Ik zeg niet dat het moetquote:Op zondag 6 november 2005 01:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dit is (naast dat vind met een D moet) een loze opmerkingwaarom zou iedereen iets grappig moeten vinden
![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 01:22 schreef -Mo- het volgende:
[..]
En ik wilde nog wel op jou gaan stemmen op jou in de Grappigste avatar categorie in de Fok Awards.![]()
![]()
Dus ik ben niet het levende bewijsquote:Op zondag 6 november 2005 01:24 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het moetHet is gewoon zo.
Wie ze moeder?quote:
Straks wordt Yvonne boos op mij en dan heb ik het gedaan enzo.quote:
Weet ik nietquote:Op zondag 6 november 2005 01:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dus ik ben niet het levende bewijs![]()
Heb je altijdquote:Op zondag 6 november 2005 01:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Straks wordt Yvonne boos op mij en dan heb ik het gedaan enzo.![]()
Nee jij doet nooit wat daarom gaan de awards ook zo lekker voor jouquote:Op zondag 6 november 2005 01:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Whahaquote:Op zondag 6 november 2005 01:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
ONZ unban ..quote:Op zondag 6 november 2005 01:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Whaha!
Waarvoor moet je haar hebben eigenlijk Dribbel_ ?
quote:Op zondag 6 november 2005 01:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik gok een unban op ONZ om mij te kunen terugpakken.quote:Op zondag 6 november 2005 01:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Whaha!
Doet me denken aan mijn topic van vanochtend: "Helderziendheid".quote:
Omdat die klapjosti's me een maandban onz hebben gegeven wat nergens op slaat, volgens Nikky denken jullie allemaal dat ik 1 of ander script heb gebruik terwijl dit dus totaal niet het geval is, en dat een maandban ook veel te overdreven isquote:Op zondag 6 november 2005 01:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Whaha!
Hehe, je laatste SC voor mij hequote:Op zondag 6 november 2005 01:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Doet me denken aan mijn topic van vanochtend: "Helderziendheid".![]()
Ja noem ze klapjosti's dan word je ook echt unbantquote:Op zondag 6 november 2005 01:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Omdat die klapjosti's me een maandban onz hebben gegeven wat nergens op slaat, volgens Nikky denken jullie allemaal dat ik 1 of ander script heb gebruik terwijl dit dus totaal niet het geval is, en dat een maandban ook veel te overdreven is
DAAROM
Succesquote:Op zondag 6 november 2005 01:28 schreef cerror het volgende:
Oh ja, ik ben al een paar gekozen als meest overgewaardeerde user.
Zij weten den waarheidt.
Wat zeg ikquote:Op zondag 6 november 2005 01:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Omdat die klapjosti's me een maandban onz hebben gegeven wat nergens op slaat, volgens Nikky denken jullie allemaal dat ik 1 of ander script heb gebruik terwijl dit dus totaal niet het geval is, en dat een maandban ook veel te overdreven is
DAAROM
Ik vond die vorige avatar mooier.quote:Op zondag 6 november 2005 01:29 schreef Chanandler het volgende:
Stem op mij voor mooise comeback ooit.
Mail Nikky dan even. Of Natalie. Of Dagonet. Etcetera.quote:Op zondag 6 november 2005 01:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
DAAROM
Dan is het knap dat je zoveel ongeïnspireerde bagger kan produceren.quote:Op zondag 6 november 2005 01:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
DAAROM
Ja als me maand voorbij is, maar ikw as niet van plan een maand te gaan wachtenquote:Op zondag 6 november 2005 01:29 schreef Jaguarized het volgende:
Maar Dribbel, dan kan je toch gewoon mailen naar forum@fok.nl zodat een willekeurige FA of A je kan unbannen als je maand voorbij is?
surequote:Op zondag 6 november 2005 01:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja noem ze klapjosti's dan word je ook echt unbant![]()
Daarom met kleine letters komt iets beter over tot ijsmeis! En het is ook nog vriendelijkerquote:Op zondag 6 november 2005 01:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
DAAROM
Leuke avatar.quote:Op zondag 6 november 2005 01:30 schreef cerror het volgende:
[..]
Dan is het knap dat je zoveel ongeïnspireerde bagger kan produceren.
Mutsje af dribbel.
En die is nog steeds niet voorbij?quote:Op zondag 6 november 2005 01:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja als me maand voorbij is, maar ikw as niet van plan een maand te gaan wachten![]()
Ik heb nikky al op msn gesproken, maar die vind dat het niet netjes is om tegen een ban in te gaan van een ander, tevens is zij het met mij eens dat die ban duur veel te lang isquote:Op zondag 6 november 2005 01:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mail Nikky dan even. Of Natalie. Of Dagonet. Etcetera.
Doei Doeiquote:
Niet ?quote:Op zondag 6 november 2005 01:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja als me maand voorbij is, maar ikw as niet van plan een maand te gaan wachten![]()
[..]
sure
Ik vond 'm zelf ook aardig electro-retro.quote:
Nee geloof het nietquote:Op zondag 6 november 2005 01:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En die is nog steeds niet voorbij?
doe ikquote:
cerror. Mag ik jou wat vragen?quote:Op zondag 6 november 2005 01:31 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik vond 'm zelf ook aardig electro-retro.
Ik zie het al, je moet t/m 18 november.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |