Okee. Ik zou eerst nog langs Tom maarjaquote:
Negerenquote:Op zondag 6 november 2005 02:01 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ach jongen, ik heb medelijden met je. Als je ergens je hele leven aan vast blijft hangen kom je nooit vooruit.![]()
Jij komt net terug van een ban, en dus val JIJ mij ook op. En je hebt vaker de neiging om vingertjes te wijzen naar anderen. Zal het maar eens gaan afleren als ik jou was.quote:Op zondag 6 november 2005 02:01 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Die Jaguarsized en Imberr doen even hard mee.
Slijmklieren?quote:Op zondag 6 november 2005 02:02 schreef cerror het volgende:
[..]
Jezus man, je slijmklieren draaien overuren.
Wie heeft het hier nou over slijm klierenquote:Op zondag 6 november 2005 02:02 schreef Jaguarized het volgende:
Hey nikky!Ik dacht dat jij in de stad was vandaag?
owja, want als jij zegt, hey stop eens, dan zal ik ook echt luisteren als ik daar geen zin in zou hebbenquote:
Selectief lezen heet datquote:Op zondag 6 november 2005 02:01 schreef nikky het volgende:
[..]
Omdat ik jullie hier irritant zie doen..
Nikky is geil genoeg.quote:Op zondag 6 november 2005 02:03 schreef _moder8or_ het volgende:
Nikky, onze nieuwe puber!Te oud, maar niet oud genoeg om in dit forum te posten
Ik geef tenminste nog normale reacties.quote:Op zondag 6 november 2005 02:02 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Hier Nikky het bewijs staat hier boven![]()
Wel als ik anders ijsmeis daarover mail en dat ze die rustig kan doornemen in de vroege ochtend?quote:Op zondag 6 november 2005 02:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
owja, want als jij zegt, hey stop eens, dan zal ik ook echt luisteren als ik daar geen zin in zou hebben
je instelling is leuk enzo maar dat werkt niet![]()
Zinds wanneer dat dan ?quote:Op zondag 6 november 2005 02:03 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik geef tenminste nog normale reacties.
De Tom B.?quote:Op zondag 6 november 2005 02:03 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Okee. Ik zou eerst nog langs Tom maarjaStad ging ook al niet door. Puuuh.
quote:Op zondag 6 november 2005 02:03 schreef cerror het volgende:
[..]
Nikky is geil genoeg.
Ik bedoel, als boe d'r wil neuken is het wel wat.
wie gaat er nou fokken in de vroege ochtendquote:Op zondag 6 november 2005 02:04 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wel als ik anders ijsmeis daarover mail en dat ze die rustig kan doornemen in de vroege ochtend?
Boehoe hij deed ook mee.quote:Op zondag 6 november 2005 02:02 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
ik heb nou al een flinke tijd men bek gehouden hoor...![]()
En zo erg zijn mijn posts toch ook weer niet?
En er zijn er meer die hier aan meedoen![]()
Volgens mij juist meerquote:Op zondag 6 november 2005 02:04 schreef Imberr het volgende:
[..]
Dat doe ik bij jett ook al.Dan heb ik helemaal geen lol meer.
![]()
PUB is nog steeds leukquote:Op zondag 6 november 2005 02:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:
PUBSC was in het begin veel leuker..
quote:Op zondag 6 november 2005 02:05 schreef nikky het volgende:
[..]
Boehoe hij deed ook mee.!! "Juffrouw hij begon" *huilhuil*
Christ ik ben te oud voor dit gedeelte.
Waarschuw dan ook gelijk iedereen die het doet inplaats van maar twee personen .quote:Op zondag 6 november 2005 02:05 schreef nikky het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 november 2005 02:05 schreef nikky het volgende:
[..]
Jaquote:Op zondag 6 november 2005 02:05 schreef nikky het volgende:
[..]
Ja nou, t is nou niet meer t begin. Dus alsjeblieft ELM.. doe een beetje normaler. en socialer enzo..quote:Op zondag 6 november 2005 02:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:
PUB was in het begin veel leuker..
PUB SC bedoel ik ja .quote:
Wie wil je nog meer zien?quote:Op zondag 6 november 2005 02:06 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Waarschuw dan ook gelijk iedereen die het doet inplaats van maar twee personen .![]()
Beter daar, dan hierquote:
De eerste de beste die na deze post nog weer gaat zitten janken kan jankend op school gaan vertellen dattie is gebanned door kleuterjuf Nikky van FOK!quote:Op zondag 6 november 2005 02:06 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Waarschuw dan ook gelijk iedereen die het doet inplaats van maar twee personen .![]()
Socialer als ik steeds uit de op word getyft voor no reason?quote:Op zondag 6 november 2005 02:06 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ja nou, t is nou niet meer t begin. Dus alsjeblieft ELM.. doe een beetje normaler. en socialer enzo..
Pr8igquote:Op zondag 6 november 2005 02:07 schreef nikky het volgende:
[..]
De eerste de beste die na deze post nog weer gaat zitten janken kan jankend op school gaan vertellen dattie is gebanned door kleuterjuf Nikky van FOK!.
Voor hoelang?quote:Op zondag 6 november 2005 02:07 schreef nikky het volgende:
[..]
De eerste de beste die na deze post nog weer gaat zitten janken kan jankend op school gaan vertellen dattie is gebanned door kleuterjuf Nikky van FOK!.
Jullie twee gingen doorquote:Op zondag 6 november 2005 02:06 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
And thats bullshit.quote:
quote:Op zondag 6 november 2005 02:07 schreef nikky het volgende:
[..]
Niet alleen hoor maar goed we moesten kappenquote:
Er komt een nieuwe OPquote:Op zondag 6 november 2005 02:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Socialer als ik steeds uit de op word getyft voor no reason?
En kom niet aan met die shit dat ik hier niet genoeg posten want er staan nu mensen in die hier al maanden niet meer gepost hebben.
Noem es wat namen dan. En als jij dat vind, dan moet je dat tegen moder8or zeggen zodat die ff de OP kan aanpassen.quote:Op zondag 6 november 2005 02:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Socialer als ik steeds uit de op word getyft voor no reason?
En kom niet aan met die shit dat ik hier niet genoeg posten want er staan nu mensen in die hier al maanden niet meer gepost hebben.
Bén je al in Platform geweest of moet je daar nog heen?quote:Op zondag 6 november 2005 02:07 schreef nikky het volgende:
[..]
Dat is mooiquote:
Niet ik was al een tijdje gestopt hoor.quote:Op zondag 6 november 2005 02:10 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nee, keiharde waarheid! That will call reality my friend!
Svensenational Brechtje EvilWaspquote:Op zondag 6 november 2005 02:10 schreef Imberr het volgende:
[..]
Noem es wat namen dan. En als jij dat vind, dan moet je dat tegen moder8or zeggen zodat die ff de OP kan aanpassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |