Dat denk ik ook ja. Misschien zie ik het bji haar ook wel meer door die verhalen over haar vader, moeder, famielie, rijden en drinken etc.quote:
Hey gezelliequote:Op zaterdag 5 november 2005 18:01 schreef Snaptnix het volgende:
Zijn we weer![]()
Ze hebben de boodschappen inmiddels zie ik. Mooi. Laat het feest maar eens beginnen dan. Ben d'r klaar voor.![]()
![]()
Hoe meer Chantal hoe beter!!!!!!quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat was leuk in de engelse bb, daar hadden ze op een raam geschreven dat er een mol in het huis was.
Paranoia bij het leven onder de bewoners.
Maar een paar dagen later vind een van de bewoners een knuffelbeestmol in de tuin![]()
Er zit al een Mol in het huis... althans... achter de schermen van het huisquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat was leuk in de engelse bb, daar hadden ze op een raam geschreven dat er een mol in het huis was.
Paranoia bij het leven onder de bewoners.
Maar een paar dagen later vind een van de bewoners een knuffelbeestmol in de tuin![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:14 schreef Day het volgende:
Ik word zo moe van de 'levenwijsheden' van Chantal.
Sorryquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:09 schreef scanman01 het volgende:
Giggio, weer een puntje erbij in de layout verneukende posts lijst
Nu gaat het werkelijk compleet verkeerd met je hoor. Zou me maandag even bij de psycholoog melden als ik jou was. Nu heb je echt dringend hulp nodig.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:16 schreef Giggio het volgende:
[..]
Sorry![]()
![]()
maar de fles rose smaakte prima en eindelijk kan ik eens genieten van Chantal!!
Zal me inhouwûh.... mits Rob me geen kwaaie dronk gaat bezorgen![]()
![]()
Rob heeft de puppy-roll-over van Joost afgekeken.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:16 schreef milagro het volgende:
Go Rob, maak d'r af!!!!!!!!!!
Je GNAAAA..... enz was veel te lang waardoor de pagina uit elkaar getrokken wordt.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:16 schreef Giggio het volgende:
[..]
Sorry![]()
![]()
![]()
Als ze met haar benen in een bak hongerige piranha's hangt kan ik best van haar genieten denk ik .quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:18 schreef Snaptnix het volgende:
Genieten van Chantal, gekker moet het toch niet worden zeg
Wat voor rose heb je.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:16 schreef Giggio het volgende:
[..]
Sorry![]()
![]()
![]()
Idd, en de sfeer word ietsje minder dus wie weet is er een minieme kans dat er een leuk ruzietje onstaatquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:20 schreef StephanL het volgende:
nu al aan de bier en wijn? ze zijn er vroeg bij
tis zaterdag GNA GNAquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:18 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nu gaat het werkelijk compleet verkeerd met je hoor. Zou me maandag even bij de psycholoog melden als ik jou was. Nu heb je echt dringend hulp nodig.
Genieten van Chantal, gekker moet het toch niet worden zeg
nasaal en toch snerpend... huuuuuuh rilquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:20 schreef scanman01 het volgende:
Je komt er ook haast niet tussen bij krijsende Chantal
Vast welquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd, en de sfeer word ietsje minder dus wie weet is er een minieme kans dat er een leuk ruzietje onstaat
quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:22 schreef Giggio het volgende:
[..]
tis zaterdag GNA GNA
de rose staat koud GNA GNA
Chantal is top GNA GNA
(met excuses voor als ik later uit mijn roes ontwaak GNA GNA GNA)
Komt omdat het zo`n toffe Amsterdamse "meid" isquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:23 schreef milagro het volgende:
nasaal en toch snerpend... huuuuuuh ril
ze weet het ook konstant nét beter, maar dan ook met álles.
Kom op zeg , zelfs piranha's eten niet alles hoorquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:20 schreef Pinball het volgende:
[..]
Als ze met haar benen in een bak hongerige piranha's hangt kan ik best van haar genieten denk ik .
Wel oordopjes in natuurlijk![]()
Je bedoelde zeker bedoelt...quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Sjankwal houd je bek GODVERDOMME......![]()
![]()
Dit is voor ons.... bla bla bla
Ze bedoeld... dit is voor MIJ....
Genieten van Chantalquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:22 schreef Giggio het volgende:
[..]
tis zaterdag GNA GNA
de rose staat koud GNA GNA
Chantal is top GNA GNA
(met excuses voor als ik later uit mijn roes ontwaak GNA GNA GNA)
Nee moest zijn bedoelde.... vergat de "e "quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je bedoelde zeker bedoelt...
Of was het ironie
quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:25 schreef Day het volgende:
OMG! Naat staat gewoon op om in de badkamer d'r haar en kleding goed te doen!![]()
als je haar maar goed zitquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
[[url=http://www.filedump.nl/files/bb5553.JPG]afbeelding][/URL]
Dan is ze haar roddelsessies over bepaalde mensen zeker vergeten.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:28 schreef Pinball het volgende:
Chantal had het zo moeilijk met nomineren, wabnt het zijn allemaal zulke leuke mensen.
Sterf, gore liegende nsb hoer.
quote:
Nee Chantal moet opgewonden worden.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:30 schreef StephanL het volgende:
Gaan de batterij van Chantal niet eerder leeg![]()
Ik hoop het zo!quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:29 schreef Day het volgende:
Alle uitpraterij ten spijt: Chantal heeft volgende week gewoon een nominatie van Dido aan d'r reet hangen. Heerlijk![]()
Hij kijkt erbij met een gezicht van "dat wordt zo geregeld als het aan mij ligt... " BRRR, enge kast-psychopaatquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:31 schreef Foreverblue het volgende:
Rob: Als je er aan gaat, dan ga je eraan... klaar.
[afbeelding]
ik snap niet dat ze de moeite neemt.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
[[url=http://www.filedump.nl/files/bb5553.JPG]afbeelding][/URL]
quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:28 schreef Pinball het volgende:
Chantal had het zo moeilijk met nomineren, want het zijn allemaal zulke leuke mensen.
Sterf, gore liegende nsb hoer.
Als het over opdraaien gaat. Helemaal mee eens. Maar mogen ze dat van mij wel een paar dagen vergeten. Graag zelfsquote:
Alleen als Dido, net als Rikkert, een nominatie mag geven vanuit de studioquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:29 schreef Day het volgende:
Alle uitpraterij ten spijt: Chantal heeft volgende week gewoon een nominatie van Dido aan d'r reet hangen. Heerlijk![]()
Goed ideequote:Op zaterdag 5 november 2005 18:30 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Hou jij hem vast. Doe ik ondertussen de dwangbuis aan. Voor ie een nog groter gevaar voor zichzelf en de samenleving wordt![]()
Nee, dat meen je niet. Echt??????quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:32 schreef StephanL het volgende:
[..]
de batterijen van der zender natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |