Waar koop je die?quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:20 schreef snopprinses het volgende:
Meldt hier je favo B&J's smaak en motiveer!
Ik vind Dublin Mudslide op dit moment het lekkerst
en ben op zoek naar de nieuwe!
aoh dieg bis dej jong mit dezelfde naom es mn vrundquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:39 schreef AkTje het volgende:
Ey unne BergersIch wis ut toen ich topic zoug
![]()
ich bin trouwens mikezit in aander klas vaan rene
AH, videotheken of gewoon de minerva bioscoopquote:
ik kom ook nooit in videotheken, behalve als ik bnj wil hebbenquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja, bij AH zie ik nooit die Dublinsmaak. En tsja, videotheken kom ik niet en bioscopen zijn te duur.
Goed punt. Moet je dan ook films meenemen, of kan je ook alleen voor het ijs komen?quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:28 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik kom ook nooit in videotheken, behalve als ik bnj wil hebben
Moet er wat voor over hebben he
nee joh, je kunt ook naar de videotheek gaan om een zak chips te kopen of een blikje colaquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Goed punt. Moet je dan ook films meenemen, of kan je ook alleen voor het ijs komen?
en ich kin dunne vrund ouchquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:53 schreef snopprinses het volgende:
[..]
aoh dieg bis dej jong mit dezelfde naom es mn vrund
wiezoe wiste metein tot eg vaan bergers bin
Amsterdamquote:Op zondag 6 november 2005 01:00 schreef Martijn_77 het volgende:
Waar verkopen ze eigenlijk het grootste Ben en Jerry's assortiment in Nederland?
Oh, waarom is Cookie Dough zoo HEAVENLY!!!quote:Op zondag 6 november 2005 01:10 schreef Janetje het volgende:
Cookie Dough..
Dat ijs![]()
Dat deeg![]()
*kwijlt..
je moet het ook uit de bak eten he..quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:42 schreef Logitik het volgende:
Hoort het zo dat het ijs knetterhard is ? Ik krijg het amper uit de verkapping..
Zelfs de lepel is krom geworden door dat ijsquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:43 schreef snopprinses het volgende:
[..]
je moet het ook uit de bak eten he..
ff wat laten koelen dan buiten de diepvriesquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:44 schreef Logitik het volgende:
[..]
Zelfs de lepel is krom geworden door dat ijs![]()
We hebben de vriezer al 1,5 graad hoger gezet, maar nu smelt het andere (schepijs) dat in de vriezer staat![]()
Dus het is normaal dat het ijs keihard is ?quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:46 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ff wat laten koelen dan buiten de diepvries
Volgens mij zit het zo (weet het niet 100 % zeker) maar in bijna al het ijs zitten stoffen tegenwoordig om het ijs zacht te maken, al is het bevroren. (dan is het direct schepbaar)quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:05 schreef Logitik het volgende:
[..]
Dus het is normaal dat het ijs keihard is ?
Dat verklaard de prijsquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:08 schreef ioko het volgende:
[..]
Volgens mij zit het zo (weet het niet 100 % zeker) maar in bijna al het ijs zitten stoffen tegenwoordig om het ijs zacht te maken, al is het bevroren. (dan is het direct schepbaar)
Maar B&J gebruiken alleen maar natuurlijke ingredienten, daar zijn ze ook trots op, en dan neem ik aan dat ze geen kunstmatige zachtmakers toevoegen, en dat daarom het ijs wat harder is dan ander ijs.
grote stukken ijs met grote stukken browniequote:Op dinsdag 29 november 2005 13:10 schreef ioko het volgende:
Rustig beginnen, en dan smelt het vanzelf een beetje, en op het laatst moet je wel grote stukken eten
watblief?quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:11 schreef Logitik het volgende:
[..]
Dat verklaard de prijs![]()
Ik moet er wel bijzeggen dat het het lekkerste ijs is wat ik ooit gehad hebIk heb die Chunk Funk New York-dinges smaak, en dat smaakt zeker naar meer!
Alleen het nadeel is dus dat ik het ijs er met zeer veel moeite uit het bakje krijg, vandaar dat ik (uit frustratie) de helft weggeflikkerd heb![]()
Het was net steen, dus heb ik het weggegooidquote:watblief?![]()
weggegooid in de diepvries he?quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:14 schreef Logitik het volgende:
[..]
Het was net steen, dus heb ik het weggegooidIk had zin in ijs, en als ik dan eerst een kwartier moet gaan wachten hoeft het voor mij niet zo graag meer
![]()
Kruip die prullenbak eens in.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:14 schreef Logitik het volgende:
[..]
Het was net steen, dus heb ik het weggegooidIk had zin in ijs, en als ik dan eerst een kwartier moet gaan wachten hoeft het voor mij niet zo graag meer
![]()
Haha, nee.. dat heb ik wel een paar keer gedaan: ook uit frustratie. Ik heb het vaker geprobeerd, maar het werd me toch echt teveelquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:15 schreef snopprinses het volgende:
[..]
weggegooid in de diepvries he?
quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:16 schreef Logitik het volgende:
[..]
Haha, nee.. dat heb ik wel een paar keer gedaan: ook uit frustratie. Ik heb het vaker geprobeerd, maar het werd me toch echt teveel![]()
maarja, het scheelt in de lijn hè![]()
Ja.. precies!quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:17 schreef snopprinses het volgende:
[..]
je gooit bnj toch niet weg..
geef het dan weg!
ik heb 1,5 jaar lang bijna elk weekend een pot ijs gegeten en ben niks bijgekomenquote:Op woensdag 30 november 2005 19:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik was 2 kilo aangekomen nadat ik 2 maanden lang geregeld B&J ijs at, en mijn portemonnee was naderhand ook een stuk lichter. Dus voorlopig geen ijs meer voor mij. Tis trouwens ook winter dus heb er sowieso geen behoefte aan, doe mij maar iets warms.
Lucky you, ik ben jaloers op jequote:Op woensdag 30 november 2005 19:41 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik heb 1,5 jaar lang bijna elk weekend een pot ijs gegeten en ben niks bijgekomen
^ met domquote:
AMENquote:Op zaterdag 17 december 2005 10:37 schreef webspider het volgende:
Cherry Garcia
Heerlijk, die combinatie van zachte kersen en harde chocolade
Hell yeah.quote:
Hopen dat die smaak snel komtquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:19 schreef Isabeau het volgende:
Ik was hier wel benieuwd naar, maar helaas niet te krijgen in Nederland:
[afbeelding]
Original Ice Cream Pints New in 2006!
Cream stout ice cream swirled with chocolate ice cream
We've no idea how many Ben & Jerry's fans might be beer enthusiasts, but we suspect that once you've tasted the way we've blended real cream stout ice cream with a whirl of chocolate ice cream, you might soon be raising more than a few pints of Black & Tan - and more than a few brew-aha!'s too.
Ik ga er dit weekend gelijk één hurenquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Nu bij de Videoland 50% korting op een bak Ben & Jerry ijs bij het huren van een film.
hey die ken ik nietquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:20 schreef snopprinses het volgende:
Meldt hier je favo B&J's smaak en motiveer!
Ik vind Dublin Mudslide op dit moment het lekkerst
en ben op zoek naar de nieuwe!
Waar dan?quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:06 schreef snopprinses het volgende:
Oatmeal Cookie Chunk en Berry Nice worden wel in nederland verkocht
Het staat niet bij de assortiment op de website. Hmm...en er is geen scoopshop in mijn omgeving.quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:11 schreef snopprinses het volgende:
[..]
gewoon bij ben&jerry's verkooppunten
hoeft niet persee een scoopshop te zijn.quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:12 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het staat niet bij de assortiment op de website. Hmm...en er is geen scoopshop in mijn omgeving.![]()
Ik zal de komende week eens rondsnuffelen in de videotheken en supermarkten in de buurt.quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:16 schreef snopprinses het volgende:
[..]
hoeft niet persee een scoopshop te zijn.
Ik haal mn berry nice bij videoland en mn oatmeal cookie chunk bij new york videotheek
Ik zal eens bij mijn plaatselijke appie kijken.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:09 schreef Kimske het volgende:
ooeeeh vandaag bij de scoopshop in Utrecht een bakje Dublin Mudslide gegeten!!! HE_MELS!!!
Berry n'ice is trouwens ook bij de AH te koop, in die 3 pints verpakking, met die mini pints!
Oatmeal bij de Videoland trouwens. Shell verkoopt ook veel B&J's!
minterwonderland en chocolate therapy worden ook hier verkochtquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:27 schreef Kimske het volgende:
Ik ben zo es aant kijken bij andere landen, maar we missen wel wat hoor!!
Aruba:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ierland:
[afbeelding]
Uk:
[afbeelding]
(die appeltaart!!!!! die willik oooooook!!)
Us:
[afbeelding]
diverse sorbets hebben ze in US ook
Ga een keer een B&J wereldreis houden
chocolate therapy weet ik, ging me om de andere pint bij dat plaatje...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 07:11 schreef snopprinses het volgende:
[..]
minterwonderland en chocolate therapy worden ook hier verkocht
En dan wil het lot, dat ik er net 4,40 of zo voor heb betaald bij het plaatselijk winkelcentrumquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:05 schreef Kimske het volgende:
Vandaag chocolate therapy gehaald voor 2,65 bij videoland!!!!! Ben er niet lid van, liep naar binnen, vroeg om een pint en hop: 'mevrouw, er zit een actie op, ze zijn 2,65 per stuk!
woehoe!
dat valt nog mee, normaal is een pint toch 5,25?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:27 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
En dan wil het lot, dat ik er net 4,40 of zo voor heb betaald bij het plaatselijk winkelcentrum![]()
Geweldig. Ik ga even langs de AH straks.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 09:26 schreef vriendinnie het volgende:
Bij de AH krijg je nu een heel leuk B&J schaaltje bij aankoop van een bak ijs (500ml). Mooie reden om wat extra ijs in te slaan
Favoriet: Chocolate Chip Cookie Dough!!
geldt dat nu nog? vast nietquote:Op zaterdag 25 maart 2006 09:26 schreef vriendinnie het volgende:
Bij de AH krijg je nu een heel leuk B&J schaaltje bij aankoop van een bak ijs (500ml). Mooie reden om wat extra ijs in te slaan
quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:27 schreef Kimske het volgende:
Ik ben zo es aant kijken bij andere landen, maar we missen wel wat hoor!!
Bij de AH waar ik vanochtend was hadden ze nog een hele display vol. Ze zijn leukquote:
moet deze week ff naar de ahquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:52 schreef Whiskers het volgende:
[..]
Bij de AH waar ik vanochtend was hadden ze nog een hele display vol. Ze zijn leuk![]()
Niet kopen, niet proberen. Die bakken zitten barstensvol ongezonde dingen, enorm veel kcal en het is duur. Voor je het weet ben je er net zo dol op als de rest van ons hierquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:38 schreef Green_eye het volgende:
cookie dough lijkt me er lekker. Nog nooit ijs van ze gehad trouwens
Mag je wel foto's nemen in de videotheek?quote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 18:33 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Mag je wel foto's nemen in de videotheek?
Hoezo, weeg je 1 kg te veel?quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:59 schreef izzypizzy het volgende:
Fudge brownie, Phish Food, Cookie Dough, Karamelsutra, Half Baked....hahahahahaha alles waar chocola en/of caramel in zit eigenlijk...![]()
En die Chocolat therapy lijkt me ook heeeeeeeeeeeerlijk...helaas mag ik van mezelf geen b&j meer eten...![]()
![]()
Ik welquote:Op donderdag 13 april 2006 18:33 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Mag je wel foto's nemen in de videotheek?
Cherry Garciaquote:
Jij snapt hetquote:
nee oranjequote:Op woensdag 19 april 2006 12:33 schreef WarPuppy het volgende:
Ik kreeg gister bij de FoodFactory (supermarkt hier in Enschede), zon relaxt handgeschilderd Ice Cream Bowl gratis bij een bakje B&J !
Zijn er in 4 kleuren, blauw, rood, groen en...geel?
je weet dat de smaken die in amerika uitkomen niet voor nederland gelden he?quote:Op woensdag 19 april 2006 12:30 schreef Etcetera het volgende:
De Nieuwe Smaken van 2006!
Klik Hier Klik Hier Klik Hier
en ga dan naar de What's New Lagoon
Ik heb een t-shirt gewonnen...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Ter introductie van Ben & Jerry's nieuwe smaak Chocolate Therapy is een speciale website opgezet waar je verschillende prijzen kunt winnen, zoals een Ben & Jerry's vrieskast afgeladen met ijs, gratis lidmaatschap van Route Mobiel, t-shirts, een klavertje vier (?) en 1 tot 8 gratis Ben & Jerry's pints
http://www.benjerry.nl/?nid=10010
Ik heb zo'n 15x het spel gespeeld, je moet 10 vragen beantwoorden en een zo hoog mogelijke score halen,daarna kan je kiezen uit 3 plaatjes en achter één van de drie plaatjes zit een prijs, wat vooraf is aangegeven, afhankelijk van de score en antwoorden die je hebt gegeven, zo heb ik een keer 7 pints kunnen winnen, maar win ik telkens weer niet.
Laat het weten als jullie wel iets winnen.
dat zuigt hardquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:30 schreef p_iglet het volgende:
Ik wil die sorbet smaken in nederland!!!
koemelkallergie sucks als je trek hebt in ijs.
Ik heb ook niet gewonnen maar ik heb wel een nep klacht opgestuurd naar Ben & Jerry's en nu krijg ik een gratis waardebon opgestuurd waarmee ik een pint op kan halen.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:58 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
Ik heb een t-shirt gewonnen...Ik wou minstens een gratis pint...
maar wat een fucking vage vragen stellen ze zeg
![]()
WAT?! wat stond er in die nepklacht???????????quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:53 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gewonnen maar ik heb wel een nep klacht opgestuurd naar Ben & Jerry's en nu krijg ik een gratis waardebon opgestuurd waarmee ik een pint op kan halen.![]()
Je moet een gedetailleerde klachtenformulier invullen voordat de klacht serieus genomen wordt, dus moet je even kijken of je in de diepvries nog een pint hebt staan.quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:58 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
WAT?! wat stond er in die nepklacht???????????Stuur m naar me?! pas ik m een beetje aan en krijg ik ook een gratis pint...
![]()
quote:[b]Op woensdag 19 april 2006 15:49 schreef snopprinses het volgende:
je weet dat de smaken die in amerika uitkomen niet voor nederland gelden he?
Dat is eigenlijk gewoon de boel belazeren en daar gaan we dus niet over verder hierquote:Op vrijdag 21 april 2006 17:53 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gewonnen maar ik heb wel een nep klacht opgestuurd naar Ben & Jerry's en nu krijg ik een gratis waardebon opgestuurd waarmee ik een pint op kan halen.![]()
is het dinsdag gratis afhaalijs dag ofzoquote:Op zaterdag 22 april 2006 09:26 schreef Isabeau het volgende:
Voor gratis ijs hoef je niet te staan liegen, maar kan je ook gewoon dinsdag een ijsje gaan halen
quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:50 schreef Houniet het volgende:
is het dinsdag gratis afhaalijs dag ofzo![]()
quote:Neem ijsvrij op 25 april
Zorg ervoor dat je dinsdag 25 april 2006 vrijhoudt in je agenda, zodat je zeker weet dat je de coolste en meest lekkere dag van het jaar niet mist: Free Cone Day! Vanaf 12.00 uur kan jij als grootste ijsliefhebber bij alle Ben & Jerry’s scoopshops ter wereld genieten van een gratis hoorntje of bekertje met je favoriete smaak.
Op Free Cone Day geven we deze ijsjes weg om iedereen te bedanken voor de support aan Ben & Jerry’s in het afgelopen jaar. enne... iedereen mag zo vaak terugkomen als die wilt (wij staan alleen niet in voor je buikpijnklachten na 20 ijsjes!).
dat weet ik allang, maar dat betekent niet dat ik niet graag vijf euro uitspaar voor een pint B&J's.quote:Op zaterdag 22 april 2006 09:26 schreef Isabeau het volgende:
Voor gratis ijs hoef je niet te staan liegen, maar kan je ook gewoon dinsdag een ijsje gaan halen
quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb vandaag nog maar 2 schaaltjes opgehaaldIk heb ze nu alle 4 en ik ben heel erg blij met m'n gratis schaaltjes.
ja! 2xquote:Op donderdag 27 april 2006 16:33 schreef Houniet het volgende:
hebben er nog mensen van die Free Cone Day geprofiteerd?
Me too, site en alles is hardstikke leuk, maar het ijs zelf valt deze keer een beetje tegen...quote:Op donderdag 27 april 2006 16:50 schreef parselmouth het volgende:
Vind Chocolate Therapy tegenvallen, is net iets teveel van het goede (terwijl ik toch echt wel een chocoladejunkie ben).
quote:Op zondag 30 april 2006 19:27 schreef CcCcCharmed het volgende:
Bijna iedereen lust het! Er zijn super veel smaakjes!
...Helaas , ook iedereen weet dat het super duur is![]()
Dit topic is speciaal voor mensen die:hun mening kwijt willen over Ben & Jerry ijs Met ons willen delen welk smaakje super lekker (of smerig) is Hun mening willen geven over de prijs ...Of iets anders ![]()
Hier een voorproefje van een aantal smaakjes(er zijn er meer ik noem er maar een paar anders wordt de OP wel erg lang natuurlijk):
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Peace of Cake
Aardbeienroomijs & cheesecake met daarom heen slierten koekkruimels
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Chocolate Fudge Brownie
Chocolade roomijs met daarin stukjes brownie ()
Cookie Dough
Vanilleroomijs met daarin ongebakken slierten koekjesdeeg
Chunky Monkey
Bananenroomijs met walnoten en belachelijk grote brokken chocolade
[url=http://www.benjerry.co.uk/ouricecream/tubs/chunky_monkey.gif[/img]]http://www.benjerry.co.uk/ouricecream/tubs/chunky_monkey.gif[/img][/url]
Caramel Chew Chew
Caramel roomijs met slierten caramel en gechocolateerde caramelbrokken (iets te veel caramel vind ik)
Nou dat was onderhand wel genoeg denk ik! Voor alle mensen die nu enorme trek hebben maar het neit willen kopen, of eindelijk afgekickt zijn ...het spijt me zeer voor het toevoegen van plaatjes....
Let the Games begin![]()
je OP blijft bewaard, we onthouden 'm wel voor een volgend topicquote:Op zondag 30 april 2006 20:30 schreef CcCcCharmed het volgende:
oeps sorry niet goed gekeken of er al een Ben en Jerry Topic was,
Toch wel zonde het was mijn mooiste OP ooit![]()
Gerepareerdquote:Op zondag 30 april 2006 20:47 schreef Etcetera het volgende:
je OP blijft bewaard, we onthouden 'm wel voor een volgend topic
Stuur eens een klacht op naar Ben & Jerry's via dit klachtenformulier: http://www.consumercarece(...)emeen.php?id=1416645quote:Op maandag 1 mei 2006 17:02 schreef Kimske het volgende:
oooeeeeh waar haal je die vandaan?
jeej ik heb alle 4 de schaaltjes ze zijn erg fijnquote:Op zaterdag 25 maart 2006 09:26 schreef vriendinnie het volgende:
Ondankbare hond.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:11 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Stuur eens een klacht op naar Ben & Jerry's via dit klachtenformulier: http://www.consumercarece(...)emeen.php?id=1416645
Als je een beetje origineel uit de hoek komt, is de kans groot dat je een gratis waardecheque krijgt.
Nee. Snuggere hond.quote:
Daar heb ik ook geen hoge pet van op.quote:Op maandag 1 mei 2006 19:12 schreef Asskicker14 het volgende:
Nee. Snuggere hond.![]()
Dit is toch niet anders dan mensen die nepklachten sturen naar chips of nootjes-fabrikanten en vervolgens een hele doos opgestuurd krijgen, alleen krijg ik enkel een waardecheque.![]()
Vind ik ook ontzettend min. Zou haast hopen dat je er ziek van wordt, maar he, dan gaat er weer een klacht uit zekerquote:Op maandag 1 mei 2006 19:12 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee. Snuggere hond.![]()
Dit is toch niet anders dan mensen die nepklachten sturen naar chips of nootjes-fabrikanten en vervolgens een hele doos opgestuurd krijgen, alleen krijg ik enkel een waardecheque.![]()
Correct. Halen wat er te halen valt. Dat is immers de Nederlandse mentaliteit.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Vind ik ook ontzettend min. Zou haast hopen dat je er ziek van wordt, maar he, dan gaat er weer een klacht uit zeker?
laat ons het resultaat weten!quote:Op maandag 1 mei 2006 21:14 schreef Scummy het volgende:
Al sinds ik voor het eerst de smaak "cookiedough" proefde, vroeg ik me af of het nu echte stukjes deeg zijn die erin verwerkt zijn. Of dat het gewoon kunstmatige smaakvervangers zijn.
Omdat het nu toch vakantie is, leek het me wel interessant om deze deegstukjes uit een pint B&J's te vissen en eens in de oven te bakken.Om te zien of er daadwerkelijk koekjes van komen.....
![]()
In dat gevalquote:Op maandag 1 mei 2006 17:11 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Stuur eens een klacht op naar Ben & Jerry's via dit klachtenformulier: http://www.consumercarece(...)emeen.php?id=1416645
Als je een beetje origineel uit de hoek komt, is de kans groot dat je een gratis waardecheque krijgt.
Diefstal zou ik het niet willen noemen. Ik stuur een klacht en ik vraag niet eens om een waardecheque maar zij sturen een mailtje terug met een excuus waarin tevens staat dat ze het erg spijtig vinden en een waardecheque op zullen sturen. En mijn definitie van diefstal is toch heel anders hoor.quote:
Je doet alsof dat wat ik doe uitzonderlijk is, mensen doen het elke dagquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:01 schreef schooierd het volgende:
Duzzzzzz... je stuurt een nepklacht waar je willens en wetens een waardecheque door hoopt te ontvangen.... en da's geen diefstal![]()
Óf je bent knetter seniel ("ik zou toch zweren dat ik een klacht had"), óf
![]()
Ontopic: waarom is Cherry Garcia alleen -of all places- bij de videotheek en pizzaboer te vinden(al scheelt het wel wat calorieën... Schooierd keilt zo'n bak in één keer naar binnen
)
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:31 schreef Janetje het volgende:
Poos geleden Phish Food geprobeerd.. erg lekker, maar iets te chocoladig..![]()
Overigens vind ik dé manier om B&J te eten: Met een vriendin op een warme zomerdag een pint kopen en die vervolgens met plastic lepels op een lekker plekje in de schaduw op te lepelen.
Sja, als jij voor 4,50 een dief wilt zijn... Hoop ik voor je dat je op een dag wel genoeg zakcentjes krijgt om het te kopenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Je doet alsof dat wat ik doe uitzonderlijk is, mensen doen het elke dagen je zit hier nu wel heel moeilijk over te doen maar ook jij zit ongetwijfeld via allerlei P2P of weet ik veel welke sharing programma muziek, films en games binnen te halen. Dát is pas diefstal en hier praten we maar over een waardecheque van 4,50. Doe niet zo schijnheilig,
.
Nederlanders staan erom bekend dat ze zuinig op hun centjes zijn hé, ik ben daar geen uitzondering op de regel. Waarom denk je dat er sites zijn gemaakt zoals gratiz.nl , toch niet voor iemand die 'niet genoeg zakcentjes krijgt', nee, voor de normale Nederlandse burger. Maar ik snap werkelijk niet het probleem, ik stuur enkel een klacht en jullie maken er een probleem van.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:47 schreef Kimske het volgende:
[..]
Sja, als jij voor 4,50 een dief wilt zijn... Hoop ik voor je dat je op een dag wel genoeg zakcentjes krijgt om het te kopen![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 01:55 schreef poohy het volgende:
Caramel Chew![]()
Helaas verkopen ze B & J niet hierEn ik mis het echt enorm
![]()
Neuhhh, slaap er geen minuut minder om hoorquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:52 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nederlanders staan erom bekend dat ze zuinig op hun centjes zijn hé, ik ben daar geen uitzondering op de regel. Waarom denk je dat er sites zijn gemaakt zoals gratiz.nl , toch niet voor iemand die 'niet genoeg zakcentjes krijgt', nee, voor de normale Nederlandse burger. Maar ik snap werkelijk niet het probleem, ik stuur enkel een klacht en jullie maken er een probleem van.
Jezus wat een gezeik.. ieder z'n mening, klaar, afgelopen, uit.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:05 schreef schooierd het volgende:
[..]
Neuhhh, slaap er geen minuut minder om hoor![]()
Maar het is stiekum een beetje kansloos om te doen alsof het geen gappen is, en wat krom is recht proberen te l*llen met de dooddoener "omdat iedereen het doet".
Als je aan m'n laptop rammelt flikkeren d'r kilo's achterdeur-MP3's uit... maar hoor je mij roepen dat dit zuivere B&J's koffie is?
![]()
![]()
Precies, open er een ander topic overquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:19 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jezus wat een gezeik.. ieder z'n mening, klaar, afgelopen, uit.
Ben&Jerrys eten en blij zijn. Hup.
Stelletje zeikerds.
Never-bite-the-hand-that-feeds-you-(ice cream)-ideequote:Op woensdag 3 mei 2006 23:22 schreef Isabeau het volgende:
Grappig dat bijna iedereen het toejuicht als iemand een bedrijf als de NS dupeert ( f*ck de NS, dat idee), maar als iemand onze favoriete ijsmakers dupeert....![]()
Ik ben trouwens wel benieuwd naar de Chocolate Therapy, die heb ik nog steeds niet gehad.
Ik vind het allemaal precies even grote kneuzen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:22 schreef Isabeau het volgende:
Grappig dat bijna iedereen het toejuicht als iemand een bedrijf als de NS dupeert ( f*ck de NS, dat idee), maar als iemand onze favoriete ijsmakers dupeert....![]()
Geloof me, die weegt zwaar op de maagquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd naar de Chocolate Therapy, die heb ik nog steeds niet gehad.
Ja. Begrijpelijk als dat het enige is wat je op een dag eet. Anderzijds zou je toch echt zal aankomen hoor.quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:02 schreef Laura 2000 het volgende:
OMG B&J's is zo verslavend!! Ik heb deze week serieus al 4 halve bakken op!!![]()
![]()
![]()
En ik vind bijna alle smaken lekker, behalve die met kersen.
Deze week gehad...
1. Phish Food
2. Chocolate Fudge Brownie
4. Caramel Chew Chew
3. Chunky Monkey
Het is echt een wonder dat ik niet ben aangekomen!!![]()
Ik moet maar even ene tijdje om de videotheek heen fietsen denk ik....
I love Australian!!quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:40 schreef freaky-me het volgende:
all time favourite: phish food
en cookie dough, fossil fuel, new york super fudge chunk, half baked.... alles eigenlijk!
B&J rules!
die is ook lekkerquote:
Owww, jij bent dom he, iedereen zit JUIST ijs te eten, en heeft geen tijd om op fok te zittenquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:57 schreef Houniet het volgende:
Het is zulk mooi weer en niemand die aan het ijs zitDaar snap ik nou niets van
!
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:21 schreef parselmouth het volgende:
Aight, een paar potten voor parselmouth dus![]()
Waarom kreeg jij dat 'voor jouw baan'?quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:25 schreef Drostie het volgende:
Kreeg voor mijn baan een pint New York Super Fudge Chuck...gisteren uit eten, geen toetje genomen maar een pint Half Baked gehaald
Uhm half uurtje van te voren uit de koelkast halenquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:32 schreef Camplo het volgende:Hoe krijg je dat ijs fatsoenlijk uit dat bakje?
Hier kreeg ik op me flikker omdat ik al 2 lepels omgevouwen heb
Van mijn vriendin, "Gefeliciteerd met je nieuwe baan"quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:06 schreef Taurus het volgende:
[..]
Waarom kreeg jij dat 'voor jouw baan'?![]()
Ow die is zooooo lekker! Maar veel machtiger dan de rest van de smaken...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:30 schreef Pinball het volgende:
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Omdat Chocolate Therapy de overtreffende trap van chocolade ijs is.
Dat ijs is ook goed te pruimen, alleen kan niemand tippen aan Ben & Jerry'squote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:24 schreef JimmyJames het volgende:
Net heel Groningen afgestruind naar B&JHeb maar een bak Australian-ijs gekocht, een hopelijk waardige surrogaat.
Stoeldraaiersstraat zit een notenzaakje die B&J verkooptquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:24 schreef JimmyJames het volgende:
Net heel Groningen afgestruind naar B&JHeb maar een bak Australian-ijs gekocht, een hopelijk waardige surrogaat.
Niet om 11 uur 's avonds vrees ikquote:Op maandag 29 mei 2006 10:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Stoeldraaiersstraat zit een notenzaakje die B&J verkoopt
quote:
WATquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
8 gratis bakken B&J gewonnen met de Postcode Loterij Straatprijs ofzoiets. Hoe relaxed is dat?
1. Cookie Dough, met stip!
2. Fossil Fuel
3. New York Super Fudge Chunk
Één la in de vriezer helemaal gevuld met B&J![]()
![]()
![]()
nol! o+quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
WAT! wij hier ook, alleen hebben wij 3 bakken gewonnen
rietje o+
4 loten dacht ik en iets met een verdubbelaar, maar dat heb ik maar half opgevangen. Ik was al bezig m'n 8 B&J's uit te kiezen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:49 schreef Isabeau het volgende:
Maar als je 8 bakken ijs hebt gewonnen...dan doe je dus met 8 loten mee, toch?
Moet je eens uitrekenen hoeveel bakken B&J's je daar jaarlijks van kan kopen voor al dat geld dat je aan de postcode loterij uitgeeft
(jaren meegedaan, nog nooit een cent gewonnen)
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:07 schreef Janetje het volgende:
Ik was net chagrijnig, dus heb caramel-sutra op..
Ik wás chagrijnig.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:17 schreef ikJur het volgende:
Ik heb serieus nog nooit ben&jerry's ijs op
en nee ik ben geen arme sloeber
Die is keismerig menquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:07 schreef Janetje het volgende:
Ik was net chagrijnig, dus heb caramel-sutra op..
Ik wás chagrijnig.
Waarom nog een paar maanden? Je bent nu aan de lijn en over een paar maanden ga je het er weer allemaal bij eten?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 09:30 schreef poohy het volgende:
Nog een paar maanden en dan kan ik mij ook weer storten op Ben & Jerry's![]()
Ga je toch weer terug naar Nederland verhuizenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 09:53 schreef poohy het volgende:
Nee hoor, ik woon nu nog in Nieuw-Zeeland en daar verkopen ze het niet![]()
Dat alleen is al voldoende reden om te emigreren.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 09:53 schreef poohy het volgende:
Nee hoor, ik woon nu nog in Nieuw-Zeeland en daar verkopen ze het niet![]()
Hoeveel mag je er halen?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:44 schreef Houniet het volgende:
Kijk wat ik vandaag bij de post kreeg
[afbeelding]
Mijn Postcode Jackpot
Tweequote:
Goed ideequote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:14 schreef Houniet het volgende:
OF!
Waarom open je daar geen Ben&Jerry's winkel danDie mensen daar zullen helemaal gek worden
Dan wordt je een ijsgod ofzo
Heb je gelijk werk
quote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:15 schreef Malahide het volgende:
Fossil Fuel. Van elke dino die ik vind word ik blij![]()
Chocolate Fudge Brownie mag er anders ook zijn...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:30 schreef Pinball het volgende:
Omdat Chocolate Therapy de overtreffende trap van chocolade ijs is.
ik heb nu ook een bak met cookie doughquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |