en de bovenste is een meisje voor de cam.. en daaronder
Ja, omdat je het er niet mee eens bent.quote:Op zondag 6 november 2005 01:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat is het met jou toch moeilijk discussiëren.![]()
quote:
Te hoog niveau voor je he ..quote:Op zondag 6 november 2005 01:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Geintje.quote:Op zondag 6 november 2005 01:44 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Jezus, jij denkt bij alles meteen weer aan dat ik homo ben he?![]()
Trouwens Jag heeft geen cam![]()
Hey, tis wel het 400ste topic he, ik bedoel, jag zn taart was al aangesnedenquote:Op zondag 6 november 2005 01:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, omdat je het er niet mee eens bent.
En ik heb helemaal geen zin in een discussie om totaal niks.
ik wordt echt een beetje heel erg schijtziek van jou.quote:
Je hebt wel vaker geen zin in een discussie, ook als er wél inhoudelijk iets besproken wordt. Maar laten we er maar een punt achter zetten want zoals gewoonlijk worden we het toch niet eens.quote:Op zondag 6 november 2005 01:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, omdat je het er niet mee eens bent.
En ik heb helemaal geen zin in een discussie om totaal niks.
hey Jagquote:Op zondag 6 november 2005 01:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hey Imberr
Goh, wat n humor.quote:
Is dit de PUB school?quote:Op zondag 6 november 2005 01:45 schreef ijsmeis het volgende:
_ELMaikel_ en RoOoYtJuH, lief doen.
Dat is fijn voor je koop een taart en ga het vieren.quote:Op zondag 6 november 2005 01:45 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
ik wordt echt een beetje heel erg schijtziek van jou.
Nee.quote:Op zondag 6 november 2005 01:45 schreef ijsmeis het volgende:
Ja jufquote:Op zondag 6 november 2005 01:45 schreef ijsmeis het volgende:
Heb je van je stiefvader ook geen opa meer?quote:
Wie niet.quote:Op zondag 6 november 2005 01:45 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
ik wordt echt een beetje heel erg schijtziek van jou.
Weet je waarom niet?quote:Op zondag 6 november 2005 01:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je hebt wel vaker geen zin in een discussie, ook als er wél inhoudelijk iets besproken wordt. Maar laten we er maar een punt achter zetten want zoals gewoonlijk worden we het toch niet eens.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |