Waar koop je die?quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:20 schreef snopprinses het volgende:
Meldt hier je favo B&J's smaak en motiveer!
Ik vind Dublin Mudslide op dit moment het lekkerst
en ben op zoek naar de nieuwe!
aoh dieg bis dej jong mit dezelfde naom es mn vrundquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:39 schreef AkTje het volgende:
Ey unne BergersIch wis ut toen ich topic zoug
![]()
ich bin trouwens mikezit in aander klas vaan rene
AH, videotheken of gewoon de minerva bioscoopquote:
ik kom ook nooit in videotheken, behalve als ik bnj wil hebbenquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja, bij AH zie ik nooit die Dublinsmaak. En tsja, videotheken kom ik niet en bioscopen zijn te duur.
Goed punt. Moet je dan ook films meenemen, of kan je ook alleen voor het ijs komen?quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:28 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik kom ook nooit in videotheken, behalve als ik bnj wil hebben
Moet er wat voor over hebben he
nee joh, je kunt ook naar de videotheek gaan om een zak chips te kopen of een blikje colaquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Goed punt. Moet je dan ook films meenemen, of kan je ook alleen voor het ijs komen?
en ich kin dunne vrund ouchquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:53 schreef snopprinses het volgende:
[..]
aoh dieg bis dej jong mit dezelfde naom es mn vrund
wiezoe wiste metein tot eg vaan bergers bin
Amsterdamquote:Op zondag 6 november 2005 01:00 schreef Martijn_77 het volgende:
Waar verkopen ze eigenlijk het grootste Ben en Jerry's assortiment in Nederland?
Oh, waarom is Cookie Dough zoo HEAVENLY!!!quote:Op zondag 6 november 2005 01:10 schreef Janetje het volgende:
Cookie Dough..
Dat ijs![]()
Dat deeg![]()
*kwijlt..
je moet het ook uit de bak eten he..quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:42 schreef Logitik het volgende:
Hoort het zo dat het ijs knetterhard is ? Ik krijg het amper uit de verkapping..
Zelfs de lepel is krom geworden door dat ijsquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:43 schreef snopprinses het volgende:
[..]
je moet het ook uit de bak eten he..
ff wat laten koelen dan buiten de diepvriesquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:44 schreef Logitik het volgende:
[..]
Zelfs de lepel is krom geworden door dat ijs![]()
We hebben de vriezer al 1,5 graad hoger gezet, maar nu smelt het andere (schepijs) dat in de vriezer staat![]()
Dus het is normaal dat het ijs keihard is ?quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:46 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ff wat laten koelen dan buiten de diepvries
Volgens mij zit het zo (weet het niet 100 % zeker) maar in bijna al het ijs zitten stoffen tegenwoordig om het ijs zacht te maken, al is het bevroren. (dan is het direct schepbaar)quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:05 schreef Logitik het volgende:
[..]
Dus het is normaal dat het ijs keihard is ?
Dat verklaard de prijsquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:08 schreef ioko het volgende:
[..]
Volgens mij zit het zo (weet het niet 100 % zeker) maar in bijna al het ijs zitten stoffen tegenwoordig om het ijs zacht te maken, al is het bevroren. (dan is het direct schepbaar)
Maar B&J gebruiken alleen maar natuurlijke ingredienten, daar zijn ze ook trots op, en dan neem ik aan dat ze geen kunstmatige zachtmakers toevoegen, en dat daarom het ijs wat harder is dan ander ijs.
grote stukken ijs met grote stukken browniequote:Op dinsdag 29 november 2005 13:10 schreef ioko het volgende:
Rustig beginnen, en dan smelt het vanzelf een beetje, en op het laatst moet je wel grote stukken eten
watblief?quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:11 schreef Logitik het volgende:
[..]
Dat verklaard de prijs![]()
Ik moet er wel bijzeggen dat het het lekkerste ijs is wat ik ooit gehad hebIk heb die Chunk Funk New York-dinges smaak, en dat smaakt zeker naar meer!
Alleen het nadeel is dus dat ik het ijs er met zeer veel moeite uit het bakje krijg, vandaar dat ik (uit frustratie) de helft weggeflikkerd heb![]()
Het was net steen, dus heb ik het weggegooidquote:watblief?![]()
weggegooid in de diepvries he?quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:14 schreef Logitik het volgende:
[..]
Het was net steen, dus heb ik het weggegooidIk had zin in ijs, en als ik dan eerst een kwartier moet gaan wachten hoeft het voor mij niet zo graag meer
![]()
Kruip die prullenbak eens in.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:14 schreef Logitik het volgende:
[..]
Het was net steen, dus heb ik het weggegooidIk had zin in ijs, en als ik dan eerst een kwartier moet gaan wachten hoeft het voor mij niet zo graag meer
![]()
Haha, nee.. dat heb ik wel een paar keer gedaan: ook uit frustratie. Ik heb het vaker geprobeerd, maar het werd me toch echt teveelquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:15 schreef snopprinses het volgende:
[..]
weggegooid in de diepvries he?
quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:16 schreef Logitik het volgende:
[..]
Haha, nee.. dat heb ik wel een paar keer gedaan: ook uit frustratie. Ik heb het vaker geprobeerd, maar het werd me toch echt teveel![]()
maarja, het scheelt in de lijn hè![]()
Ja.. precies!quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:17 schreef snopprinses het volgende:
[..]
je gooit bnj toch niet weg..
geef het dan weg!
ik heb 1,5 jaar lang bijna elk weekend een pot ijs gegeten en ben niks bijgekomenquote:Op woensdag 30 november 2005 19:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik was 2 kilo aangekomen nadat ik 2 maanden lang geregeld B&J ijs at, en mijn portemonnee was naderhand ook een stuk lichter. Dus voorlopig geen ijs meer voor mij. Tis trouwens ook winter dus heb er sowieso geen behoefte aan, doe mij maar iets warms.
Lucky you, ik ben jaloers op jequote:Op woensdag 30 november 2005 19:41 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik heb 1,5 jaar lang bijna elk weekend een pot ijs gegeten en ben niks bijgekomen
^ met domquote:
AMENquote:Op zaterdag 17 december 2005 10:37 schreef webspider het volgende:
Cherry Garcia
Heerlijk, die combinatie van zachte kersen en harde chocolade
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |