Met zulk soort problemen kunnen we hem het best hier plaatsen denk ik zo. Heeft ie direct alle hulpverlenende instanties bij de hand.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:33 schreef lovebear het volgende:
[..]
Goed idee![]()
Waar zullen we hem plaatsen als hij lekker ingepakt zit.
We moeten hem natuurlijk niet horen, met zn Chantal pro praat.![]()
Mee eens haar Gnaas hoor je al zelfs als ze niet in beeld is.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Als het over opdraaien gaat. Helemaal mee eens. Maar mogen ze dat van mij wel een paar dagen vergeten. Graag zelfs![]()
Maar opgewonden in andere context![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Met zulk soort problemen kunnen we hem het best hier plaatsen denk ik zo. Heeft ie direct alle hulpverlenende instanties bij de hand.![]()
Wat een humor heb ik op de vroege avond he? En dit is nog maar het begin.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:33 schreef Snaptnix het volgende:
Als het over opdraaien gaat. Helemaal mee eens. Maar mogen ze dat van mij wel een paar dagen vergeten. Graag zelfs![]()
Maar opgewonden in andere context![]()
Ik vind dat idd ook veel zeggen... het zegt mij dat het niveau van de mensen in dat huis echt onbeschrijfelijk laag is.. Hoe is het in godsnaam mogelijk dat ze de achterbaksheid van die manke niet zien??quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:36 schreef riri het volgende:
De meesten in dat huis mogen Rob er is er maar eentje die dat niet heeft en dat is degene die alles doet om te winnen
Vind dat toch veel zeggen,die mensen zitten elke dag met elkaar in dat huis opgesloten,als Rob een rotkerel was dan hadden niet zoveel daar 'n goede band met hem
Denkfout: WIJ zien alles. Degenen daar in het huis niet. Hij zorgt er altijd wel voot dat hij z'n manipulatieve acties 1 op 1 doet.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:36 schreef riri het volgende:
De meesten in dat huis mogen Rob er is er maar eentje die dat niet heeft en dat is degene die alles doet om te winnen
Vind dat toch veel zeggen,die mensen zitten elke dag met elkaar in dat huis opgesloten,als Rob een rotkerel was dan hadden niet zoveel daar 'n goede band met hem
OMG! Ga straks toch maar Saw2 kijken denk ik. Beter voor m'n gemoedstoestand waarschijnlijk als dit forum als jij nog erger losgaatquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:38 schreef ruby het volgende:
[..]
Wat een humor heb ik op de vroege avond he? En dit is nog maar het begin.![]()
Maar vergeet niet dat menno in eerste instantie niet op Rob heeft gestemd ( maar op Ralph), maar dat rob al vanaf het begin de Pik had op menno en elke keer op hem stemde, dus dan kan je verwachten dat menno dit dus terug doet.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:36 schreef riri het volgende:
Je vergeetquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Denkfout: WIJ zien alles. Degenen daar in het huis niet.
Rob![]()
![]()
Achterbakse luldebehanger met een enge psychopatenkop
Gelukkig ben jij er nog om me aan te vullenquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:41 schreef lovebear het volgende:
[..]
Je vergeet
Vreselijk iritante manupilerende egoist
Altijdquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij er nog om me aan te vullen![]()
ik ook,ik volg het ook vanaf het begin en zie allesquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Denkfout: WIJ zien alles. Degenen daar in het huis niet. Hij zorgt er altijd wel voot dat hij z'n manipulatieve acties 1 op 1 doet.
Rob![]()
![]()
Achterbakse luldebehanger met een enge psychopatenkop
Wacht maar tot ik ook een fles rosé in m'n mik heb geschoven.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:41 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
OMG! Ga straks toch maar Saw2 kijken denk ik. Beter voor m'n gemoedstoestand waarschijnlijk als dit forum als jij nog erger losgaat![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:44 schreef riri het volgende:
[..]
ik ook,ik volg het ook vanaf het begin en zie alles
zie ook het bashen hier van Rob op een lage manier en het ordinaire uischelden wat jij hierboven ook doet,ik zou er maar trots op wezen als ik jou was zo in elkaar te zitten als jezelf dan
quote:
Mijn hemel...wat een ziek gedragquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:47 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
Je vindt het mankenelis-bashen al ergLees eens terug wat er over tanja gezegd is
Rob is een enge psychopaat die meer spelletjes speelt dan de andere bewoners bij elkaar en heeft de mazzel dat niemand van die losers daar dat doorheeft. Wat mij betreft mag hij met zijn eigen benen tot pulp geslagen worden
Toch wel erg vreemd dat jij een van de weinigen bent die het anders ziet. Zet je dat dan werkelijk niet te denkenquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:44 schreef riri het volgende:
[..]
ik ook,ik volg het ook vanaf het begin en zie alles
zie ook het bashen hier van Rob op een lage manier en het ordinaire uischelden wat jij hierboven ook doet,ik zou er maar trots op wezen als ik jou was zo in elkaar te zitten als jezelf dan
yesquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:48 schreef Day het volgende:
Heeft Nathalie het nou over het smakken van anderen???????![]()
quote:
Veel plezier en tot laterquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:48 schreef teamlead het volgende:
damn... ik moet echt gaan nu... opzitten en pootjes geven op een verjaardag....
Tot latersen enjoy
Nou dat laatste hoeft ook weer niet das zielig foeiquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:47 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
Je vindt het mankenelis-bashen al ergLees eens terug wat er over tanja gezegd is
Rob is een enge psychopaat die meer spelletjes speelt dan de andere bewoners bij elkaar en heeft de mazzel dat niemand van die losers daar dat doorheeft. Wat mij betreft mag hij met zijn eigen benen tot pulp geslagen worden
Kim Holland zou er anders direct voor tekenenquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:51 schreef Pinball het volgende:
Ik ben het wel eens met Joost. 'Alles een keer gedaan willen hebben' is gelul. Je laat je ook niet naaien door een schip Russische matrozen omdat 'je alles een keer gedaan moet hebben.'
Zat te wachten op een vele reactie van roel.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:51 schreef Pinball het volgende:
Ik ben het wel eens met Joost. 'Alles een keer gedaan willen hebben' is gelul. Je laat je ook niet naaien door een schip Russische matrozen omdat 'je alles een keer gedaan moet hebben.'
quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:51 schreef Pinball het volgende:
Dit is Fok, en het gaat over een hersenloos tv programma. Hoe serieus wil je precies genomen worden? Lighten up, niemand hier gaat echt bij Rob langs hoor.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:56 schreef riri het volgende:
uit de laatste postings
enge psychopaat
luldebehanger met een enge psychopatenkop
Wat mij betreft mag hij met zijn eigen benen tot pulp geslagen worden
en mensen die dit soort taal moeten en willen gebruiken denken ook nog serieus genomen te worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |