Neuhhh, slaap er geen minuut minder om hoorquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:52 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nederlanders staan erom bekend dat ze zuinig op hun centjes zijn hé, ik ben daar geen uitzondering op de regel. Waarom denk je dat er sites zijn gemaakt zoals gratiz.nl , toch niet voor iemand die 'niet genoeg zakcentjes krijgt', nee, voor de normale Nederlandse burger. Maar ik snap werkelijk niet het probleem, ik stuur enkel een klacht en jullie maken er een probleem van.
Jezus wat een gezeik.. ieder z'n mening, klaar, afgelopen, uit.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:05 schreef schooierd het volgende:
[..]
Neuhhh, slaap er geen minuut minder om hoor![]()
Maar het is stiekum een beetje kansloos om te doen alsof het geen gappen is, en wat krom is recht proberen te l*llen met de dooddoener "omdat iedereen het doet".
Als je aan m'n laptop rammelt flikkeren d'r kilo's achterdeur-MP3's uit... maar hoor je mij roepen dat dit zuivere B&J's koffie is?
![]()
![]()
Precies, open er een ander topic overquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:19 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jezus wat een gezeik.. ieder z'n mening, klaar, afgelopen, uit.
Ben&Jerrys eten en blij zijn. Hup.
Stelletje zeikerds.
Never-bite-the-hand-that-feeds-you-(ice cream)-ideequote:Op woensdag 3 mei 2006 23:22 schreef Isabeau het volgende:
Grappig dat bijna iedereen het toejuicht als iemand een bedrijf als de NS dupeert ( f*ck de NS, dat idee), maar als iemand onze favoriete ijsmakers dupeert....![]()
Ik ben trouwens wel benieuwd naar de Chocolate Therapy, die heb ik nog steeds niet gehad.
Ik vind het allemaal precies even grote kneuzen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:22 schreef Isabeau het volgende:
Grappig dat bijna iedereen het toejuicht als iemand een bedrijf als de NS dupeert ( f*ck de NS, dat idee), maar als iemand onze favoriete ijsmakers dupeert....![]()
Geloof me, die weegt zwaar op de maagquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd naar de Chocolate Therapy, die heb ik nog steeds niet gehad.
Ja. Begrijpelijk als dat het enige is wat je op een dag eet. Anderzijds zou je toch echt zal aankomen hoor.quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:02 schreef Laura 2000 het volgende:
OMG B&J's is zo verslavend!! Ik heb deze week serieus al 4 halve bakken op!!![]()
![]()
![]()
En ik vind bijna alle smaken lekker, behalve die met kersen.
Deze week gehad...
1. Phish Food
2. Chocolate Fudge Brownie
4. Caramel Chew Chew
3. Chunky Monkey
Het is echt een wonder dat ik niet ben aangekomen!!![]()
Ik moet maar even ene tijdje om de videotheek heen fietsen denk ik....
I love Australian!!quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:40 schreef freaky-me het volgende:
all time favourite: phish food
en cookie dough, fossil fuel, new york super fudge chunk, half baked.... alles eigenlijk!
B&J rules!
die is ook lekkerquote:
Owww, jij bent dom he, iedereen zit JUIST ijs te eten, en heeft geen tijd om op fok te zittenquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:57 schreef Houniet het volgende:
Het is zulk mooi weer en niemand die aan het ijs zitDaar snap ik nou niets van
!
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:21 schreef parselmouth het volgende:
Aight, een paar potten voor parselmouth dus![]()
Waarom kreeg jij dat 'voor jouw baan'?quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:25 schreef Drostie het volgende:
Kreeg voor mijn baan een pint New York Super Fudge Chuck...gisteren uit eten, geen toetje genomen maar een pint Half Baked gehaald
Uhm half uurtje van te voren uit de koelkast halenquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:32 schreef Camplo het volgende:Hoe krijg je dat ijs fatsoenlijk uit dat bakje?
Hier kreeg ik op me flikker omdat ik al 2 lepels omgevouwen heb
Van mijn vriendin, "Gefeliciteerd met je nieuwe baan"quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:06 schreef Taurus het volgende:
[..]
Waarom kreeg jij dat 'voor jouw baan'?![]()
Ow die is zooooo lekker! Maar veel machtiger dan de rest van de smaken...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:30 schreef Pinball het volgende:
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Omdat Chocolate Therapy de overtreffende trap van chocolade ijs is.
Dat ijs is ook goed te pruimen, alleen kan niemand tippen aan Ben & Jerry'squote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:24 schreef JimmyJames het volgende:
Net heel Groningen afgestruind naar B&JHeb maar een bak Australian-ijs gekocht, een hopelijk waardige surrogaat.
Stoeldraaiersstraat zit een notenzaakje die B&J verkooptquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:24 schreef JimmyJames het volgende:
Net heel Groningen afgestruind naar B&JHeb maar een bak Australian-ijs gekocht, een hopelijk waardige surrogaat.
Niet om 11 uur 's avonds vrees ikquote:Op maandag 29 mei 2006 10:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Stoeldraaiersstraat zit een notenzaakje die B&J verkoopt
quote:
WATquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
8 gratis bakken B&J gewonnen met de Postcode Loterij Straatprijs ofzoiets. Hoe relaxed is dat?
1. Cookie Dough, met stip!
2. Fossil Fuel
3. New York Super Fudge Chunk
Één la in de vriezer helemaal gevuld met B&J![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |