als je haar maar goed zitquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
[[url=http://www.filedump.nl/files/bb5553.JPG]afbeelding][/URL]
Dan is ze haar roddelsessies over bepaalde mensen zeker vergeten.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:28 schreef Pinball het volgende:
Chantal had het zo moeilijk met nomineren, wabnt het zijn allemaal zulke leuke mensen.
Sterf, gore liegende nsb hoer.
quote:
Nee Chantal moet opgewonden worden.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:30 schreef StephanL het volgende:
Gaan de batterij van Chantal niet eerder leeg![]()
Ik hoop het zo!quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:29 schreef Day het volgende:
Alle uitpraterij ten spijt: Chantal heeft volgende week gewoon een nominatie van Dido aan d'r reet hangen. Heerlijk![]()
Hij kijkt erbij met een gezicht van "dat wordt zo geregeld als het aan mij ligt... " BRRR, enge kast-psychopaatquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:31 schreef Foreverblue het volgende:
Rob: Als je er aan gaat, dan ga je eraan... klaar.
[afbeelding]
ik snap niet dat ze de moeite neemt.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
[[url=http://www.filedump.nl/files/bb5553.JPG]afbeelding][/URL]
quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:28 schreef Pinball het volgende:
Chantal had het zo moeilijk met nomineren, want het zijn allemaal zulke leuke mensen.
Sterf, gore liegende nsb hoer.
Als het over opdraaien gaat. Helemaal mee eens. Maar mogen ze dat van mij wel een paar dagen vergeten. Graag zelfsquote:
Alleen als Dido, net als Rikkert, een nominatie mag geven vanuit de studioquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:29 schreef Day het volgende:
Alle uitpraterij ten spijt: Chantal heeft volgende week gewoon een nominatie van Dido aan d'r reet hangen. Heerlijk![]()
Goed ideequote:Op zaterdag 5 november 2005 18:30 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Hou jij hem vast. Doe ik ondertussen de dwangbuis aan. Voor ie een nog groter gevaar voor zichzelf en de samenleving wordt![]()
Nee, dat meen je niet. Echt??????quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:32 schreef StephanL het volgende:
[..]
de batterijen van der zender natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |