jammer Blieblie...quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:51 schreef Croupouque het volgende:
Dat klopt.
Maar alleen onder de gebruikersnaam van mijn vriendje , hoor.
Ik blijf het liefste zo anoniem mogelijk.
Groetjes en een dikke knuffel,
Sophie.
Zit Jeroen Pauw hier ook?!quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:51 schreef Croupouque het volgende:
Dat klopt.
Maar alleen onder de gebruikersnaam van mijn vriendje, hoor.
Sophie.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:51 schreef Croupouque het volgende:
Dat klopt.
Maar alleen onder de gebruikersnaam van mijn vriendje, hoor.
Sophie.
Doe iets aan je haar, gek.quote:
Jongen, laat die computer eens met rust en lees eens een kutblaadje of kijk eens een slecht programma op tv.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik word echt oud...
Wie is het en waar zou ik haar van moeten kennen?
Nu je het zegt, ik vond Gordon al op een josti lijken.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:31 schreef Triangeljosti het volgende:
Ik ben eigenlijk Gordon...
Van die foto in de openingspost natuurlijk ouwe gek.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik word echt oud...
Oh spijt me te horen van die inbraak. Hopelijk heb je het er niet te moeilijk mee.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:31 schreef Triangeljosti het volgende:
hey Gordon!quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:31 schreef Triangeljosti het volgende:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:35 schreef 907 het volgende:
[..]
hey Gordon!
ik wist niet je hier ook zat!
groeten,
Gerard
Dat kan dus niet!quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:35 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Oh spijt me te horen van die inbraak. Hopelijk heb je het er niet te moeilijk mee.
Doe de groetjes aan Gerard.
Die 13 in dozijn havo scholiere?quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:35 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Van die foto in de openingspost natuurlijk ouwe gek.![]()
Gelukkig is jouw vrouw natuurlijk stukken mooierquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die 13 in dozijn havo scholiere?
Geer.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:35 schreef 907 het volgende:
[..]
hey Gordon!
ik wist niet je hier ook zat!
groeten,
Gerard
Ditoquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik word echt oud...
Ik begrijp de redenatie niet?quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gelukkig is jouw vrouw natuurlijk stukken mooier.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jij kijtk naar welke zenders?quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:50 schreef Vitalogy het volgende:
Ik ken haar ook niet, maar dat komt omdat ik geen pauperzenders kijk.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ze is 30 inmiddels...quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die 13 in dozijn havo scholiere?
Gelukkig slaat dit als kut op een platjeshebbendedaggla, om maar een spreekwoord te verneuken, maar idd, zijn vrouw is mooierquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Presentatrice van Spuiten en Slikken op BNNquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:57 schreef nietzman het volgende:
Godver, wie is het nou?
Pfff kliekjes zijn zo jaren 90quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gelukkig slaat dit als kut op een platjeshebbendedaggla, om maar een spreekwoord te verneuken, maar idd, zijn vrouw is mooier
SaraRaats.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:57 schreef nietzman het volgende:
Godver, wie is het nou?
Ze was van Sixpack en zit nu bij BNN, dacht ikquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:15 schreef ChrisJX het volgende:
Ik heb geen idee wie Sophie is, maar ik ben de beroerdste niet.
Hoi meid
Wat op waar?quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:58 schreef ikhouvanOtherside het volgende:
Presentatrice van Spuiten en Slikken op BNN
doe eens niet zo interessantquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:59 schreef Copycat het volgende:
Hé Sophie, vind je dat ik je een beetje goed heb neergezet in het Top 100 stuk? En doe Anouk de groeten van me!![]()
Correctquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:00 schreef milagro het volgende:
[..]
Ze was van Sixpack en zit nu bij BNN, dacht ik
Morgenavond op Nederland 2, rond 2300 uur... Filemon gaat dit keer paddo's uitproberen.quote:
Ik bén gewoon hartstikke interessant... by proxy dan wel... maar toch!quote:
Op de TV ofzo zeker?quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:02 schreef BVO het volgende:
Spuiten en Slikken op BNN.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik bén gewoon hartstikke interessant... by proxy dan wel... maar toch!
![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:08 schreef nietzman het volgende:
[..]
Oh tof.
Hebbie een stream voor me?
He niks mis met 30 jarige vrouwen hoor, maar als reactie op Have scholiere.quote:
Ben ik daar blij mee?quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:11 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik zit intellectueel op hetzelfde niveau als yvonne
En ze kan het niet eens fatsoenlijk uitspreken.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:06 schreef Copycat het volgende:
Ze presenteert ook Brommers Kiek'n op den radio.
dat is alleen maar een préquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:18 schreef Tiemie het volgende:
[..]
En ze kan het niet eens fatsoenlijk uitspreken.
Dat ziet er gezond uitquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Froukje is sexier.
De enige foto waarop het onderwerp herkenbaar is, is die van een brakke peugeot 106. Denk je dat je daarmee scoort?quote:
jaquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De enige foto waarop het onderwerp herkenbaar is, is die van een brakke peugeot 106. Denk je dat je daarmee scoort?
Ja, en dat geldt dus voor 90% van de topics in SHO.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou en. Ik fok ook en daar is ook geen topic over geopend.
I.R. Baboon FOKt ook!quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
Jij slikt niet.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
Jawel.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:26 schreef static het volgende:
Kan iemand het bericht inscannen?
Wilco Terwijn zekerquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:29 schreef Duiveltja het volgende:
Overigens lurken er wel meer BN-ers op FOK! Vooral radiomensen schijnen er een handje van te hebben en jatten zelfs grappen van FOKkers.
Ja dat begin ik een beetje zat te worden.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:29 schreef Duiveltja het volgende:
Overigens lurken er wel meer BN-ers op FOK! Vooral radiomensen schijnen er een handje van te hebben en jatten zelfs grappen van FOKkers.
Ene Gordon schijnt grappen van de heer Bu P. atih gejat te hebben.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:29 schreef Duiveltja het volgende:
heb jij ooit een grap gemaakt dan?quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:32 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ja dat begin ik een beetje zat te worden.![]()
Dat was er eentje.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:37 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
heb jij ooit een grap gemaakt dan?
Jensen ook veel in zijn show; de weblog dan met name.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:29 schreef Duiveltja het volgende:
Ik vind haar nou niet bepaald aantrekkelijkquote:
Ja, stomme homofiele dikzak. :R :Rquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ene Gordon schijnt grappen van de heer Bu P. atih gejat te hebben.!
misschien is het wel geflopt dóór die slechte grappen, daarvoor dank!quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, stomme homofiele dikzak. :R :R![]()
![]()
!!
~:(!!! Ik lach hem uit met zijn geflopte Thuis
:R
![]()
:!!!!
quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:41 schreef Duiveltja het volgende:
Hier smeert ze zichzelf in met kattenvoer en laat ze zich schoonlikken/eten door katten
http://rapidshare.de/file(...)u_Die__31-10-05_.avi
stenders heeft bekend in het interviewquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:29 schreef Duiveltja het volgende:
Hmm, zó had ik het nog niet bekeken.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:50 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
misschien is het wel geflopt dóór die slechte grappen, daarvoor dank!
Jij spuit of slikt toch ook niet?quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:15 schreef ChrisJX het volgende:
Ik heb geen idee wie Sophie is, maar ik ben de beroerdste niet.
Hoi meid
Zo af en toe wil ik wel eens pilletje nemen hoorquote:
HAHAHAHAHAHAHquote:
Nou moet ik eerlijk bekennen dat ik nog nooit zo'n Ethiopische MILF heb gezienquote:Op maandag 12 december 2005 01:01 schreef OldSchoolFool het volgende:
Wat een verlepte tieten. Lijken wel tieten van een 40-jarige ethiopische woestijnnegerin met 3 kids.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |