O, dus het hoort toch niet zoquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:20 schreef PCaulfield het volgende:
Ik heb de neiging dat lipje in Lieske's shirt te stoppen
dat zeg je nuquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:14 schreef Day het volgende:
[..]
Er ook van eten is wat anders, dan de helft in d'r bek proppen (zie dadels).
En dat gelik aan dat mes. Ik zou die toastjes niet hoeven.
Alsof ze honger hebben moeten lijdenquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:24 schreef Ferdii het volgende:
[..]
dat zeg je nu
w8 maar als je 3 weken op rantsoen staat, dan piep je wel anders
Bedoel maar!quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:26 schreef Mlose het volgende:
[..]
Alsof ze honger hebben moeten lijden![]()
Chantal je praat!quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:28 schreef Peter6000 het volgende:
Chantal, je praat teveel
En te hard
ja dat vond ik ook zieligquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:33 schreef PCaulfield het volgende:
Lieske krijgt niet de kans haar "grootste lachmoment" te delen
Viel me ook al op ..Chantal gaat maar door, Lieske interesseerrt haar geen moerquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:33 schreef PCaulfield het volgende:
Lieske krijgt niet de kans haar "grootste lachmoment" te delen
Weet Lieske wie ze de volgende keer moet nomineren!!!quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:36 schreef qonmann het volgende:
[..]
Viel me ook al op ..Chantal gaat maar door, Lieske interesseerrt haar geen moer
hij heeft al eerder gedronkenquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:38 schreef schatje het volgende:
Rob heeft wel tig keer geroepen dat ie geen druppel alcohol aanraakt, maar zit ondertussen wel aan de
rosé.
Yep ..hoop dat ze het onthoudt tot donderdagquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:36 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Weet Lieske wie ze de volgende keer moet nomineren!!!![]()
Tussen zulke mensen zou je ook wel een alcoholist wordenquote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:48 schreef Giggio het volgende:
Chantal Rules!!!!!!! GNA GNA GNA
GNA GNA
GNA GNA GNA GNA
GNA GNA GNA
GNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA...
Dat is chillen weet je wel.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:52 schreef Minouishere het volgende:
waarom zitten die lui toch altijd op de grond ipv op de bank..........
ja gek he, hij heeft net zelfs glazen besteld........misschien vindt dido dat netter.....quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:52 schreef BONG4002 het volgende:
Sinds wanneer drinkt Roel bier uit een glasnormaal drinkt ie altijd uit de fles
Volgens mij drinkt hij rode limonadesiroop met water hoor.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:38 schreef schatje het volgende:
Rob heeft wel tig keer geroepen dat ie geen druppel alcohol aanraakt, maar zit ondertussen wel aan de
rosé.
Ja hoor, als je er lekker bij voelt waarom niet?quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als je dat gewoon thuis doet, is dat dan ook chillen![]()
Ik vind het fijner om op de bank te zitten ipv daarvoorquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:57 schreef ruby het volgende:
Ja hoor, als je er lekker bij voelt waarom niet?
quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:57 schreef pullup het volgende:
En hoppa de volgende fles gaat open dat gaat goed
Ja ik ook, ik vind liggen zelfs nog lekkerder!quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:59 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vind het fijner om op de bank te zitten ipv daarvoor![]()
Het is in ieder geval wel praktisch dicht bij de tafel te zitten, als je wat drinken wil pakken.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:01 schreef ruby het volgende:
Ja ik ook, ik vind liggen zelfs nog lekkerder!
Misschien versterkt het het groepsgevoel ofzo.![]()
Zijn m&m's zijn niet geleverd.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:38 schreef schatje het volgende:
rosé.
Denk eerder Nathalie.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:36 schreef AnTjUh het volgende:
volgens mij heeftChantal echt een drankprobleempje
Zit ook altijd op de grond ipv op de bank.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:52 schreef Minouishere het volgende:
Doe ik ook altijdquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:52 schreef Minouishere het volgende:
Dat was leuk in de engelse bb, daar hadden ze op een raam geschreven dat er een mol in het huis was.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:04 schreef ruby het volgende:
Oke, ze verdenken weer iemand van een mol te wezen in het huis.
Dat denk ik ook ja. Misschien zie ik het bji haar ook wel meer door die verhalen over haar vader, moeder, famielie, rijden en drinken etc.quote:
Hey gezelliequote:Op zaterdag 5 november 2005 18:01 schreef Snaptnix het volgende:
Zijn we weer![]()
Ze hebben de boodschappen inmiddels zie ik. Mooi. Laat het feest maar eens beginnen dan. Ben d'r klaar voor.![]()
![]()
Hoe meer Chantal hoe beter!!!!!!quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat was leuk in de engelse bb, daar hadden ze op een raam geschreven dat er een mol in het huis was.
Paranoia bij het leven onder de bewoners.
Maar een paar dagen later vind een van de bewoners een knuffelbeestmol in de tuin![]()
Er zit al een Mol in het huis... althans... achter de schermen van het huisquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat was leuk in de engelse bb, daar hadden ze op een raam geschreven dat er een mol in het huis was.
Paranoia bij het leven onder de bewoners.
Maar een paar dagen later vind een van de bewoners een knuffelbeestmol in de tuin![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:14 schreef Day het volgende:
Ik word zo moe van de 'levenwijsheden' van Chantal.
Sorryquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:09 schreef scanman01 het volgende:
Giggio, weer een puntje erbij in de layout verneukende posts lijst
Nu gaat het werkelijk compleet verkeerd met je hoor. Zou me maandag even bij de psycholoog melden als ik jou was. Nu heb je echt dringend hulp nodig.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:16 schreef Giggio het volgende:
[..]
Sorry![]()
![]()
maar de fles rose smaakte prima en eindelijk kan ik eens genieten van Chantal!!
Zal me inhouwûh.... mits Rob me geen kwaaie dronk gaat bezorgen![]()
![]()
Rob heeft de puppy-roll-over van Joost afgekeken.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:16 schreef milagro het volgende:
Go Rob, maak d'r af!!!!!!!!!!
Je GNAAAA..... enz was veel te lang waardoor de pagina uit elkaar getrokken wordt.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:16 schreef Giggio het volgende:
[..]
Sorry![]()
![]()
![]()
Als ze met haar benen in een bak hongerige piranha's hangt kan ik best van haar genieten denk ik .quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:18 schreef Snaptnix het volgende:
Genieten van Chantal, gekker moet het toch niet worden zeg
Wat voor rose heb je.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:16 schreef Giggio het volgende:
[..]
Sorry![]()
![]()
![]()
Idd, en de sfeer word ietsje minder dus wie weet is er een minieme kans dat er een leuk ruzietje onstaatquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:20 schreef StephanL het volgende:
nu al aan de bier en wijn? ze zijn er vroeg bij
tis zaterdag GNA GNAquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:18 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nu gaat het werkelijk compleet verkeerd met je hoor. Zou me maandag even bij de psycholoog melden als ik jou was. Nu heb je echt dringend hulp nodig.
Genieten van Chantal, gekker moet het toch niet worden zeg
nasaal en toch snerpend... huuuuuuh rilquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:20 schreef scanman01 het volgende:
Je komt er ook haast niet tussen bij krijsende Chantal
Vast welquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd, en de sfeer word ietsje minder dus wie weet is er een minieme kans dat er een leuk ruzietje onstaat
quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:22 schreef Giggio het volgende:
[..]
tis zaterdag GNA GNA
de rose staat koud GNA GNA
Chantal is top GNA GNA
(met excuses voor als ik later uit mijn roes ontwaak GNA GNA GNA)
Komt omdat het zo`n toffe Amsterdamse "meid" isquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:23 schreef milagro het volgende:
nasaal en toch snerpend... huuuuuuh ril
ze weet het ook konstant nét beter, maar dan ook met álles.
Kom op zeg , zelfs piranha's eten niet alles hoorquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:20 schreef Pinball het volgende:
[..]
Als ze met haar benen in een bak hongerige piranha's hangt kan ik best van haar genieten denk ik .
Wel oordopjes in natuurlijk![]()
Je bedoelde zeker bedoelt...quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Sjankwal houd je bek GODVERDOMME......![]()
![]()
Dit is voor ons.... bla bla bla
Ze bedoeld... dit is voor MIJ....
Genieten van Chantalquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:22 schreef Giggio het volgende:
[..]
tis zaterdag GNA GNA
de rose staat koud GNA GNA
Chantal is top GNA GNA
(met excuses voor als ik later uit mijn roes ontwaak GNA GNA GNA)
Nee moest zijn bedoelde.... vergat de "e "quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je bedoelde zeker bedoelt...
Of was het ironie
quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:25 schreef Day het volgende:
OMG! Naat staat gewoon op om in de badkamer d'r haar en kleding goed te doen!![]()
als je haar maar goed zitquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
[[url=http://www.filedump.nl/files/bb5553.JPG]afbeelding][/URL]
Dan is ze haar roddelsessies over bepaalde mensen zeker vergeten.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:28 schreef Pinball het volgende:
Chantal had het zo moeilijk met nomineren, wabnt het zijn allemaal zulke leuke mensen.
Sterf, gore liegende nsb hoer.
quote:
Nee Chantal moet opgewonden worden.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:30 schreef StephanL het volgende:
Gaan de batterij van Chantal niet eerder leeg![]()
Ik hoop het zo!quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:29 schreef Day het volgende:
Alle uitpraterij ten spijt: Chantal heeft volgende week gewoon een nominatie van Dido aan d'r reet hangen. Heerlijk![]()
Hij kijkt erbij met een gezicht van "dat wordt zo geregeld als het aan mij ligt... " BRRR, enge kast-psychopaatquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:31 schreef Foreverblue het volgende:
Rob: Als je er aan gaat, dan ga je eraan... klaar.
[afbeelding]
ik snap niet dat ze de moeite neemt.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
[[url=http://www.filedump.nl/files/bb5553.JPG]afbeelding][/URL]
quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:28 schreef Pinball het volgende:
Chantal had het zo moeilijk met nomineren, want het zijn allemaal zulke leuke mensen.
Sterf, gore liegende nsb hoer.
Als het over opdraaien gaat. Helemaal mee eens. Maar mogen ze dat van mij wel een paar dagen vergeten. Graag zelfsquote:
Alleen als Dido, net als Rikkert, een nominatie mag geven vanuit de studioquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:29 schreef Day het volgende:
Alle uitpraterij ten spijt: Chantal heeft volgende week gewoon een nominatie van Dido aan d'r reet hangen. Heerlijk![]()
Goed ideequote:Op zaterdag 5 november 2005 18:30 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Hou jij hem vast. Doe ik ondertussen de dwangbuis aan. Voor ie een nog groter gevaar voor zichzelf en de samenleving wordt![]()
Nee, dat meen je niet. Echt??????quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:32 schreef StephanL het volgende:
[..]
de batterijen van der zender natuurlijk
Met zulk soort problemen kunnen we hem het best hier plaatsen denk ik zo. Heeft ie direct alle hulpverlenende instanties bij de hand.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:33 schreef lovebear het volgende:
[..]
Goed idee![]()
Waar zullen we hem plaatsen als hij lekker ingepakt zit.
We moeten hem natuurlijk niet horen, met zn Chantal pro praat.![]()
Mee eens haar Gnaas hoor je al zelfs als ze niet in beeld is.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Als het over opdraaien gaat. Helemaal mee eens. Maar mogen ze dat van mij wel een paar dagen vergeten. Graag zelfs![]()
Maar opgewonden in andere context![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Met zulk soort problemen kunnen we hem het best hier plaatsen denk ik zo. Heeft ie direct alle hulpverlenende instanties bij de hand.![]()
Wat een humor heb ik op de vroege avond he? En dit is nog maar het begin.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:33 schreef Snaptnix het volgende:
Als het over opdraaien gaat. Helemaal mee eens. Maar mogen ze dat van mij wel een paar dagen vergeten. Graag zelfs![]()
Maar opgewonden in andere context![]()
Ik vind dat idd ook veel zeggen... het zegt mij dat het niveau van de mensen in dat huis echt onbeschrijfelijk laag is.. Hoe is het in godsnaam mogelijk dat ze de achterbaksheid van die manke niet zien??quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:36 schreef riri het volgende:
De meesten in dat huis mogen Rob er is er maar eentje die dat niet heeft en dat is degene die alles doet om te winnen
Vind dat toch veel zeggen,die mensen zitten elke dag met elkaar in dat huis opgesloten,als Rob een rotkerel was dan hadden niet zoveel daar 'n goede band met hem
Denkfout: WIJ zien alles. Degenen daar in het huis niet. Hij zorgt er altijd wel voot dat hij z'n manipulatieve acties 1 op 1 doet.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:36 schreef riri het volgende:
De meesten in dat huis mogen Rob er is er maar eentje die dat niet heeft en dat is degene die alles doet om te winnen
Vind dat toch veel zeggen,die mensen zitten elke dag met elkaar in dat huis opgesloten,als Rob een rotkerel was dan hadden niet zoveel daar 'n goede band met hem
OMG! Ga straks toch maar Saw2 kijken denk ik. Beter voor m'n gemoedstoestand waarschijnlijk als dit forum als jij nog erger losgaatquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:38 schreef ruby het volgende:
[..]
Wat een humor heb ik op de vroege avond he? En dit is nog maar het begin.![]()
Maar vergeet niet dat menno in eerste instantie niet op Rob heeft gestemd ( maar op Ralph), maar dat rob al vanaf het begin de Pik had op menno en elke keer op hem stemde, dus dan kan je verwachten dat menno dit dus terug doet.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:36 schreef riri het volgende:
Je vergeetquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Denkfout: WIJ zien alles. Degenen daar in het huis niet.
Rob![]()
![]()
Achterbakse luldebehanger met een enge psychopatenkop
Gelukkig ben jij er nog om me aan te vullenquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:41 schreef lovebear het volgende:
[..]
Je vergeet
Vreselijk iritante manupilerende egoist
Altijdquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij er nog om me aan te vullen![]()
ik ook,ik volg het ook vanaf het begin en zie allesquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Denkfout: WIJ zien alles. Degenen daar in het huis niet. Hij zorgt er altijd wel voot dat hij z'n manipulatieve acties 1 op 1 doet.
Rob![]()
![]()
Achterbakse luldebehanger met een enge psychopatenkop
Wacht maar tot ik ook een fles rosé in m'n mik heb geschoven.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:41 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
OMG! Ga straks toch maar Saw2 kijken denk ik. Beter voor m'n gemoedstoestand waarschijnlijk als dit forum als jij nog erger losgaat![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:44 schreef riri het volgende:
[..]
ik ook,ik volg het ook vanaf het begin en zie alles
zie ook het bashen hier van Rob op een lage manier en het ordinaire uischelden wat jij hierboven ook doet,ik zou er maar trots op wezen als ik jou was zo in elkaar te zitten als jezelf dan
quote:
Mijn hemel...wat een ziek gedragquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:47 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
Je vindt het mankenelis-bashen al ergLees eens terug wat er over tanja gezegd is
Rob is een enge psychopaat die meer spelletjes speelt dan de andere bewoners bij elkaar en heeft de mazzel dat niemand van die losers daar dat doorheeft. Wat mij betreft mag hij met zijn eigen benen tot pulp geslagen worden
Toch wel erg vreemd dat jij een van de weinigen bent die het anders ziet. Zet je dat dan werkelijk niet te denkenquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:44 schreef riri het volgende:
[..]
ik ook,ik volg het ook vanaf het begin en zie alles
zie ook het bashen hier van Rob op een lage manier en het ordinaire uischelden wat jij hierboven ook doet,ik zou er maar trots op wezen als ik jou was zo in elkaar te zitten als jezelf dan
yesquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:48 schreef Day het volgende:
Heeft Nathalie het nou over het smakken van anderen???????![]()
quote:
Veel plezier en tot laterquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:48 schreef teamlead het volgende:
damn... ik moet echt gaan nu... opzitten en pootjes geven op een verjaardag....
Tot latersen enjoy
Nou dat laatste hoeft ook weer niet das zielig foeiquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:47 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
Je vindt het mankenelis-bashen al ergLees eens terug wat er over tanja gezegd is
Rob is een enge psychopaat die meer spelletjes speelt dan de andere bewoners bij elkaar en heeft de mazzel dat niemand van die losers daar dat doorheeft. Wat mij betreft mag hij met zijn eigen benen tot pulp geslagen worden
Kim Holland zou er anders direct voor tekenenquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:51 schreef Pinball het volgende:
Ik ben het wel eens met Joost. 'Alles een keer gedaan willen hebben' is gelul. Je laat je ook niet naaien door een schip Russische matrozen omdat 'je alles een keer gedaan moet hebben.'
Zat te wachten op een vele reactie van roel.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:51 schreef Pinball het volgende:
Ik ben het wel eens met Joost. 'Alles een keer gedaan willen hebben' is gelul. Je laat je ook niet naaien door een schip Russische matrozen omdat 'je alles een keer gedaan moet hebben.'
quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:51 schreef Pinball het volgende:
Dit is Fok, en het gaat over een hersenloos tv programma. Hoe serieus wil je precies genomen worden? Lighten up, niemand hier gaat echt bij Rob langs hoor.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:56 schreef riri het volgende:
uit de laatste postings
enge psychopaat
luldebehanger met een enge psychopatenkop
Wat mij betreft mag hij met zijn eigen benen tot pulp geslagen worden
en mensen die dit soort taal moeten en willen gebruiken denken ook nog serieus genomen te worden?
Nee, hoor, het is logisch, niemand weet hoe Chantal net nog geluld heeft tegen een ander over hem/haar, of straks nog gaat doen. Chantal heeft voor ieder verhaal 3 versies, immers .quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:59 schreef Day het volgende:
Ongelovelijk dat Dido in dat geziek van Chantal trapt!
hij valt zo in slaapquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:00 schreef Minouishere het volgende:
roel heeft inmiddels vier lege flesjes voor 'm staan ? dat gaat lekkerrrrrrrrrrr !! zet 'm op roel......
Straks pas, bovenop Dido.quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:03 schreef yantjes het volgende:
ja riri....er lopen op dit forum echte psychopaten rond dat is wel duidelijk
ze kunnen de wereld van BB al niet eens meer van de echte wereld onderscheiden
ben volledig met je eens over dat ordinaire schelden
quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:05 schreef Inca het volgende:
[..]
nee daar pist die over heen niemand die het ziet omdat tanja al weg is
Ja, erg hè?quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:03 schreef yantjes het volgende:
ja riri....er lopen op dit forum echte psychopaten rond dat is wel duidelijk
ze kunnen de wereld van BB al niet eens meer van de echte wereld onderscheiden
ben volledig met je eens over dat ordinaire schelden
Maar dat kan nog heel de week. Zo mogen van mij ook wel gewoon los gaan.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:12 schreef Minouishere het volgende:
ik hoop dat er geen muziek komt vanavond........dit is veel gezelliger zo, die gesprekjes......
Laat de muziek maar komen dat gelul heb ik de afgelope dagen al te veel gehoord.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:12 schreef Minouishere het volgende:
ik hoop dat er geen muziek komt vanavond........dit is veel gezelliger zo, die gesprekjes......
quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:07 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja, erg hè?
Net als die mensen die een suf internetforum niet kunnen onderscheiden van de echte wereld.
Of kneuzen van bewoners die een BB-huis niet kunnen onderscheiden van de echte wereld.
roep dat nooit te hard.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:15 schreef Minouishere het volgende:
dido is al straalbezopen en roel heeft er al zes op, wordt niks meer vanavond.........
nee dat klopt, wil ik eigenlijk ook liever niet zienquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
roep dat nooit te hard.
Afwachten de avond is nog vroeg.
En voor seks moet je niet bij roel en Dido zijn
Dat was weer een 'Niet op likken' momentje.quote:
Heyquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:19 schreef TheVulture het volgende:Hallo allemaal, na bijna twee BB-loze dagen pak ik de draad maar eens weer op....
Ik ben effe bij het bijlezen en luisteren op de BB-site net tegen het stukje van Rob aangelopen over het feit dat ie zo geniet dat Menno zo kapot zit na de weekopdracht....
WAT EEN WALGELIJK STUK VRETEN IS HET TOCH, dan ben je godverdomme bijna 50 en dan steek je zo kinderachtig in elkaar, niet te bevatten. Ik zou me echt de ogen uit mijn kop schamen als ik zo'n vader zou hebben (ja je leest het goed Michelle, je vader is een walgelijke, kinderachtige vent)
Kan er iemand donderdag as met rotte eieren bij de poort gaan staan en dat misbaksel proberen te raken GAD GADVERDAMME....
quote:
Wat ben je weer lief vanavondquote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:19 schreef TheVulture het volgende:![]()
ja je leest het goed Michelle, je vader is een walgelijke, kinderachtige vent
quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:23 schreef Minouishere het volgende:
sjesus moet je die joost die krop sla (of wat is het eigenlijk) zien snijden.........
quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:23 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dank je![]()
Jij bent ook een lieverd![]()
Hoop dat schijn bedriegt, en dat de genade klap nog komtquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:24 schreef cuall het volgende:
Dido maakt alles weer goed met Channy
beetje jammer
meer aan het verkrachtenquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:23 schreef Minouishere het volgende:
sjesus moet je die joost die krop sla (of wat is het eigenlijk) zien snijden.........
Ja!quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:59 schreef Day het volgende:
Ongelovelijk dat Dido in dat gezeik van Chantal trapt!
Die komt niet meer het is nu over en uit.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:26 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hoop dat schijn bedriegt, en dat de genade klap nog komt![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:19 schreef TheVulture het volgende:Hallo allemaal, na bijna twee BB-loze dagen pak ik de draad maar eens weer op....
Ik ben effe bij het bijlezen en luisteren op de BB-site net tegen het stukje van Rob aangelopen over het feit dat ie zo geniet dat Menno zo kapot zit na de weekopdracht....
WAT EEN WALGELIJK STUK VRETEN IS HET TOCH, dan ben je godverdomme bijna 50 en dan steek je zo kinderachtig in elkaar, niet te bevatten. Ik zou me echt de ogen uit mijn kop schamen als ik zo'n vader zou hebben (ja je leest het goed Michelle, je vader is een walgelijke, kinderachtige vent)
Kan er iemand donderdag as met rotte eieren bij de poort gaan staan en dat misbaksel proberen te raken GAD GADVERDAMME....
Das de klap zij genomineerd week later eruitquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:27 schreef regenworm het volgende:
[..]
Die komt niet meer het is nu over en uit.
We moeten weer wachten tot de volgende nominatie ronde
Haha !quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:24 schreef cuall het volgende:
Dido maakt alles weer goed met Channy
beetje jammer
Ja. Doe geen moeite zou ik zeggen, maar dat hoort ze toch niet.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:29 schreef regenworm het volgende:
Nath heeft voor vanavond haar hoerenpakje maar aangetrokken
denk het nietquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:29 schreef lovebear het volgende:
[..]
Das de klap zij genomineerd week later eruit
Hoop het ook, maar vrees het ergste.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:26 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hoop dat schijn bedriegt, en dat de genade klap nog komt![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:30 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja. Doe geen moeite zou ik zeggen, maar dat hoort ze toch niet.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:29 schreef regenworm het volgende:
Nath heeft voor vanavond haar hoerenpakje maar aangetrokken
Treffend voorbeeld. En inderdaad, dodelijk vermoeiend.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:28 schreef Jappie het volgende:
Ongelovelijk zeg...wat zitten die 2 ( Chantal ; Dido ) zichzelf geestelijk op te geilen.....
<snip>
Dodelijk vermoeiend dit
Hoiquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:33 schreef ruby het volgende:
Sjow, daar ben ik weer.
Dido heeft alles op een rijtje. Cool man.
quote:
Misschien wel omdat Menno niet vatbaar was voor het spel van Rob. En t is voor Rob natuurlijk een concurrent, net als Ralph eigenlijk een concurrent voor Rob was. Menno had gelijk een kusmaatje in huis, terwijl Rob van te voren had geroepen dat hij wilde wippen in huis.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:41 schreef Garman het volgende:
[..]
Maar vergeet niet dat menno in eerste instantie niet op Rob heeft gestemd ( maar op Ralph), maar dat rob al vanaf het begin de Pik had op menno en elke keer op hem stemde, dus dan kan je verwachten dat menno dit dus terug doet.
Hoi hoiquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:33 schreef ruby het volgende:
Sjow, daar ben ik weer.
Dido heeft alles op een rijtje. Cool man.
Gaat ze daar weer de hele dag over mekkeren.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:36 schreef pullup het volgende:
O jee Lieske zit weer aan de vette shoarma met knoflooksaus.
Dat gaat morgen weer janken worden om haar puisten![]()
volgens mij wel geloof wijnquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:36 schreef ruby het volgende:
Heeft Rob ook gedronken?
quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hoi hoi![]()
Helemaal opgeladen? Goeie bodem voor de rose?
Ja, die actie was echt te triest voor woorden!quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:19 schreef TheVulture het volgende:Hallo allemaal, na bijna twee BB-loze dagen pak ik de draad maar eens weer op....
Nee, hij moet nog lopen vanavond en anders gaat dat kunstbeen een heel eigen leven leiden....quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:36 schreef ruby het volgende:
Heeft Rob ook gedronken?
Das op zich nog niets eens zo erg. Maar het is zo.... Weet je wel.... ach ja, weet het ook niet pieperdepiepp wapperdewap. Het is dat randgebeuren, dat is helaas zo irritant.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:37 schreef ruby het volgende:
[..]
Gaat ze daar weer de hele dag over mekkeren.
Als ie 'm af zou doen, dan zou ie dat probleem niet hebben.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee, hij moet nog lopen vanavond en anders gaat dat kunstbeen een heel eigen leven leiden....
quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:36 schreef pullup het volgende:
O jee Lieske zit weer aan de vette shoarma met knoflooksaus.
Dat gaat morgen weer janken worden om haar puisten![]()
Oh ok! Nou ik zou zeggen: Dank je!quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:37 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja hoor, dat moet lukken volgens mij.![]()
Je heb ook andere manieren ipv meppen, om hem een lesje te leren.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:41 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou er een flink geldbedrag voor overhebben om nu dat huis in te mogen en Rob eens flink zijn vet te geven zeg. Dat zelfvoldane smoelwerk is gewoon te erg....
Dan zuipt ie de hele dag, want hij praat altijd zo.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:41 schreef ruby het volgende:
Rob praat niet echt heel duidelijk, ik hoor haperingen. Dat duidt op alcoholgebruik.
Ben benieuwd of die een x zal brekenquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:43 schreef avonne het volgende:
Nathalie staat voor de derde keer in een uur in de badkamerspiegel te kijken
![]()
Met 10 procent van de stemmen naar huis gestuurd worden als hij met Menno op de bank zit bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:42 schreef lovebear het volgende:
Je heb ook andere manieren ipv meppen, om hem een lesje te leren.
Die zijn ook heel effectief![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:43 schreef Rica het volgende:
Ingrid: "Ja gistûh in dâh рати hèh denk вные dàh докум енты bûh рона ль ный.. nah denk sgijt"
Er zijn nog veel meer oplossingen lolquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:44 schreef Pinball het volgende:
[..]
Met 10 procent van de stemmen naar huis gestuurd worden als hij met Menno op de bank zit bijvoorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |