Jensen ook veel in zijn show; de weblog dan met name.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:29 schreef Duiveltja het volgende:
Overigens lurken er wel meer BN-ers op FOK! Vooral radiomensen schijnen er een handje van te hebben en jatten zelfs grappen van FOKkers.
Ik vind haar nou niet bepaald aantrekkelijkquote:
Ja, stomme homofiele dikzak. :R :Rquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ene Gordon schijnt grappen van de heer Bu P. atih gejat te hebben.!
misschien is het wel geflopt dóór die slechte grappen, daarvoor dank!quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, stomme homofiele dikzak. :R :R![]()
![]()
!!
~:(!!! Ik lach hem uit met zijn geflopte Thuis
:R
![]()
:!!!!
quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:41 schreef Duiveltja het volgende:
Hier smeert ze zichzelf in met kattenvoer en laat ze zich schoonlikken/eten door katten
http://rapidshare.de/file(...)u_Die__31-10-05_.avi
stenders heeft bekend in het interviewquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:29 schreef Duiveltja het volgende:
Overigens lurken er wel meer BN-ers op FOK! Vooral radiomensen schijnen er een handje van te hebben en jatten zelfs grappen van FOKkers.
Hmm, zó had ik het nog niet bekeken.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:50 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
misschien is het wel geflopt dóór die slechte grappen, daarvoor dank!
Jij spuit of slikt toch ook niet?quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:15 schreef ChrisJX het volgende:
Ik heb geen idee wie Sophie is, maar ik ben de beroerdste niet.
Hoi meid
Zo af en toe wil ik wel eens pilletje nemen hoorquote:
HAHAHAHAHAHAHquote:
Nou moet ik eerlijk bekennen dat ik nog nooit zo'n Ethiopische MILF heb gezienquote:Op maandag 12 december 2005 01:01 schreef OldSchoolFool het volgende:
Wat een verlepte tieten. Lijken wel tieten van een 40-jarige ethiopische woestijnnegerin met 3 kids.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |