En dan wil het lot, dat ik er net 4,40 of zo voor heb betaald bij het plaatselijk winkelcentrumquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:05 schreef Kimske het volgende:
Vandaag chocolate therapy gehaald voor 2,65 bij videoland!!!!! Ben er niet lid van, liep naar binnen, vroeg om een pint en hop: 'mevrouw, er zit een actie op, ze zijn 2,65 per stuk!
woehoe!
dat valt nog mee, normaal is een pint toch 5,25?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:27 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
En dan wil het lot, dat ik er net 4,40 of zo voor heb betaald bij het plaatselijk winkelcentrum![]()
Geweldig. Ik ga even langs de AH straks.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 09:26 schreef vriendinnie het volgende:
Bij de AH krijg je nu een heel leuk B&J schaaltje bij aankoop van een bak ijs (500ml). Mooie reden om wat extra ijs in te slaan
Favoriet: Chocolate Chip Cookie Dough!!
geldt dat nu nog? vast nietquote:Op zaterdag 25 maart 2006 09:26 schreef vriendinnie het volgende:
Bij de AH krijg je nu een heel leuk B&J schaaltje bij aankoop van een bak ijs (500ml). Mooie reden om wat extra ijs in te slaan
quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:27 schreef Kimske het volgende:
Ik ben zo es aant kijken bij andere landen, maar we missen wel wat hoor!!
Bij de AH waar ik vanochtend was hadden ze nog een hele display vol. Ze zijn leukquote:
moet deze week ff naar de ahquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:52 schreef Whiskers het volgende:
[..]
Bij de AH waar ik vanochtend was hadden ze nog een hele display vol. Ze zijn leuk![]()
Niet kopen, niet proberen. Die bakken zitten barstensvol ongezonde dingen, enorm veel kcal en het is duur. Voor je het weet ben je er net zo dol op als de rest van ons hierquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:38 schreef Green_eye het volgende:
cookie dough lijkt me er lekker. Nog nooit ijs van ze gehad trouwens
Mag je wel foto's nemen in de videotheek?quote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 18:33 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Mag je wel foto's nemen in de videotheek?
Hoezo, weeg je 1 kg te veel?quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:59 schreef izzypizzy het volgende:
Fudge brownie, Phish Food, Cookie Dough, Karamelsutra, Half Baked....hahahahahaha alles waar chocola en/of caramel in zit eigenlijk...![]()
En die Chocolat therapy lijkt me ook heeeeeeeeeeeerlijk...helaas mag ik van mezelf geen b&j meer eten...![]()
![]()
Ik welquote:Op donderdag 13 april 2006 18:33 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Mag je wel foto's nemen in de videotheek?
Cherry Garciaquote:
Jij snapt hetquote:
nee oranjequote:Op woensdag 19 april 2006 12:33 schreef WarPuppy het volgende:
Ik kreeg gister bij de FoodFactory (supermarkt hier in Enschede), zon relaxt handgeschilderd Ice Cream Bowl gratis bij een bakje B&J !
Zijn er in 4 kleuren, blauw, rood, groen en...geel?
je weet dat de smaken die in amerika uitkomen niet voor nederland gelden he?quote:Op woensdag 19 april 2006 12:30 schreef Etcetera het volgende:
De Nieuwe Smaken van 2006!
Klik Hier Klik Hier Klik Hier
en ga dan naar de What's New Lagoon
Ik heb een t-shirt gewonnen...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Ter introductie van Ben & Jerry's nieuwe smaak Chocolate Therapy is een speciale website opgezet waar je verschillende prijzen kunt winnen, zoals een Ben & Jerry's vrieskast afgeladen met ijs, gratis lidmaatschap van Route Mobiel, t-shirts, een klavertje vier (?) en 1 tot 8 gratis Ben & Jerry's pints
http://www.benjerry.nl/?nid=10010
Ik heb zo'n 15x het spel gespeeld, je moet 10 vragen beantwoorden en een zo hoog mogelijke score halen,daarna kan je kiezen uit 3 plaatjes en achter één van de drie plaatjes zit een prijs, wat vooraf is aangegeven, afhankelijk van de score en antwoorden die je hebt gegeven, zo heb ik een keer 7 pints kunnen winnen, maar win ik telkens weer niet.
Laat het weten als jullie wel iets winnen.
dat zuigt hardquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:30 schreef p_iglet het volgende:
Ik wil die sorbet smaken in nederland!!!
koemelkallergie sucks als je trek hebt in ijs.
Ik heb ook niet gewonnen maar ik heb wel een nep klacht opgestuurd naar Ben & Jerry's en nu krijg ik een gratis waardebon opgestuurd waarmee ik een pint op kan halen.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:58 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
Ik heb een t-shirt gewonnen...Ik wou minstens een gratis pint...
maar wat een fucking vage vragen stellen ze zeg
![]()
WAT?! wat stond er in die nepklacht???????????quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:53 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gewonnen maar ik heb wel een nep klacht opgestuurd naar Ben & Jerry's en nu krijg ik een gratis waardebon opgestuurd waarmee ik een pint op kan halen.![]()
Je moet een gedetailleerde klachtenformulier invullen voordat de klacht serieus genomen wordt, dus moet je even kijken of je in de diepvries nog een pint hebt staan.quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:58 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
WAT?! wat stond er in die nepklacht???????????Stuur m naar me?! pas ik m een beetje aan en krijg ik ook een gratis pint...
![]()
quote:[b]Op woensdag 19 april 2006 15:49 schreef snopprinses het volgende:
je weet dat de smaken die in amerika uitkomen niet voor nederland gelden he?
Dat is eigenlijk gewoon de boel belazeren en daar gaan we dus niet over verder hierquote:Op vrijdag 21 april 2006 17:53 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gewonnen maar ik heb wel een nep klacht opgestuurd naar Ben & Jerry's en nu krijg ik een gratis waardebon opgestuurd waarmee ik een pint op kan halen.![]()
is het dinsdag gratis afhaalijs dag ofzoquote:Op zaterdag 22 april 2006 09:26 schreef Isabeau het volgende:
Voor gratis ijs hoef je niet te staan liegen, maar kan je ook gewoon dinsdag een ijsje gaan halen
quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:50 schreef Houniet het volgende:
is het dinsdag gratis afhaalijs dag ofzo![]()
quote:Neem ijsvrij op 25 april
Zorg ervoor dat je dinsdag 25 april 2006 vrijhoudt in je agenda, zodat je zeker weet dat je de coolste en meest lekkere dag van het jaar niet mist: Free Cone Day! Vanaf 12.00 uur kan jij als grootste ijsliefhebber bij alle Ben & Jerry’s scoopshops ter wereld genieten van een gratis hoorntje of bekertje met je favoriete smaak.
Op Free Cone Day geven we deze ijsjes weg om iedereen te bedanken voor de support aan Ben & Jerry’s in het afgelopen jaar. enne... iedereen mag zo vaak terugkomen als die wilt (wij staan alleen niet in voor je buikpijnklachten na 20 ijsjes!).
dat weet ik allang, maar dat betekent niet dat ik niet graag vijf euro uitspaar voor een pint B&J's.quote:Op zaterdag 22 april 2006 09:26 schreef Isabeau het volgende:
Voor gratis ijs hoef je niet te staan liegen, maar kan je ook gewoon dinsdag een ijsje gaan halen
quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb vandaag nog maar 2 schaaltjes opgehaaldIk heb ze nu alle 4 en ik ben heel erg blij met m'n gratis schaaltjes.
ja! 2xquote:Op donderdag 27 april 2006 16:33 schreef Houniet het volgende:
hebben er nog mensen van die Free Cone Day geprofiteerd?
Me too, site en alles is hardstikke leuk, maar het ijs zelf valt deze keer een beetje tegen...quote:Op donderdag 27 april 2006 16:50 schreef parselmouth het volgende:
Vind Chocolate Therapy tegenvallen, is net iets teveel van het goede (terwijl ik toch echt wel een chocoladejunkie ben).
quote:Op zondag 30 april 2006 19:27 schreef CcCcCharmed het volgende:
Bijna iedereen lust het! Er zijn super veel smaakjes!
...Helaas , ook iedereen weet dat het super duur is![]()
Dit topic is speciaal voor mensen die:hun mening kwijt willen over Ben & Jerry ijs Met ons willen delen welk smaakje super lekker (of smerig) is Hun mening willen geven over de prijs ...Of iets anders ![]()
Hier een voorproefje van een aantal smaakjes(er zijn er meer ik noem er maar een paar anders wordt de OP wel erg lang natuurlijk):
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Peace of Cake
Aardbeienroomijs & cheesecake met daarom heen slierten koekkruimels
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Chocolate Fudge Brownie
Chocolade roomijs met daarin stukjes brownie ()
Cookie Dough
Vanilleroomijs met daarin ongebakken slierten koekjesdeeg
Chunky Monkey
Bananenroomijs met walnoten en belachelijk grote brokken chocolade
[url=http://www.benjerry.co.uk/ouricecream/tubs/chunky_monkey.gif[/img]]http://www.benjerry.co.uk/ouricecream/tubs/chunky_monkey.gif[/img][/url]
Caramel Chew Chew
Caramel roomijs met slierten caramel en gechocolateerde caramelbrokken (iets te veel caramel vind ik)
Nou dat was onderhand wel genoeg denk ik! Voor alle mensen die nu enorme trek hebben maar het neit willen kopen, of eindelijk afgekickt zijn ...het spijt me zeer voor het toevoegen van plaatjes....
Let the Games begin![]()
je OP blijft bewaard, we onthouden 'm wel voor een volgend topicquote:Op zondag 30 april 2006 20:30 schreef CcCcCharmed het volgende:
oeps sorry niet goed gekeken of er al een Ben en Jerry Topic was,
Toch wel zonde het was mijn mooiste OP ooit![]()
Gerepareerdquote:Op zondag 30 april 2006 20:47 schreef Etcetera het volgende:
je OP blijft bewaard, we onthouden 'm wel voor een volgend topic
Stuur eens een klacht op naar Ben & Jerry's via dit klachtenformulier: http://www.consumercarece(...)emeen.php?id=1416645quote:Op maandag 1 mei 2006 17:02 schreef Kimske het volgende:
oooeeeeh waar haal je die vandaan?
jeej ik heb alle 4 de schaaltjes ze zijn erg fijnquote:Op zaterdag 25 maart 2006 09:26 schreef vriendinnie het volgende:
Ondankbare hond.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:11 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Stuur eens een klacht op naar Ben & Jerry's via dit klachtenformulier: http://www.consumercarece(...)emeen.php?id=1416645
Als je een beetje origineel uit de hoek komt, is de kans groot dat je een gratis waardecheque krijgt.
Nee. Snuggere hond.quote:
Daar heb ik ook geen hoge pet van op.quote:Op maandag 1 mei 2006 19:12 schreef Asskicker14 het volgende:
Nee. Snuggere hond.![]()
Dit is toch niet anders dan mensen die nepklachten sturen naar chips of nootjes-fabrikanten en vervolgens een hele doos opgestuurd krijgen, alleen krijg ik enkel een waardecheque.![]()
Vind ik ook ontzettend min. Zou haast hopen dat je er ziek van wordt, maar he, dan gaat er weer een klacht uit zekerquote:Op maandag 1 mei 2006 19:12 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee. Snuggere hond.![]()
Dit is toch niet anders dan mensen die nepklachten sturen naar chips of nootjes-fabrikanten en vervolgens een hele doos opgestuurd krijgen, alleen krijg ik enkel een waardecheque.![]()
Correct. Halen wat er te halen valt. Dat is immers de Nederlandse mentaliteit.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Vind ik ook ontzettend min. Zou haast hopen dat je er ziek van wordt, maar he, dan gaat er weer een klacht uit zeker?
laat ons het resultaat weten!quote:Op maandag 1 mei 2006 21:14 schreef Scummy het volgende:
Al sinds ik voor het eerst de smaak "cookiedough" proefde, vroeg ik me af of het nu echte stukjes deeg zijn die erin verwerkt zijn. Of dat het gewoon kunstmatige smaakvervangers zijn.
Omdat het nu toch vakantie is, leek het me wel interessant om deze deegstukjes uit een pint B&J's te vissen en eens in de oven te bakken.Om te zien of er daadwerkelijk koekjes van komen.....
![]()
In dat gevalquote:Op maandag 1 mei 2006 17:11 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Stuur eens een klacht op naar Ben & Jerry's via dit klachtenformulier: http://www.consumercarece(...)emeen.php?id=1416645
Als je een beetje origineel uit de hoek komt, is de kans groot dat je een gratis waardecheque krijgt.
Diefstal zou ik het niet willen noemen. Ik stuur een klacht en ik vraag niet eens om een waardecheque maar zij sturen een mailtje terug met een excuus waarin tevens staat dat ze het erg spijtig vinden en een waardecheque op zullen sturen. En mijn definitie van diefstal is toch heel anders hoor.quote:
Je doet alsof dat wat ik doe uitzonderlijk is, mensen doen het elke dagquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:01 schreef schooierd het volgende:
Duzzzzzz... je stuurt een nepklacht waar je willens en wetens een waardecheque door hoopt te ontvangen.... en da's geen diefstal![]()
Óf je bent knetter seniel ("ik zou toch zweren dat ik een klacht had"), óf
![]()
Ontopic: waarom is Cherry Garcia alleen -of all places- bij de videotheek en pizzaboer te vinden(al scheelt het wel wat calorieën... Schooierd keilt zo'n bak in één keer naar binnen
)
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:31 schreef Janetje het volgende:
Poos geleden Phish Food geprobeerd.. erg lekker, maar iets te chocoladig..![]()
Overigens vind ik dé manier om B&J te eten: Met een vriendin op een warme zomerdag een pint kopen en die vervolgens met plastic lepels op een lekker plekje in de schaduw op te lepelen.
Sja, als jij voor 4,50 een dief wilt zijn... Hoop ik voor je dat je op een dag wel genoeg zakcentjes krijgt om het te kopenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Je doet alsof dat wat ik doe uitzonderlijk is, mensen doen het elke dagen je zit hier nu wel heel moeilijk over te doen maar ook jij zit ongetwijfeld via allerlei P2P of weet ik veel welke sharing programma muziek, films en games binnen te halen. Dát is pas diefstal en hier praten we maar over een waardecheque van 4,50. Doe niet zo schijnheilig,
.
Nederlanders staan erom bekend dat ze zuinig op hun centjes zijn hé, ik ben daar geen uitzondering op de regel. Waarom denk je dat er sites zijn gemaakt zoals gratiz.nl , toch niet voor iemand die 'niet genoeg zakcentjes krijgt', nee, voor de normale Nederlandse burger. Maar ik snap werkelijk niet het probleem, ik stuur enkel een klacht en jullie maken er een probleem van.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:47 schreef Kimske het volgende:
[..]
Sja, als jij voor 4,50 een dief wilt zijn... Hoop ik voor je dat je op een dag wel genoeg zakcentjes krijgt om het te kopen![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 01:55 schreef poohy het volgende:
Caramel Chew![]()
Helaas verkopen ze B & J niet hierEn ik mis het echt enorm
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |