Nee, hoor, het is logisch, niemand weet hoe Chantal net nog geluld heeft tegen een ander over hem/haar, of straks nog gaat doen. Chantal heeft voor ieder verhaal 3 versies, immers .quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:59 schreef Day het volgende:
Ongelovelijk dat Dido in dat geziek van Chantal trapt!
hij valt zo in slaapquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:00 schreef Minouishere het volgende:
roel heeft inmiddels vier lege flesjes voor 'm staan ? dat gaat lekkerrrrrrrrrrr !! zet 'm op roel......
Straks pas, bovenop Dido.quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:03 schreef yantjes het volgende:
ja riri....er lopen op dit forum echte psychopaten rond dat is wel duidelijk
ze kunnen de wereld van BB al niet eens meer van de echte wereld onderscheiden
ben volledig met je eens over dat ordinaire schelden
quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:05 schreef Inca het volgende:
[..]
nee daar pist die over heen niemand die het ziet omdat tanja al weg is
Ja, erg hè?quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:03 schreef yantjes het volgende:
ja riri....er lopen op dit forum echte psychopaten rond dat is wel duidelijk
ze kunnen de wereld van BB al niet eens meer van de echte wereld onderscheiden
ben volledig met je eens over dat ordinaire schelden
Maar dat kan nog heel de week. Zo mogen van mij ook wel gewoon los gaan.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:12 schreef Minouishere het volgende:
ik hoop dat er geen muziek komt vanavond........dit is veel gezelliger zo, die gesprekjes......
Laat de muziek maar komen dat gelul heb ik de afgelope dagen al te veel gehoord.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:12 schreef Minouishere het volgende:
ik hoop dat er geen muziek komt vanavond........dit is veel gezelliger zo, die gesprekjes......
quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:07 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja, erg hè?
Net als die mensen die een suf internetforum niet kunnen onderscheiden van de echte wereld.
Of kneuzen van bewoners die een BB-huis niet kunnen onderscheiden van de echte wereld.
roep dat nooit te hard.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:15 schreef Minouishere het volgende:
dido is al straalbezopen en roel heeft er al zes op, wordt niks meer vanavond.........
nee dat klopt, wil ik eigenlijk ook liever niet zienquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
roep dat nooit te hard.
Afwachten de avond is nog vroeg.
En voor seks moet je niet bij roel en Dido zijn
Dat was weer een 'Niet op likken' momentje.quote:
Heyquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:19 schreef TheVulture het volgende:Hallo allemaal, na bijna twee BB-loze dagen pak ik de draad maar eens weer op....
Ik ben effe bij het bijlezen en luisteren op de BB-site net tegen het stukje van Rob aangelopen over het feit dat ie zo geniet dat Menno zo kapot zit na de weekopdracht....
WAT EEN WALGELIJK STUK VRETEN IS HET TOCH, dan ben je godverdomme bijna 50 en dan steek je zo kinderachtig in elkaar, niet te bevatten. Ik zou me echt de ogen uit mijn kop schamen als ik zo'n vader zou hebben (ja je leest het goed Michelle, je vader is een walgelijke, kinderachtige vent)
Kan er iemand donderdag as met rotte eieren bij de poort gaan staan en dat misbaksel proberen te raken GAD GADVERDAMME....
quote:
Wat ben je weer lief vanavondquote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:19 schreef TheVulture het volgende:![]()
ja je leest het goed Michelle, je vader is een walgelijke, kinderachtige vent
quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:23 schreef Minouishere het volgende:
sjesus moet je die joost die krop sla (of wat is het eigenlijk) zien snijden.........
quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:23 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dank je![]()
Jij bent ook een lieverd![]()
Hoop dat schijn bedriegt, en dat de genade klap nog komtquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:24 schreef cuall het volgende:
Dido maakt alles weer goed met Channy
beetje jammer
meer aan het verkrachtenquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:23 schreef Minouishere het volgende:
sjesus moet je die joost die krop sla (of wat is het eigenlijk) zien snijden.........
Ja!quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:59 schreef Day het volgende:
Ongelovelijk dat Dido in dat gezeik van Chantal trapt!
Die komt niet meer het is nu over en uit.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:26 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hoop dat schijn bedriegt, en dat de genade klap nog komt![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:19 schreef TheVulture het volgende:Hallo allemaal, na bijna twee BB-loze dagen pak ik de draad maar eens weer op....
Ik ben effe bij het bijlezen en luisteren op de BB-site net tegen het stukje van Rob aangelopen over het feit dat ie zo geniet dat Menno zo kapot zit na de weekopdracht....
WAT EEN WALGELIJK STUK VRETEN IS HET TOCH, dan ben je godverdomme bijna 50 en dan steek je zo kinderachtig in elkaar, niet te bevatten. Ik zou me echt de ogen uit mijn kop schamen als ik zo'n vader zou hebben (ja je leest het goed Michelle, je vader is een walgelijke, kinderachtige vent)
Kan er iemand donderdag as met rotte eieren bij de poort gaan staan en dat misbaksel proberen te raken GAD GADVERDAMME....
Das de klap zij genomineerd week later eruitquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:27 schreef regenworm het volgende:
[..]
Die komt niet meer het is nu over en uit.
We moeten weer wachten tot de volgende nominatie ronde
Haha !quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:24 schreef cuall het volgende:
Dido maakt alles weer goed met Channy
beetje jammer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |