Ja joh.quote:Op zondag 6 november 2005 01:06 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat ik je liever daar niet heb en dan ga jij replayen met '' Nu doe ik het juist''
![]()
Ook met balletjes toch?quote:
quote:Op zondag 6 november 2005 01:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
modje zit zichzelf te verdedigen in mijn bert visser topic![]()
Ik doe de volgende.quote:
Anders kan je zeker niet lekker slapen vanavondquote:
Hij begon!quote:Op zondag 6 november 2005 01:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jaguarized, jij doet nu exact hetzelfde!!!
preventief bannen misschien een optie ?quote:Op zondag 6 november 2005 01:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jaguarized, jij doet nu exact hetzelfde!!!
Iddquote:
JE AVATAR HOER!!!quote:Op zondag 6 november 2005 01:16 schreef Chanandler het volgende:
Klikspaanboterspaan doe mij die maar
Ik heb helemaal geen zin in bannen en dergelijken. Nergens voor nodig.quote:Op zondag 6 november 2005 01:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
preventief bannen misschien een optie ?
Hey ijsmeis, zou jij yvonne er eens op willen wijzen dat ze mijn mail moet beantwoorden![]()
Die maand is toch inmiddels al wel voorbij?quote:Op zondag 6 november 2005 01:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hey ijsmeis, zou jij yvonne er eens op willen wijzen dat ze mijn mail moet beantwoorden![]()
Jij doet nu een ban aanvraagquote:Op zondag 6 november 2005 01:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hey moquote:
Ze is niet op msnquote:Op zondag 6 november 2005 01:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zin in bannen en dergelijken. Nergens voor nodig.
Mensen kunnen ook gewoon normaal doen hiero.
En neen, ik spreek yvonne niet zoveel. Stuur er nog maar eenof voeg haar toe op msn ofzo.
Haha echt wel!quote:
Hier wel.quote:
Vandaar dat je zo vroeg terug bent.quote:
Philip is verhuist naar mn Sigquote:
Iedereen vindt BV grappig! En ik hou ook van Youp, L&J en A&Squote:Op zondag 6 november 2005 01:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zei het jongetje die Bert Visser grappig vind![]()
![]()
![]()
jup, alleen aan een bar kruk zitten is ook niks.., doet me denken aan dat liedje van andre hazesquote:Op zondag 6 november 2005 01:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hier wel.![]()
[..]
Vandaar dat je zo vroeg terug bent.![]()
Dit is (naast dat vind met een D moet) een loze opmerkingquote:Op zondag 6 november 2005 01:21 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Iedereen vindt BV grappig! En ik hou ook van Youp, L&J en A&S
En ik wilde nog wel op jou gaan stemmen op jou in de Grappigste avatar categorie in de Fok Awards.quote:Op zondag 6 november 2005 01:20 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Philip is verhuist naar mn Sig![]()
En straks komt SinterClint erin
quote:
Ja tabee he?quote:Op zondag 6 november 2005 01:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]voeg mij eens toe op msn zodat ik bij haar in een gesprek kan
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |