O, dus het hoort toch niet zoquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:20 schreef PCaulfield het volgende:
Ik heb de neiging dat lipje in Lieske's shirt te stoppen
dat zeg je nuquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:14 schreef Day het volgende:
[..]
Er ook van eten is wat anders, dan de helft in d'r bek proppen (zie dadels).
En dat gelik aan dat mes. Ik zou die toastjes niet hoeven.
Alsof ze honger hebben moeten lijdenquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:24 schreef Ferdii het volgende:
[..]
dat zeg je nu
w8 maar als je 3 weken op rantsoen staat, dan piep je wel anders
Bedoel maar!quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:26 schreef Mlose het volgende:
[..]
Alsof ze honger hebben moeten lijden![]()
Chantal je praat!quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:28 schreef Peter6000 het volgende:
Chantal, je praat teveel
En te hard
ja dat vond ik ook zieligquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:33 schreef PCaulfield het volgende:
Lieske krijgt niet de kans haar "grootste lachmoment" te delen
Viel me ook al op ..Chantal gaat maar door, Lieske interesseerrt haar geen moerquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:33 schreef PCaulfield het volgende:
Lieske krijgt niet de kans haar "grootste lachmoment" te delen
Weet Lieske wie ze de volgende keer moet nomineren!!!quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:36 schreef qonmann het volgende:
[..]
Viel me ook al op ..Chantal gaat maar door, Lieske interesseerrt haar geen moer
hij heeft al eerder gedronkenquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:38 schreef schatje het volgende:
Rob heeft wel tig keer geroepen dat ie geen druppel alcohol aanraakt, maar zit ondertussen wel aan de
rosé.
Yep ..hoop dat ze het onthoudt tot donderdagquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:36 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Weet Lieske wie ze de volgende keer moet nomineren!!!![]()
Tussen zulke mensen zou je ook wel een alcoholist wordenquote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:48 schreef Giggio het volgende:
Chantal Rules!!!!!!! GNA GNA GNA
GNA GNA
GNA GNA GNA GNA
GNA GNA GNA
GNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA...
Dat is chillen weet je wel.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:52 schreef Minouishere het volgende:
waarom zitten die lui toch altijd op de grond ipv op de bank..........
ja gek he, hij heeft net zelfs glazen besteld........misschien vindt dido dat netter.....quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:52 schreef BONG4002 het volgende:
Sinds wanneer drinkt Roel bier uit een glasnormaal drinkt ie altijd uit de fles
Volgens mij drinkt hij rode limonadesiroop met water hoor.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:38 schreef schatje het volgende:
Rob heeft wel tig keer geroepen dat ie geen druppel alcohol aanraakt, maar zit ondertussen wel aan de
rosé.
Ja hoor, als je er lekker bij voelt waarom niet?quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als je dat gewoon thuis doet, is dat dan ook chillen![]()
Ik vind het fijner om op de bank te zitten ipv daarvoorquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:57 schreef ruby het volgende:
Ja hoor, als je er lekker bij voelt waarom niet?
quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:57 schreef pullup het volgende:
En hoppa de volgende fles gaat open dat gaat goed
Ja ik ook, ik vind liggen zelfs nog lekkerder!quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:59 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vind het fijner om op de bank te zitten ipv daarvoor![]()
Het is in ieder geval wel praktisch dicht bij de tafel te zitten, als je wat drinken wil pakken.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:01 schreef ruby het volgende:
Ja ik ook, ik vind liggen zelfs nog lekkerder!
Misschien versterkt het het groepsgevoel ofzo.![]()
Zijn m&m's zijn niet geleverd.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:38 schreef schatje het volgende:
rosé.
Denk eerder Nathalie.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:36 schreef AnTjUh het volgende:
volgens mij heeftChantal echt een drankprobleempje
Zit ook altijd op de grond ipv op de bank.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:52 schreef Minouishere het volgende:
Doe ik ook altijdquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:52 schreef Minouishere het volgende:
Dat was leuk in de engelse bb, daar hadden ze op een raam geschreven dat er een mol in het huis was.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:04 schreef ruby het volgende:
Oke, ze verdenken weer iemand van een mol te wezen in het huis.
Dat denk ik ook ja. Misschien zie ik het bji haar ook wel meer door die verhalen over haar vader, moeder, famielie, rijden en drinken etc.quote:
Hey gezelliequote:Op zaterdag 5 november 2005 18:01 schreef Snaptnix het volgende:
Zijn we weer![]()
Ze hebben de boodschappen inmiddels zie ik. Mooi. Laat het feest maar eens beginnen dan. Ben d'r klaar voor.![]()
![]()
Hoe meer Chantal hoe beter!!!!!!quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat was leuk in de engelse bb, daar hadden ze op een raam geschreven dat er een mol in het huis was.
Paranoia bij het leven onder de bewoners.
Maar een paar dagen later vind een van de bewoners een knuffelbeestmol in de tuin![]()
Er zit al een Mol in het huis... althans... achter de schermen van het huisquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat was leuk in de engelse bb, daar hadden ze op een raam geschreven dat er een mol in het huis was.
Paranoia bij het leven onder de bewoners.
Maar een paar dagen later vind een van de bewoners een knuffelbeestmol in de tuin![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:14 schreef Day het volgende:
Ik word zo moe van de 'levenwijsheden' van Chantal.
Sorryquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:09 schreef scanman01 het volgende:
Giggio, weer een puntje erbij in de layout verneukende posts lijst
Nu gaat het werkelijk compleet verkeerd met je hoor. Zou me maandag even bij de psycholoog melden als ik jou was. Nu heb je echt dringend hulp nodig.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:16 schreef Giggio het volgende:
[..]
Sorry![]()
![]()
maar de fles rose smaakte prima en eindelijk kan ik eens genieten van Chantal!!
Zal me inhouwûh.... mits Rob me geen kwaaie dronk gaat bezorgen![]()
![]()
Rob heeft de puppy-roll-over van Joost afgekeken.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:16 schreef milagro het volgende:
Go Rob, maak d'r af!!!!!!!!!!
Je GNAAAA..... enz was veel te lang waardoor de pagina uit elkaar getrokken wordt.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:16 schreef Giggio het volgende:
[..]
Sorry![]()
![]()
maar de fles rose smaakte prima en eindelijk kan ik eens genieten van Chantal!!
Zal me inhouwûh.... mits Rob me geen kwaaie dronk gaat bezorgen![]()
![]()
Als ze met haar benen in een bak hongerige piranha's hangt kan ik best van haar genieten denk ik .quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:18 schreef Snaptnix het volgende:
Genieten van Chantal, gekker moet het toch niet worden zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |