En z'n zang is nou niet echt conservatoriumig.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hij heeft echt een raar klein hoofd.
zoietsquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:58 schreef pberends het volgende:
Is dat nou het toppunt van emancipatie, die vrouwlijke dreadgast?
Potverdikkie, heb ik niet gelijk!quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:58 schreef Intergalactrick het volgende:
Niet door denk ik.
Was het een vrouw?quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:58 schreef pberends het volgende:
Is dat nou het toppunt van emancipatie, die vrouwlijke dreadgast?
En daar heeft ie volkomen gelijk inquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:58 schreef TheVulture het volgende:
"Je mag de koffer van Jamie Cullum nog niet eens dragen"
Geile kop ofzo?quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat was eik wel goed? En waarom issie door?
Ik dacht dat hij cover zei?quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:59 schreef erikh het volgende:
[..]
En daar heeft ie volkomen gelijk in
doe ik goedkoper.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:59 schreef s0k het volgende:
350euro om touw van je haar te laten maken?
zijn pappa had een vinger in de papquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat was eik wel goed? En waarom issie door?
Veel bier drinken.quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:01 schreef Croupouque het volgende:
Ik probeerde het na te doen, maar nu heb ik keelpijn.
heb je je longen in je handen nu?quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:01 schreef Croupouque het volgende:
Ik probeerde het na te doen, maar nu heb ik keelpijn.
In Rotterdam niet neequote:Op zaterdag 5 november 2005 21:02 schreef Intrepidity het volgende:
Een christen, die zie je ook niet vaak meer tegenwoordig
Eensch!!quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ze heeft een mooi hoofd en een mooie stem. Door, aub!
Dan zit je zoon bij mij op schoolquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:54 schreef milagro het volgende:
AAAAAAAAh een schoolgenoot van mijn zoon
Kleine wereldquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:03 schreef Seauphie het volgende:
[..]
Dan zit je zoon bij mij op school
't zit in de familie om een hand voor de mond te houden bij het lachenquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:03 schreef Razor21 het volgende:
Ze kan beter de bek dichthouden anders valt dat gebit eruit![]()
nou nou nouquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:03 schreef Razor21 het volgende:
*PROEST*quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:03 schreef Razor21 het volgende:
Neequote:Op zaterdag 5 november 2005 21:04 schreef pberends het volgende:
Marijn is toch een vrouwennaam?
* Intrepidity sluit zich daar bij aanquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:04 schreef Razor21 het volgende:
Wat een pauperharsers die knakker zeg met die dreds![]()
Soms wel...quote:
En wat voor een. Brace.quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:06 schreef s0k het volgende:
weer een neger dankzij jerney...
hij is echt zo knapquote:
... op de stoelquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:07 schreef pberends het volgende:
Henk Jan heeft zo'n lekker kontje.
Welke was Rianne?quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Rianne wel door..tja..
Niet?quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, het was weer geweldig ...
ik vond het wel eerlijk zo.quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Echt het percentage jongens/meiden door in deze aflevering was iets teveel doorgeslagen richting de dames..en volgende week die Jim weer die vorig keer meedeed met zn broer toch?
Ja, dat snap ik, maar aangezien ik dat niet zo goed heb gevolgd, welk nummer zong ze?quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat Popstars meisje.
Dat is meestal zo bij de audities.quote:
ja toch?quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, het was weer geweldig ...
quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, maar aangezien ik dat niet zo goed heb gevolgd, welk nummer zong ze?
Inderdaad, maar voorgaande edities vond ik de audities qua zangtalent ook maar matig. Tijdens de workshops komt het wel.quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:09 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb nog niemand gezien waar ik op slag fan van was en dat had ik de vorige keer eigenlijk al wel tijdens de audities.
Idols 1 Hind
Idola 2 Irma
vorige week wel iemand die erg goed kon zingen en er goed uitzag.. maar dat is de enige tot nu toe.quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:09 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb nog niemand gezien waar ik op slag fan van was en dat had ik de vorige keer eigenlijk al wel tijdens de audities.
Idols 1 Hind
Idola 2 Irma
de rellen in Parijsquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, en nu weer serieuze zaken: Het RTL Nieuws.
Ownee, dat komt nog niet.
Okay! Ja, die vond ik goed.quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Whitney - I wanna dance with somebody
of dit was haar bij Popstars:
Klik
Ze miste toen uitstraling..die had ze nu wel..maar dr make up en haar was een beetje too much!quote:
Jammer die slipknot gast zit er niet tussenquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:09 schreef Razor21 het volgende:
We kunnen alweer terugkijken : http://www.rtl.nl/shows/i(...)dordrecht_videos.xml
Wordt een lange auditie dan ...quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
misschien kunnen ze daar auditie doen voor stenengooiers en brandstichters.
Linkje.quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:12 schreef erikh het volgende:
Jammer die slipknot gast zit er niet tussen
dan was er vast een anderequote:Op zaterdag 5 november 2005 21:13 schreef Svensational het volgende:
[[url=http://www.rtl.nl/_internal/cimg!0/6p5n4v0hu804rvx2eax.jpeg]afbeelding][/url]
Waren er twee Samantha's dan????
Idols #07: Samantha had doorgemoeten :(.
Ja, die dikkerd was ook Samantha.quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:13 schreef Svensational het volgende:
[[url=http://www.rtl.nl/_internal/cimg!0/6p5n4v0hu804rvx2eax.jpeg]afbeelding][/url]
Waren er twee Samantha's dan????
Idols #07: Samantha had doorgemoeten :(.
Marathon uitzending met live-audities.quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wordt een lange auditie dan ...
Oh, kut.quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:15 schreef erikh het volgende:
helaas geen video
ik zei al.. dat meisje komt me zo bekend voor!quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Whitney - I wanna dance with somebody
of dit was haar bij Popstars:
Klik
Gelukkigquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:04 schreef BVO het volgende:
Die conservatoriumjongen waar jullie op af zaten te geven:
Wie gaat auditie doen voor Idols
quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:04 schreef BVO het volgende:
Die conservatoriumjongen waar jullie op af zaten te geven:
Wie gaat auditie doen voor Idols
quote:Op zondag 6 november 2005 13:04 schreef Harmen1984 het volgende:
Is de uitzending van gisteren nog online terug te zien???
quote:Op zondag 6 november 2005 13:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Bij afwezigheid van Tom heb ik even een handje geholpen. De link staat nu in de OP van het topic. (als Tom het liever zelf had willen doen hoor ik het wel)
Thanks.quote:Op zondag 6 november 2005 13:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Bij afwezigheid van Tom heb ik even een handje geholpen. De link staat nu in de OP van het topic. (als Tom het liever zelf had willen doen hoor ik het wel)
Ja.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:47 schreef BVO het volgende:
Die Jim-wannabe trouwens..
Die zat hier op FOK! toch?.
Daar is ze echt altijd enthousiast over.quote:Op zondag 6 november 2005 13:05 schreef Insomaniac het volgende:
Lekker veel negers voor Jerney dit jaar!
Die foto's van hierboven zijn personen die slechts enkele seconden in beeld zijn geweest...quote:Op zondag 6 november 2005 17:04 schreef Zhenar het volgende:
Hoe is het afgelopen met die Pipo de Clown (staat op de foto hierboven)??? Heb hem gemist...![]()
Oh? Vandaar dat ik er verder niets van heb gezien. Vond die Pipo wel veelbelovend (hilarisch-technisch gezien dan)quote:Op zondag 6 november 2005 22:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die foto's van hierboven zijn personen die slechts enkele seconden in beeld zijn geweest...
Ik heb het wel weer gehad met de audities, dus gelukkig maar.quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vanavond alweer de laatste audities
quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik heb het wel weer gehad met de audities, dus gelukkig maar..
Ja ik ook.quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik heb het wel weer gehad met de audities, dus gelukkig maar..
De finale is de moeite ook nog wel waard.quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:01 schreef Muziekstad2000 het volgende:
JAVoor de laatste keer dit seizoen Idols kijken vanavond: heb er zin in!
nee, niet echt..quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:16 schreef pberends het volgende:
Wie heeft er wel eens een odol van idols gehad?
quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:24 schreef Ole het volgende:
half uurtje..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |