... op de stoelquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:07 schreef pberends het volgende:
Henk Jan heeft zo'n lekker kontje.
Welke was Rianne?quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Rianne wel door..tja..
Niet?quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, het was weer geweldig ...
ik vond het wel eerlijk zo.quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Echt het percentage jongens/meiden door in deze aflevering was iets teveel doorgeslagen richting de dames..en volgende week die Jim weer die vorig keer meedeed met zn broer toch?
Ja, dat snap ik, maar aangezien ik dat niet zo goed heb gevolgd, welk nummer zong ze?quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat Popstars meisje.
Dat is meestal zo bij de audities.quote:
ja toch?quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, het was weer geweldig ...
quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, maar aangezien ik dat niet zo goed heb gevolgd, welk nummer zong ze?
Inderdaad, maar voorgaande edities vond ik de audities qua zangtalent ook maar matig. Tijdens de workshops komt het wel.quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:09 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb nog niemand gezien waar ik op slag fan van was en dat had ik de vorige keer eigenlijk al wel tijdens de audities.
Idols 1 Hind
Idola 2 Irma
vorige week wel iemand die erg goed kon zingen en er goed uitzag.. maar dat is de enige tot nu toe.quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:09 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb nog niemand gezien waar ik op slag fan van was en dat had ik de vorige keer eigenlijk al wel tijdens de audities.
Idols 1 Hind
Idola 2 Irma
de rellen in Parijsquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, en nu weer serieuze zaken: Het RTL Nieuws.
Ownee, dat komt nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |